Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
209
ARKADAŞLAR ,

Resimler iyi güzel diyorsunuz da , sürekli bu arkadaşalar üzerindemi çalışacağız. Mizansen , kompozisyon , senaryo bitti artık. Hem bu arkadaşlara da yazık değilmi canım. Sağolsunlar genede hiç sesleri çıkmıyor. Hadi bakalım topicte faal olarak yer alan arkadaşlar elinizi taşın altına koyma zamanı geldi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sabah sabah koptuk burda thai ile..Ellerin dert görmesin..Yollıcaz sana baska resimler merak etme sen..:wiinkk:
S&S
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
4
arkadaşlar.ben hayatımda ilk defa aralıksız olarak 2 aydır motosiklet kullanıyorum.genellikle sehiriçinde kullandım ve 1500 lü kmlere geldim.fakat ilk günlerden beri belim ile kuyruk sokumum arasında ağrı hissediyorum.sizlerde de aynı ağrıdan olmuşmuydu ilk kullandığınız zamanlarda?tecrübelerinizden faydalanmak isterim.......
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
143
Arkadaşlar,

Ben de bir scooter alma niyetindeyim ve tüm sym forumunu okuduktan sonra öncelikle sizleri çok sevdim. İlk motorumun joyride 200 veya hd 200 olabileceğini karar verdim. Aslında gönlüm 250 gts den yana ama ilk motorum için çok para değil mi sizce? Boyum 1.87 kilom 90. Joyride veya HD benim kalıbımda biri için küçük müdür? Bostancı da oturuyorum ve Ataşehirdeki işime gidip gelmek için kullanıcam. Arada belki çevreyoluna çıkıp karşıya geçme durumları ortaya çıkabilir. Bir de sizce hangisi Hd mi joyride mı? HD tekerlekleri büyük bu bir artı galiba değil mi? Bana bi yardım etseniz yaw......Acaba "0" daha ucuz bir motor mu almak iyidir yoksa aynı paraya 2. el daha iyi bir makine mi? Bir de 2. el alırsam motor maksimum kaş yaşında veya kaç km. olmalı sizce? 10000 km bir scooter tarzı motor için çok mudur? Ay ne çok soru sordum ama bana bir yardııımmmm lütfen.


Yardimlariniz ve ilginiz icin tesekkur ederim....:salut: Belki de baska bir forumu denemem daha dogru olacak.......
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yardimlariniz ve ilginiz icin tesekkur ederim....:salut: Belki de baska bir forumu denemem daha dogru olacak.......

Sevgili yunus kardes..
Seninle ilgilenmemek değil ama bence sordugun bir cok sorunun cevabını yine sadece kendin verebilecek olmandan dolayı sana cevap yazılmamıs olabilir..
Çünkü forumu okudugunu ifade etmişsin zaten.. Yani alacagın motosikletin 0 km.mi 2. elmi, yoksa buyuk tekerlekmi, kucukmu, hd 200 mü joyride mı olacagına okuduklarına göre cok rahat karar verebilecegini dusunuyorum..
Aksi takdirde herkes sadece kendi fikrini beyan edeceginden kafan iice karısacak..:bounce:
Ha bana sorarsan eğer:cherry: 0km. gts 250 al derim..Bak gördünmü:) şimdi sana fikirmi verdim ben..Bütce senin, seçim senin, madem forummu iice okudun sececegin modelin köprüden gecip gecmeyecegini, yakıt durumunu, 2.el durumunu, ücretine, degerini, rakiplerini vs. her seyini zaten belirlemen kadar dogal biey yok herhalde..Ne dersin:silent: :rendeer:
Ha bu arada tabiki başka forumlarada göz at..Ama doğru adres SYM dir.:bounce:
S&S
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
Motorum bugün küçük bi arıza yaptı, elektronik marş çalışmaz oldu :silent: Ayakla çalıştırmayı denedim ve çalıştı. Tekrar kapadım, tüm elektrikli cihazları test ettim çalışıyor ama elektronik marş çalışmıyor :salut: bütün keyfim kaçtı tabi. Altan motorla görüştüm sigorta atmıştır felan dedi ama benim yapabileceğim bişey değil tabi. Neyse haftasonu gelsin diye iple çekiyordum, hevesim kursağımda kalacak değil ya, bende ayak marşıyla idare ederim deyip vurdum kendimi sahil yoluna. Rumeli kavağını geçtikten sonra artık gidilecek biyer yoktu, sanırım askeri bölgeye giriyordu yollarıda bilmediğimden geri döndüm Yeniköye. Yavaş yavaş yolların ve denizin keyfini çıkara çıkara 45 km lik bi yol yaptım, eh acemi biri için hiçde fena bi rakam değil ha :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O ne gusel valla ii gezmişsin..Bizde burda thai ile çalışıoz..:pr: Marsı kafana takma muhtemelen ya sigorta attı yada kablosu cıktı..Çok basit bişi..Tamer sana telefonla bile yaptırır..
S&S
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
Arkadaşlar,

Ben de bir scooter alma niyetindeyim ve tüm sym forumunu okuduktan sonra öncelikle sizleri çok sevdim. İlk motorumun joyride 200 veya hd 200 olabileceğini karar verdim. Aslında gönlüm 250 gts den yana ama ilk motorum için çok para değil mi sizce? Boyum 1.87 kilom 90. Joyride veya HD benim kalıbımda biri için küçük müdür? Bostancı da oturuyorum ve Ataşehirdeki işime gidip gelmek için kullanıcam. Arada belki çevreyoluna çıkıp karşıya geçme durumları ortaya çıkabilir. Bir de sizce hangisi Hd mi joyride mı? HD tekerlekleri büyük bu bir artı galiba değil mi? Bana bi yardım etseniz yaw......Acaba "0" daha ucuz bir motor mu almak iyidir yoksa aynı paraya 2. el daha iyi bir makine mi? Bir de 2. el alırsam motor maksimum kaş yaşında veya kaç km. olmalı sizce? 10000 km bir scooter tarzı motor için çok mudur? Ay ne çok soru sordum ama bana bir yardııımmmm lütfen.

Selam Yunus, bende epey bi araştırma sonucu motorumu aldım. Kendi motorum için karar verirken;
öncelikle motoru iki kişi kullanınca rahat edecek miyiz sorusuna cevap vermesi gerekiyordu. Hem sürücü hemde yolcu için motora binmek eziyet değil keyf olması gerekir. Kasklarınızın sürekli birbirine çarptığı daracık bi motora 2 kişi binmek nekadar keyifli olabilirki.
İkincisi birazcık uzun mesafe gidebilmesi ve bunu yaparkende konforu iyi olsun istiyorum. Yani İstanbul-Bursa veya İstanbul-Tekirdağ yolunu zorlanmadan gidebilmeli ve ne sürücünün nede yolcunun belini ağrıtmasını istemem. Üçüncüsü şehir içinde çok hantal kalmayacak ve atik olan bi motor gerekliydi benim için. Gerektiğinde rahatça araya girebilmeli ve gaza bastığımda hemen kaçabilmeliyim.
Dördüncüsü sağlamlığı kanıtlanmış, makul fiyatlı olması, yedek parça - servis sorunu olmayan ve ucuz olması. Eh birçok insan sadece bu maddeye uygun olmasına bakarak alır motorunu.
Beşincisi biyerlere giderken basit eşyalarım için illa arkaya bi çanta taktırmam gerekmesin, kendi bagajı yeterli olsun istemiştim.
Tüm bunları karşılayan ve fiyat performans açısından en uygunu SYM Joyride 200 oldu ve onu aldım. Sanada seçiminde faydası olacaksa bu maddeleri kendin için düşün ve öyle karar ver. Bana kalırsa Joyride 2 kişi için daha konforlu, tek kişi kullanacaksan HD 200, büyük tekerli olması avantajını göz ardı etme derim.
kazasız, arızasız ve keyifli sürüşler dileğiyle, herkese sevgiler saygılar.
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
209
arkadaşlar.ben hayatımda ilk defa aralıksız olarak 2 aydır motosiklet kullanıyorum.genellikle sehiriçinde kullandım ve 1500 lü kmlere geldim.fakat ilk günlerden beri belim ile kuyruk sokumum arasında ağrı hissediyorum.sizlerde de aynı ağrıdan olmuşmuydu ilk kullandığınız zamanlarda?tecrübelerinizden faydalanmak isterim.......

Böyle kullanımı ve oturma kısmı rahat bir motorda bunları hissetmen pek normal değil. ya alışık olmadığından kaynaklanıyor zamanla alışırsın yada bel ve sırt kasların çok zayıf onun için problem oluyor. Motora binenlerin bel , sırt kaslarının güçlü olması önemli. Bu kasları kuvvetlendirmek için internette boyun ve bel fıtığı hareketleri ile ilgili bir araştıma yapıp bunları aksatmadan her gün yapmalısın. Boylece ileriye yönelik boyun ve bel fıtığı riskinifde yenmiş olursun.

ILGILI SİTE : www.omurga.org

Ben bel fıtığı başlangıcını bu hareketlerı düzenli yapmakla yendim.şU ANDA HİÇ BİR ŞİKAYETİM YOK.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
16
Herkeze merhaba...
Voyager senin gibi bir resim üstadına resim göndermek bizim için şereftir.En kısa zamanda gönderiyorum resmimi.

Thai abi beni not etmemişsin Çanakkale gezisine. Karasuzu + 1 olarak bende varım. Bu gezi kaçmazzzzz......

Arkadaşlar hepinizle tanışmayı sabırsızlıkla bekliyor ve bu gezinin tanışmamız için mükemmel bir fırsat olacağını düşünüyorum...

HERKEZ GELİYOR DİMİİİİİİİİİİİ ??????????

Bu arada ATLAS aramıza hoş geldin.Allah kaza bela vermesin.

Uzzy sende uzun zamandır yoktun sende tekrar hoşgeldin...

KARASUZU'dan SAYGI VE SEVGİLER...! :))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
73
Herkese merhabalar...
sonunda SYM GTS 250 ile aranıza katılıyorummm. Gerçi henüz daha motorumu göremedim ama olsun sahip olmak bile insanı heyecanlandırıyor. Yeri gelmişken buradanda Thai ve Yeliz e içten teşekkürlerimi bir borç bilirim...
daha motorum gelmeden hazırlıklara başladığım için bugün bi arka çanta alayım dedim. Giwi marka çanta ayaklarını gördüm ( Görmez olaydım) Birden aklıma kırmızı honda beat li pizzahut motorları geldi. İnanın onlraın bile çanta ayakları daha güzel duruyo nedir bu ya??!!
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
209
MERT ,

Geçen gün 007 CÜCÜ arkadaşımızın motoru için İTALYAN ÇİZGİLİ ÇİN MOTORU DİYE bir laf ettin o günden beri kafama takıldı. Bu işin duayenleri arkadaşlara danışmama karşın hiç kimse bu konuda maalesef bir şey bilmediklerini söylediler.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
16
Revolution motorun hayırlı olsun.Allah kaza bela vermesin.
Aramıza hoşgeldin.Sende hemen geziye katılmalısın.Süper olacak süperrrr...
Haydi hayırlısı...
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
73
en kısa zamanda abicim

saol karasuzu kardeşim şu motorum bi gelsin bak nerelre gideceğiz
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Revolution kardesim..
Kazasız belasız kullan..Seciminden ötürü tekrar tebrikler..:rendeer:
S&S
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst