Aprilia Pegaso'ya Yamaha MT 07 Motoru Takmak

Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
Al sana yerli motosiklet işte :)
(Yerli üretiyorum diyen de toplama yapıyor zaten.)
helal olsun, iyi uğraşmış ama oldurmuş :cat:
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Bende siyah kauçuk aldım zaten. Motor sıcaklığından mı etkileniyor bilemedim, çok fena çatlamış hortumlar.

ben sele altından geçen şeffaf hortumu diyorsunuz sandım. bulabiliyorsanız araba/motor yetkili servislerinden alabileceğiniz herhnagi bir markanın orjinal benzin hortumuyla işi çözebilirsiniz belki.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Eline emeğine sağlık kardeşim.
Şimdi bu işin hepsini, bir ustaya al yap desen evet astarı kılıfından pahalıya gelebilir. Ama bildiğim kadarı ile Mevlüt Gardaşımın elinden bir çok iş geliyor. Özellikle bu pandemi kapanma günlerinde en iyi yapılabilecek işlerden birisi bence.
Ama iki şey de ben de katılıyorum, ön fren ve yakıt yalıtımı. Bir de viraja çok hızlı girmemek, çünkü eminim pegaso nun ön amortisörleri mt07 ninkinden yumuşaktır, viraj ve sert frende gereğinden fazla dalabilir.
Vaktinde kendi evo mu almadan seninkini test edememiştim bunu bi tur verirsin artık.
::alkiis::::alkiis::::alkiis::

Unutmuşum, o 2. yakıt tankının altına hani şu turboların etrafına konan yalıtım malzemesinden koyabilirsin. Alüminyum olması lazım.
 
Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
615
Eline emeğine sağlık kardeşim.
Şimdi bu işin hepsini, bir ustaya al yap desen evet astarı kılıfından pahalıya gelebilir. Ama bildiğim kadarı ile Mevlüt Gardaşımın elinden bir çok iş geliyor. Özellikle bu pandemi kapanma günlerinde en iyi yapılabilecek işlerden birisi bence.
Ama iki şey de ben de katılıyorum, ön fren ve yakıt yalıtımı. Bir de viraja çok hızlı girmemek, çünkü eminim pegaso nun ön amortisörleri mt07 ninkinden yumuşaktır, viraj ve sert frende gereğinden fazla dalabilir.
Vaktinde kendi evo mu almadan seninkini test edememiştim bunu bi tur verirsin artık.
::alkiis::::alkiis::::alkiis::

Unutmuşum, o 2. yakıt tankının altına hani şu turboların etrafına konan yalıtım malzemesinden koyabilirsin. Alüminyum olması lazım.

Çok teşekkür ederim abi, motorun genel karakteristiği ister istemez o güçle başedebilecek yapıda değil bunu bilip ona göre kullanmak gerekiyor. bu eksiklikler giderilebilir ama fazla para ve uğraş ister :) Yakıt ve egzoz olayına çözüm üretmeye çalışıyorum şu anda, o söylediğin malzemeyi bildim, bugün sanayiye gidip bakacağım inşallah :cat:
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
https://youtu.be/uHQCglWWvzg

Siyah isiya dayanikli slikon ile(oto cam işi yapan yerlerden avuc ici kadar alman yeterli)2. yakit depo altina levhayi yapistirin.

Levhayi ikiye katlamak suretiyle montajlarsan daha iyi olur.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
615
Merhabalar,
Motoru toplayalı yaklaşık 14 ay ve 20 000 km oldu sorunsuz yola devam çok şükür. Hatta bu yaz 8000 km'lik Gürcistan ve Azerbaycan turu yapacağım inşallah :)
En güzel günler sizlerin olsun.

6wxp13j.jpeg
[/url][/IMG]

ewd1ria.jpeg
[/url][/IMG]

6xe1txg.jpeg
[/url][/IMG]

qccjvej.jpeg
[/url][/IMG]

rocldml.jpeg
[/url][/IMG]

nuf605v.jpeg
[/url][/IMG]

niaw8iz.jpeg
[/url][/IMG]

lestvsj.jpeg
[/url][/IMG]

9igcxjt.jpeg
[/url][/IMG]

1g5s7ka.jpeg
[/url][/IMG]

jjn4jyn.jpeg
[/url][/IMG]

rid7vhq.jpeg
[/url][/IMG]
 
Katılım
12 Şub 2018
Mesajlar
73
Mt 07 ye ilk bindiğimde bu blok bir yol motorunda olsa ne güzel olur demiştim.
Sizin yaptığınız işi görünce aynı mantıkla baktığımızı gördüm.
Şu paraya şu olurdu bu olurdu diyenlere aldırış etmeyin. Ortaya yeni bir şey üretmenin hazzını bilmeyen insanlar bunlar.
Uzun yıllar parça sorunu yaşamadan gezilecek bir motor ortaya çıkmış.
Tekerinize taş değmesin
 
Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
615
Mt 07 ye ilk bindiğimde bu blok bir yol motorunda olsa ne güzel olur demiştim.
Sizin yaptığınız işi görünce aynı mantıkla baktığımızı gördüm.
Şu paraya şu olurdu bu olurdu diyenlere aldırış etmeyin. Ortaya yeni bir şey üretmenin hazzını bilmeyen insanlar bunlar.
Uzun yıllar parça sorunu yaşamadan gezilecek bir motor ortaya çıkmış.
Tekerinize taş değmesin

Çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim.
Daha önce 2 tane MT07 im olmuştu, dediğiniz gibi MT07 nin motoru az yakan, çok kaçan, parça sıkıntısı olmayan ve en önemlisi çok sağlam bir motor bloğu. Projeye başlarken önümde bir kaç tane motor bloğu seçeneği vardı, ama hiç tereddütsüz buna yöneldim.
 
Katılım
24 Mar 2019
Mesajlar
476
Motosikleti
MSX-125 & X-Pulse 200 & Hornet 750
Çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim.
Daha önce 2 tane MT07 im olmuştu, dediğiniz gibi MT07 nin motoru az yakan, çok kaçan, parça sıkıntısı olmayan ve en önemlisi çok sağlam bir motor bloğu. Projeye başlarken önümde bir kaç tane motor bloğu seçeneği vardı, ama hiç tereddütsüz buna yöneldim.

Sipariş alıyor musunuz? Benim 790'a bir CP2 taksak çok güzel olur :D
 
Katılım
1 Ağu 2017
Mesajlar
361
Emeğine sağlık. Yalnız motorun şekli çok çirkin olduğundan değer mi sorusu aklıma geldi. Sonra doğan kasaya bmw m motor taktıkları aklıma gelince olur diye düşündüm :mrgreen:
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Emeğine sağlık. Yalnız motorun şekli çok çirkin olduğundan değer mi sorusu aklıma geldi. Sonra doğan kasaya bmw m motor taktıkları aklıma gelince olur diye düşündüm :mrgreen:

Cok goreceli cirkinlik guzellik, bence far disinda oldukca guzel Pegaso. Ozellikle su Beysehir tabelasinin yanindaki fotografta cok guzel gorunuyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Italyan kasaya Japon motor.

Hem dayanikli hem zevkli. :wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,755
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Arkadaş ne paragöz olmuşsunuz ya. Adam yapabiliyorum. yaptım ve gidiyorum tadında, ki tadından yenmez, yapmış. Kimseden para istememiş keyfine yapabileceği ve keyfine kullanacağı bir şey yapmış. Seversin, sevmezsin ama bir eline sağlık dersin. Telefoncu dayılar gibi bu paraya diye lafa başlamazsın. Varsa üstüne koyabileceğin bir fikir yaz. Yoksa sus arkadaş. Helal olsun kardeşim ağız tadıyla gez inşallah.
 
Katılım
3 Eyl 2016
Mesajlar
1,583
bunu görünce benim gariban pulsarima r25 bloğu takabilirmiyim diye düşünmedim degil. swap zaten halihazirda ulkemizde yaygin bir mevzu. sıkıntı tarafı resmiyet tarafı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst