CF Moto CF Moto 250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2021
Mesajlar
201
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
8 Şub 2021
Mesajlar
10
Geçenlerde anahtarımı kaybettim. Yedeği var fakat yine ne olur ne olmaz diye bir tane daha yaptırmak istiyorum. Bunun için ne yapmam gerekiyor bilginiz var mıdır?
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
106
Motosikleti
Honda CB750 Hornet
Geçenlerde anahtarımı kaybettim. Yedeği var fakat yine ne olur ne olmaz diye bir tane daha yaptırmak istiyorum. Bunun için ne yapmam gerekiyor bilginiz var mıdır?

bizim motorlarda immobiliser yok. dolayısıyla bir oto anahtarcıda rayları uyan boş bir anahtara diş çektirmeniz yeterli.
 
Katılım
24 Eki 2020
Mesajlar
26
evet arkadaşlar ilk motorum olan 250 nk ile aranıza katıldım.
istanbuldayım.çalınma korkusuyla maddi durumları kısıp gidip abusun 8077 disk kilidine ve zincir kilidine bastım parayı.ayrıca bir de 100 tl lik WIWI alarm aldım.onu sadece alarm olarak kullanacağımdan 9v bir pile bağladım.bir de aküyü kullanmayayım diye 18650 lerden 12 voltluk pil seti yaptım(ee mühendisiyim).
ayrıca kafamda ilerde shark desenli bir modifiye yapma fikri var.
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,097
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
evet arkadaşlar ilk motorum olan 250 nk ile aranıza katıldım.
istanbuldayım.çalınma korkusuyla maddi durumları kısıp gidip abusun 8077 disk kilidine ve zincir kilidine bastım parayı.ayrıca bir de 100 tl lik WIWI alarm aldım.onu sadece alarm olarak kullanacağımdan 9v bir pile bağladım.bir de aküyü kullanmayayım diye 18650 lerden 12 voltluk pil seti yaptım(ee mühendisiyim).
ayrıca kafamda ilerde shark desenli bir modifiye yapma fikri var.

Hayırlı olsun. Kazasız, belasız ve cezasız binin inşallah.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2021
Mesajlar
201
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mrb. arkadaşlar.
250NK ile hiç yapılmamış bazı testler yaptım. bu testler sonucunda şunları net olarak öğrendim:

1 litre benzinle tam kaç km gider?
benzin lambası yanınca kaç km gider?
bomboş depo gerçekte tam kaç litre alır? (kılavuzda yazan doğru değil)
tam dolu depoyla menzili kaç km?

cevaplar aşağıdaki videoda.
herhangi bir ticari amacı olmayan, reklam vs. içermeyen bu kanalı desteklemenizi rica ediyorum.
https://youtu.be/lwKv3phJ_1s

şubat ve sonraki videoların hepsi 2021 model 250NK ile. :)
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Viraj için tehlikeli diyorlar yumuşak olunca. Bana aman virajlara hızlı girme dediler direkt. Zaten yavaş kullanıyorum da güvenlik önemli. :)

1583tl amortisörün fiyatı. Hakem heyetinden bi şey çıkmazsa alıp yaptıracam mecburen.

Bu amartisor olayını kafaya takmadigim için hiç bakmadım. Bugün üstünde yaylandim elimle kontrol ettim kaya gibi. YouTube videosundaki gibi bir yaylanmanin esamesi yok dostum. Biraz mantık dışı gözüküyor ama öyle. Bence sende masraf etmeden biraz daha kullan bu şekilde.
 
Katılım
21 Eki 2019
Mesajlar
45
Mecbur kullanıyorum zaten. Hakem heyetinden bir sonuç çıkmasını bekliyorum. 1.5 yıldır bu şekilde kullanmışım zaten. Bir süre daha kullanırım. :)
 
Katılım
1 Ara 2019
Mesajlar
12
merhaba arkadaşlar motora yeni başlayacağım başlarda 250nk vardı aklımda fakat hiç tecrübem olmadığı için 150nk 2.el bir motor alayım diyorum siz olsanız elinizde fırsat varken 250nk mı alırdınız 150nk mı
 
Katılım
7 Eyl 2020
Mesajlar
87
şehir içi için 150nk çok yeterli ancak şehir dışına çıkacaksan 250 almak daha mantıklı. ben onun pişmanlığını yaşıyorum.
 
Katılım
8 Şub 2021
Mesajlar
10
merhaba arkadaşlar motora yeni başlayacağım başlarda 250nk vardı aklımda fakat hiç tecrübem olmadığı için 150nk 2.el bir motor alayım diyorum siz olsanız elinizde fırsat varken 250nk mı alırdınız 150nk mı

Benim ilk tecrübem. Tercihimi NK 250 ile kullandım. İçine hangisi sinecekse onunla başlayabilirsin. Benden daha tecrübeli arkadaşların da yorumları önemli tabii :)
 
Katılım
1 Ara 2019
Mesajlar
12
Şehir dışı için en fazla 300 km yaparım diye planlıyorum sıkıntı yaratır mı
 
Katılım
7 Eyl 2020
Mesajlar
87
bakımları zamanında yapılan, sorunsuz bir motosiklet ile, sınırları zorlamadan her yere gidersiniz.
 
Katılım
17 Mar 2021
Mesajlar
11
Arkadaşlar uzun süredir kullanıyorum, Aralık ayında 2021 model aksesuarlı bir şekilde Bursa izmoto'dan 29.000₺'e satın aldım. Bu zamana kadar beni üzen, performansı için yetersiz kalan bir durum olmadı. Kendi blogumda CF Moto 250NK yorum ve sorulan soruları yanıtladım ona da göz atabilirsiniz.
 
Katılım
24 Eki 2020
Mesajlar
26
arkadaşlar merhabalar.geçen motorumla çok dik yokuşları olan islambeyde giderken inanılmaz dik bir yokuşun eğiminin en yüksek olduğu kısmında trafik oldu durmak zorunda kaldım.Acemiliğimden ön frene basarken yavaş yavaş geri gidiyordu.arka freni de kullanmama rağmen yokuş çok dik olduğundan (normalde yokuşlarda sıkıntısız kalkıyorum)3-4 kere debriyaj+gazla çıkmayı denedim herseferinde stop etti.bir de her stop edişinde o dik yokuşla cebelleşirken birde çalıştırmak için boşa almam gerekiyordu.Bu durum aşırı bir eziyet halini alınca ne olursa olsun artık dedim bıraktım motoru ve yan yattı motor.havyan gibi de ağır bu arada.allahtan yolun başına doğru kaymadı.koruma takozları işini yaptığından ve yavaşça bıraktığımdan granajda hiçbir çizik olduşmadı.sadece manet topuzları zarar gördü.neyse birisi yardım etti de aşağı indirebilidik motoru.yokuş burası bu arada:
yoku.png

sonrasında bi sıkıntı yokken motor arıza ışığı yanmaya başladı.biraz gittim durdum.yağı kontrol ettim motoru sağa sola hareketlendirdim ve ışık söndü.

neyse asıl soruma geleyim.yavaş yavaş tecrübelendikçe arka freni kullanmanın gereğini daha iyi anlıyorum.şimdi arka frene yüklenince ayağımın ön uçları yere değiyor aceba bu 250 nkda normal mi yoksa motor yokuşta sağa yatınca arka fren hafiften aşağı mı eğildi.(bakınca belli bir bükülme vs yok)
 
Katılım
6 Ağu 2014
Mesajlar
348
arkadaşlar merhabalar.geçen motorumla çok dik yokuşları olan islambeyde giderken inanılmaz dik bir yokuşun eğiminin en yüksek olduğu kısmında trafik oldu durmak zorunda kaldım.Acemiliğimden ön frene basarken yavaş yavaş geri gidiyordu.arka freni de kullanmama rağmen yokuş çok dik olduğundan (normalde yokuşlarda sıkıntısız kalkıyorum)3-4 kere debriyaj+gazla çıkmayı denedim herseferinde stop etti.bir de her stop edişinde o dik yokuşla cebelleşirken birde çalıştırmak için boşa almam gerekiyordu.Bu durum aşırı bir eziyet halini alınca ne olursa olsun artık dedim bıraktım motoru ve yan yattı motor.havyan gibi de ağır bu arada.allahtan yolun başına doğru kaymadı.koruma takozları işini yaptığından ve yavaşça bıraktığımdan granajda hiçbir çizik olduşmadı.sadece manet topuzları zarar gördü.neyse birisi yardım etti de aşağı indirebilidik motoru.yokuş burası bu arada:https://i.ibb.co/ThJ0x5P/yoku.png
sonrasında bi sıkıntı yokken motor arıza ışığı yanmaya başladı.biraz gittim durdum.yağı kontrol ettim motoru sağa sola hareketlendirdim ve ışık söndü.

neyse asıl soruma geleyim.yavaş yavaş tecrübelendikçe arka freni kullanmanın gereğini daha iyi anlıyorum.şimdi arka frene yüklenince ayağımın ön uçları yere değiyor aceba bu 250 nkda normal mi yoksa motor yokuşta sağa yatınca arka fren hafiften aşağı mı eğildi.(bakınca belli bir bükülme vs yok)

arka absyi devreye sokuyorsunuzdur.

eğitim almanızı öneririm.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2021
Mesajlar
201
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar merhabalar.geçen motorumla çok dik yokuşları olan islambeyde giderken inanılmaz dik bir yokuşun eğiminin en yüksek olduğu kısmında trafik oldu durmak zorunda kaldım.Acemiliğimden ön frene basarken yavaş yavaş geri gidiyordu.arka freni de kullanmama rağmen yokuş çok dik olduğundan (normalde yokuşlarda sıkıntısız kalkıyorum)3-4 kere debriyaj+gazla çıkmayı denedim herseferinde stop etti.bir de her stop edişinde o dik yokuşla cebelleşirken birde çalıştırmak için boşa almam gerekiyordu.Bu durum aşırı bir eziyet halini alınca ne olursa olsun artık dedim bıraktım motoru ve yan yattı motor.havyan gibi de ağır bu arada.allahtan yolun başına doğru kaymadı.koruma takozları işini yaptığından ve yavaşça bıraktığımdan granajda hiçbir çizik olduşmadı.sadece manet topuzları zarar gördü.neyse birisi yardım etti de aşağı indirebilidik motoru.yokuş burası bu arada:https://i.ibb.co/ThJ0x5P/yoku.png
sonrasında bi sıkıntı yokken motor arıza ışığı yanmaya başladı.biraz gittim durdum.yağı kontrol ettim motoru sağa sola hareketlendirdim ve ışık söndü.

neyse asıl soruma geleyim.yavaş yavaş tecrübelendikçe arka freni kullanmanın gereğini daha iyi anlıyorum.şimdi arka frene yüklenince ayağımın ön uçları yere değiyor aceba bu 250 nkda normal mi yoksa motor yokuşta sağa yatınca arka fren hafiften aşağı mı eğildi.(bakınca belli bir bükülme vs yok)

geçmiş olsun. arka frene iyi asılmak gerekiyor yokuşlarda. buna benzer eğimi olan yokuşlarda arka frene normal basınca motor arkaya kayıyor. iyice arka frene abanınca ancak duruyor olduğu yerde. böyle dik bir yolu çıkarken durunca ön fren pek işe yaramaz bu arada. daha doğrusu kural şu: bayırın aşağı tarafında hangi teker duruyorsa motoru da o tekerin freni durdurur.

bayırda durunca motoru boşa almanıza gerek yoktu. böyle durumlarda debriyajı sıkıp marşa basarak motoru çalıştırabilirsiniz. hangi viteste olursa olsun. çalışır.
 
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
219
dik yokuşta tüm yük arkaya yaslanınca ön lastiğin üstünde yük kalmıyor ve ön frene bassan da kayıyor. benim de başıma yeni geldi sayılır şaşırdım bi an arkamda artçım da vardı onun ağırlığı da ek tabi. o inince ön frene basarak bire atıp devam ettim yokuşu çıktım. sonunda cadde olan yokuşta 1de çıkmak gerekiyor ki yola bakmak için durunca 2den 1e atmaya çalışmayalım. yoksa iki ayağı da havaya kaldırmak gerekiyor dururken. arka frende hidrolik suyu kaybı falan olmuş olabilir ya da eğilmiştir fren pedalı. yere değecek kadar basamamanız lazım.
 
Katılım
19 Şub 2021
Mesajlar
6
Herkese merhaba, motoru sıkıştırıp gazlayınca akü voltaj değerim 14.7-14.8'e kadar çıkıyor ve sinyallerim çalışmıyor. Birkaç dakika sonra 14.4-14.5 değerine geliyor ve sinyaller düzeliyor. Daha önce böyle bir sorunum yoktu, son 1ayda yapmaya başladı. Bu neyden olabilir?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst