Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
317
Merhabalar bende uzun bir aradan sonra tekrar motosiklet sahibi oldum ve dominar 400 ug 2021 model aldım. Fakat daha önce Pulsar da kullandım bana biraz fazla ısınıyor gibi geldi motor. Tabi rodajda olduğu için kesin de olamıyorum. Fabrika çıkışı mrt lastikler ise aşırı derecede kötü onun yerine anlas veinto sport aldım. Başka kullanan arkadaşların yorumlarını bekliyorum. İyi sürüşler herkese.
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
55
Hayırlısı olsun. Güle güle kullanın .İlk fırsatta bende alıcam inşallah. 2021 model sanırım sizinki. 2021 olanda herhang önemli bir değişiklik var mıdır.
Ben mt-25 imi sattım titreşim yüzünden dominarı alıcam almışken 2021 olsun istiyorum ama ne zaman gelicek motorlar bilmiyorum.

Teşekkür ederim, 2021 modelde sanırım Euro 5 olması dışında herhangi bir değişiklik yok.

Merhabalar bende uzun bir aradan sonra tekrar motosiklet sahibi oldum ve dominar 400 ug 2021 model aldım. Fakat daha önce Pulsar da kullandım bana biraz fazla ısınıyor gibi geldi motor. Tabi rodajda olduğu için kesin de olamıyorum. Fabrika çıkışı mrt lastikler ise aşırı derecede kötü onun yerine anlas veinto sport aldım. Başka kullanan arkadaşların yorumlarını bekliyorum. İyi sürüşler herkese.

Hayırlı olsun, benim de bir önceki motorum NS200'dü. Pulsara göre bana da çabuk ısınıyor gibi geldi ama motor hacmi daha yüksek olduğu için büyük ihtimalle. Siz titreşim konusunda ne düşünüyorsunuz? Benim motorun aynaları titriyor rölantide, pulsar titremiyordu sanki. Sürüş esnasında gidonda titreşim yok, belirli devirlerde depoda ve ayaklıklarda titreşim hissediliyor ama pulsardan çok farklı tarif edemeyeceğim bir titreşimi var, titriyor ama rahatsız etmiyor diyebilirm kısaca. Lastik konusunda ise pek bir yorumum yok, motosiklet henüz 120 km'de şimdilik bir sorun yaşamadım.
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,095
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
Benimkinde 3.500-4.000 devir civarlarında hafif gidona vuran titreşim oluyor. Ama sadece o aralıkta. Ayrıca 150den sonrada ufak ufak hissettiriyor depo ve gidonda. Onun haricinde ısınma konusunda bir şey diyemeceğim. Alet 30-40 saniye durunca direk fan açıyor.

Fabrika çıkışı mrf'lerin üzerinde mum olduğu için kayma yapabiliyor ona dikkat ediniz. Ben yatış kısımlarına kağıt zımpara yaparak mumu kaldırdım ya da en azından kaldırdığımı düşünüyorum. Şu anda orijinal lastikle güzel asfaltta peg değdirebilecek kadar yatırabiliyorum motoru. Geçen gün çıktığım performans sürüşünde sağ pegi yere değdirebildim :)
 
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
317
Evet titreşim pulsardan fazla rolantide aynalar biraz titrediğini gördüm fakat 373cc tek silindir makine sizdekiler de titriyorsa sorun yok demek ki. Ayrıca ısınma durumu da problem gibi durmuyor. Tam kapanma bittikten sonra benimde rodaj bitmiş olur bakımda onu da sorarım. Ekstra olarak spy5000m alarm taktırmayı düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eyl 2016
Mesajlar
106
Arkadaşlar selamlar,

Başlığa hızlıca göz attım ama sorumun cevabını bulamadım. Euro 4 ve Euro 5 Dominar 400 UG'ler arasında emisyon dışında bir fark var mı? 2021 modellerde Euro 5 emisyonlarını karşılamak için daha ağır egzoz kullanıldığı ve başka bir fark olmadığı söylenmiş, doğru mudur?
 
Katılım
28 Haz 2015
Mesajlar
261
2020 2021 modeller aynı sadece satış stratejisi ucuz olanı ikinci el Temiz olanı alın 0'a yönelmeyin
 
Katılım
10 Mar 2012
Mesajlar
260
Ben de motoru pazartesi günü teslim aldım 2021 model.
Sürekli istop ediyor. Mt-25,i satıp dominar aldık. Vakit olmadığı için henüz tecrübe edemedim 30-40 km de daha :).
Kullanabilirsem yorumlarımızı yazıcam.


 
Katılım
20 Nis 2016
Mesajlar
55
Arkadaşlar 2017 model dominar yan ayaklık müşürü gerekiyor.Yeni model bulduk ancak uyumlu değilmiş. Bulunduğum bölgede araştırdık ama bulamadık. Acilen yardımlarınızı bekliyorum, motor sezona girişte kısıtlamalar kalktığında yaptı yapacağını :(. . 542 531 37 77 ( her türlü iletişime geçebilirsiniz)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar 2017 model dominar yan ayaklık müşürü gerekiyor.Yeni model bulduk ancak uyumlu değilmiş. Bulunduğum bölgede araştırdık ama bulamadık. Acilen yardımlarınızı bekliyorum, motor sezona girişte kısıtlamalar kalktığında yaptı yapacağını :(. . 542 531 37 77 ( her türlü iletişime geçebilirsiniz)

Pulsarınki uyabilir bir bakın isterseniz.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Katılım
20 Nis 2016
Mesajlar
55
Usta motopitten söylemiş ama 2017 modellere uyumlu değilmiş, parçayı iade etti.kuralkandaki aynı . Motopittekiler 2017 modellere uymaz demiş.Nerden nasıl bulcaz bilmiyom valla.zaten ilk ciktiginda Euro 4 uyumlu değil miydi bu motor.yani 2017lerede uyumlu olması gerekmiyor mu anlamadım.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Usta motopitten söylemiş ama 2017 modellere uyumlu değilmiş, parçayı iade etti.kuralkandaki aynı . Motopittekiler 2017 modellere uymaz demiş.Nerden nasıl bulcaz bilmiyom valla.zaten ilk ciktiginda Euro 4 uyumlu değil miydi bu motor.yani 2017lerede uyumlu olması gerekmiyor mu anlamadım.

Nasıl iptal edileceğine akşam şemadan bakarım. Kablo çıkar iptal et olmuyor. Arıza lambası yakar.
 
Katılım
24 Nis 2019
Mesajlar
12
Arkadaşlar selam, Motorum 2020 dominar 400 ug. Benim motorumda ön fren de durmaya yakın hissedilen dalgalanma var. servise götürdüm temizlik vs yaptılar ama çözüm olmadı. yasaklar bitiyor sayılır artık ve tekrardan götürüp disk değişimi talep edeceğim, bakalım kuralkan ne diyecek yazarım buradan. Diğer bir sorun tam ön fren yaptığında gidondan tak diye en dipte sıkışma noktasında bir ses geliyor ve bunun için de servise gittim ama hidroliğin birinin içine yarım kağıt bardağa yakın yağ ekledi servis ama hiç bir değişiklik olmadı, bu bir dengesizlik de oluşturur mu bilmiyorum...
Bir diğer sorunum ise 2 defadır egzozum yerinden çıkıyor, sadece arkada kalan somun tutuyor bu durumda ve tehlike arz ediyor. şu an yine boşta egzoz ve gaz verdikçe arası bariz açılıyor egzoz ile gövdeni., servis takıyor yerine ama sadece sıkılama işlemi sanırım ve bu sebeple geri gevşiyor bence. Bir başka servise gitmemi söyledi kuralkan telefonda, deneyip bakacağım. ön kafada hafif bir cızırdama sorunum var ama kaskın içerisinden şimdilik duyulmuyor. Yakıt, tip, güç vs gibi geriye kalan her şeyinden çok memnunum...
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar selam, Motorum 2020 dominar 400 ug. Benim motorumda ön fren de durmaya yakın hissedilen dalgalanma var. servise götürdüm temizlik vs yaptılar ama çözüm olmadı. yasaklar bitiyor sayılır artık ve tekrardan götürüp disk değişimi talep edeceğim, bakalım kuralkan ne diyecek yazarım buradan. Diğer bir sorun tam ön fren yaptığında gidondan tak diye en dipte sıkışma noktasında bir ses geliyor ve bunun için de servise gittim ama hidroliğin birinin içine yarım kağıt bardağa yakın yağ ekledi servis ama hiç bir değişiklik olmadı, bu bir dengesizlik de oluşturur mu bilmiyorum...
Bir diğer sorunum ise 2 defadır egzozum yerinden çıkıyor, sadece arkada kalan somun tutuyor bu durumda ve tehlike arz ediyor. şu an yine boşta egzoz ve gaz verdikçe arası bariz açılıyor egzoz ile gövdeni., servis takıyor yerine ama sadece sıkılama işlemi sanırım ve bu sebeple geri gevşiyor bence. Bir başka servise gitmemi söyledi kuralkan telefonda, deneyip bakacağım. ön kafada hafif bir cızırdama sorunum var ama kaskın içerisinden şimdilik duyulmuyor. Yakıt, tip, güç vs gibi geriye kalan her şeyinden çok memnunum...

Egzoz ile ilgili Facebook sayfasında paylaşım yapılmıştı işinize yarayabilir.
https://www.facebook.com/groups/bajajdominar400turkiye/permalink/2889229417983266/
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Usta motopitten söylemiş ama 2017 modellere uyumlu değilmiş, parçayı iade etti.kuralkandaki aynı . Motopittekiler 2017 modellere uymaz demiş.Nerden nasıl bulcaz bilmiyom valla.zaten ilk ciktiginda Euro 4 uyumlu değil miydi bu motor.yani 2017lerede uyumlu olması gerekmiyor mu anlamadım.

kaptan, müşür soketindeki (müşürün bağlı olduğu taraf. tesisat değil) sarı ile kırmızı kabloyu kısa devre yapıp dener misin?
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
80
Motopitte yedek parca satisi olmasi guzel olmus. Wolf kullandigim donemde hicbir sorun yasamamistim. İslerinde iyiler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst