mahalledeki psikopatlar

Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Durumunuza üzüldüm. Zaten hayat herkes için zor birde böyleleriyle uğraşmak üzerine tuz biber oluyor.

Tavsiyem taşınabiliyorsanız taşının. Taşınamıyorsanız mümkün olduğunca muhatap olmayın. Bırakın bu iş böyle gitmez bir gün belalarını bulurlar zaten.

Mahallede sizden başka rahatsız olanda vardır. Biri eninde sonunda onlara bir şey yapar maalesef başı yanar ama konuda kapanır.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Her muhitte çıkar böylesi...

Bir yaz günü müşteriden çıktım, taksiyle iş yerine uğrayıp bir cihaz alacağım ve başka bir müşteriye gideceğim.
O zaman motor yok, arabayla gidersemde park yeri yok.
İş yerinin önüne gelirken şoför baktım göğsünü oğuşturuyor. Havada çok sıcak.
Çelik kapıcının önüne ağacın gölgesine çektirdim. 3 dakikada geriye döndüm. Cihaz elimde, şoförede soğuk su getirdim.

Çelik kapıcı lan, lun konuşuyor.
Söylediğim tek şey "ayıp yahu, 3 dk da geri geldim, adam sıcaktan bunalmış iki dakka gölgede bekledi. Ne olduki" şeklindeydi.

Sonra bu kapıcı dükkanı önünde olmayan arabamı şüpheli araç şeklinde polise ihbar etmeye başladı. Haftada bir polis arıyor, şüpheli araç sizinmi diyor.
Polise her seferinde, "araç şüpheli olsa kartımı, telefonumu cama bırakırmıyım" diyorum.

Bir seferinde 2 günlüğüne yarışmadayım, pazar günü şüpheli araç var diye ihbar yapmış yine...

Bende şafak attı...

Önce polise yalan ihbarda bulunup, kolluk kuvvetlerini meşgul etmekten hakkında işlem yaptırdım.

Sonrada sürekli kaldırıma parkedip insanların geçişini engellediği için Fahri Trafik müfettişi bir arkadaşa epey ceza yazdırdım.

Nemi oldu...

Özür dilemedi ama, bir komşuya bana yanlış yaptığını itiraf ettiğini dıydum...

Artık o ağaç altına sadece biz park ediyoruz :) :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,539
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Her muhitte çıkar böylesi...

Bir yaz günü müşteriden çıktım, taksiyle iş yerine uğrayıp bir cihaz alacağım ve başka bir müşteriye gideceğim.
O zaman motor yok, arabayla gidersemde park yeri yok.
İş yerinin önüne gelirken şoför baktım göğsünü oğuşturuyor. Havada çok sıcak.
Çelik kapıcının önüne ağacın gölgesine çektirdim. 3 dakikada geriye döndüm. Cihaz elimde, şoförede soğuk su getirdim.

Çelik kapıcı lan, lun konuşuyor.
Söylediğim tek şey "ayıp yahu, 3 dk da geri geldim, adam sıcaktan bunalmış iki dakka gölgede bekledi. Ne olduki" şeklindeydi.

Sonra bu kapıcı dükkanı önünde olmayan arabamı şüpheli araç şeklinde polise ihbar etmeye başladı. Haftada bir polis arıyor, şüpheli araç sizinmi diyor.
Polise her seferinde, "araç şüpheli olsa kartımı, telefonumu cama bırakırmıyım" diyorum.

Bir seferinde 2 günlüğüne yarışmadayım, pazar günü şüpheli araç var diye ihbar yapmış yine...

Bende şafak attı...

Önce polise yalan ihbarda bulunup, kolluk kuvvetlerini meşgul etmekten hakkında işlem yaptırdım.

Sonrada sürekli kaldırıma parkedip insanların geçişini engellediği için Fahri Trafik müfettişi bir arkadaşa epey ceza yazdırdım.

Nemi oldu...

Özür dilemedi ama, bir komşuya bana yanlış yaptığını itiraf ettiğini dıydum...

Artık o ağaç altına sadece biz park ediyoruz :) :)

Abi senin de tersin pismiş :)
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Abi senin de tersin pismiş :)

Çok sabırlı biriyimdir ama taktımmı çok fena uğraşıyorum. Usulunce tabi :)
Bizim binada Bakırköy akıl hastanesinden emekli psikiyatrist bir abimiz var.
Ondan rica ettim, gitti şunu söyledi kapıcıya.
"Polisler geldi. Habire şüpheli araç var diye ihbar yapıyormuşsun. Bu adamın ruh sağlığı hakkında ne biliyorsun diye sordular. Bu işe devam edersen akıl hadtanesine yatırırlar. Zamanında çok hastayla uğraşmıştım hadtanede" :) :)

Mahallede, arka sokakta bir berber var. Arabasını sürekli bizim binanın önüne parkeder. Kendi dükkanının önü hep boştur. Bir kere bile gündüz araba görmedim önünde.

Apartmandakiler bir türlü halledememiş problemi.

Bana söylediler. Nakliyeci bir arkadaşın eski bir 35nc sini gece önüne parkettirdim. 3-4 gün orda kaldı kamyonumsu alet.

Sonra bu almaya gidiyor kamyoneti.
Buna dayılanıyor berber.
Bizim şoförün söylediği şu
"Arka sokaktaki apartmana taşındım. Kapı önünde park yeri var ama hep bir doblo parkediyor. Başka park yeri kalmayınca buraya park ettim" :) :)

O günden sonra berberin dobloyu görmedik :)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,844
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Burada bizim mahallede şöyle biri vardı böyle başa çıktık diye yazanların dedikleri tiplemelerle sizin mahalledeki gençler farklı tipler. Bu başa çıkılabilir tipler de sonuçta yaşını başını almış, orada bir düzeni olan, bir şekilde kendilerine zarar gelmesinden çekinebilecek tipler, öylesi ile bir şekilde başedilir, olmadı anlaşılabilir bir orta yol bulunur. Ama bu serseri genç tipler öyle bir haldeler ki kaybedecekleri hiç bir şey yok, öleceklermiş falan bunu bile dert edecek kafada değiller, böylesi ile başa çıkılmaz. Taşınmak, uzak durmak en iyisi.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Burada bizim mahallede şöyle biri vardı böyle başa çıktık diye yazanların dedikleri tiplemelerle sizin mahalledeki gençler farklı tipler. Bu başa çıkılabilir tipler de sonuçta yaşını başını almış, orada bir düzeni olan, bir şekilde kendilerine zarar gelmesinden çekinebilecek tipler, öylesi ile bir şekilde başedilir, olmadı anlaşılabilir bir orta yol bulunur. Ama bu serseri genç tipler öyle bir haldeler ki kaybedecekleri hiç bir şey yok, öleceklermiş falan bunu bile dert edecek kafada değiller, böylesi ile başa çıkılmaz. Taşınmak, uzak durmak en iyisi.

Yazdıklarımın özeti şu...

Bulaşma...
İlla bir şey yapacaksan, ön planda olma, görünme. Bırak başkaları senin yerine uğraşsın...
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
esimi hastalıktan kaybettim Çocuğumla yaşıyorum, 4 yaşında ve gerçekten bazen diyorum keşke kalabalık bir ailem olsaydı keşke bu çelimsiz bedenim yerine daha güçlü bir vücuda sahip olsaydım, koşmaya kalksam zamanında geçirdiğim kazadan dolayı yüzüm dudaklarım mosmor oluyor, bilmiyorum ama utanıyorum artık elin veletlerinden posta yemeye

Öncelikle başınız sağ olsun, artık günümüzde devletler bile ekonomi savaşı yapıyor, uyuz olduğunuz profil " öldür öldür bitmez " profili, hali ile medeni olmanın üstünü çizdik ..

Ben açıkçası bu durumlarda olay soğuduktan sonra karşıya hep ekonomik zarar vermişimdir, sizin arabanızı darp eden, çocuğunuz olduğu halde üzerinize gelen tipleri düşündükçe aklıma medeni bir çözüm gelmiyor, ayrıca kimse tepki göstermez herkes susarsa .. BENCE önce kendi kişiliğini ve özgüvenini kaybetmiş demektir.

Bakın siz bile " sağlık sorunum " falan demiş, kendinize bariyer örmüşsünüz, bu geri çekilme halı, kabullenme hali adamı bitirir, YAPMA !

.. Neyse .. Spartacus motivasyon konuşmalarını geçiyorum, en son yaptığım şey şuydu ;

Bu tip bir olay, gerçi olayın benimle ilgisi bile yok ama birinin tepki göstermesi gereken bir olay diyelim, ne yaptım ?

İlgili kişi aracına özen gösteren biriydi, belirli aralıklarla lastiklerini patlattım ( tamir olmayacak şekilde yardım ), hem de dördünü birden, .. değiştirdi, tekrar, değiştirdi tekrar .. bu yaklaşık 7-8 defa oldu .. Lastiği kasko falan karşılamaz adama nasıl bir maddi zarar verdim sen düşün .. işin stres ve psikolojik boyutu ise tarifsiz ..

Aradan bir süre geçti, olay bile kapandı ama ben kapatmadım kendimi, bu sefer ayna, sürekli kırıyorum ikisini birden sürekli .. bu da 4-5 kere tekrar etti .. Kaskosu iyi delinmiştir ..

Daha sonra ön camına japon yapıştırıcısı ya da silikon ile ( artık elimde ne varsa ) mermer falan yapıştırmaya başladım, daha sonra aracın tavanını falan boyadım .. Sol stopu kırdım, tamir ettirdi sağ stopu kırdım, tamir ettirdi sağ far v.s ... Sonra yine başa döndüm .. Kaskosu iyi delinmiştir Part 2 ..

Şimdi ben bu adamı dövsem ne ? Öldürsem ne ? Ekonomik ve sinir olarak bitirdim adamı ..

Neyse sonunda defoldu gitti, geceleri rahat uyuyamadığına eminim, belki de hayatı boyunca dengesi bozuldu .. bu süreç ise yaklaşık 1.5 sene sürdü .. tam " sürpriz yok " derken tekrar,tekrar .. aklımda çok şey vardı da taşındı .. neyse ..

Günümüzde bence birini böyle yıpratabilirsin ..

"Yap" demiyorum ama taşınmayacaksan " bunlara katlan " da diyemiyorum .. hatta silah yanına elektro şok, biber gazı, iğneli muşta falan da ekle bence ..

Özetle ben önem verdiği bir maddiyata saldırma taraftarıyım .. çalışıp ödesin enayiler ..
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Öncelikle başınız sağ olsun, artık günümüzde devletler bile ekonomi savaşı yapıyor, uyuz olduğunuz profil " öldür öldür bitmez " profili, hali ile medeni olmanın üstünü çizdik ..

Ben açıkçası bu durumlarda olay soğuduktan sonra karşıya hep ekonomik zarar vermişimdir, sizin arabanızı darp eden, çocuğunuz olduğu halde üzerinize gelen tipleri düşündükçe aklıma medeni bir çözüm gelmiyor, ayrıca kimse tepki göstermez herkes susarsa .. BENCE önce kendi kişiliğini ve özgüvenini kaybetmiş demektir.

Bakın siz bile " sağlık sorunum " falan demiş, kendinize bariyer örmüşsünüz, bu geri çekilme halı, kabullenme hali adamı bitirir, YAPMA !

.. Neyse .. Spartacus motivasyon konuşmalarını geçiyorum, en son yaptığım şey şuydu ;

Bu tip bir olay, gerçi olayın benimle ilgisi bile yok ama birinin tepki göstermesi gereken bir olay diyelim, ne yaptım ?

İlgili kişi aracına özen gösteren biriydi, belirli aralıklarla lastiklerini patlattım ( tamir olmayacak şekilde yardım ), hem de dördünü birden, .. değiştirdi, tekrar, değiştirdi tekrar .. bu yaklaşık 7-8 defa oldu .. Lastiği kasko falan karşılamaz adama nasıl bir maddi zarar verdim sen düşün .. işin stres ve psikolojik boyutu ise tarifsiz ..

Aradan bir süre geçti, olay bile kapandı ama ben kapatmadım kendimi, bu sefer ayna, sürekli kırıyorum ikisini birden sürekli .. bu da 4-5 kere tekrar etti .. Kaskosu iyi delinmiştir ..

Daha sonra ön camına japon yapıştırıcısı ya da silikon ile ( artık elimde ne varsa ) mermer falan yapıştırmaya başladım, daha sonra aracın tavanını falan boyadım .. Sol stopu kırdım, tamir ettirdi sağ stopu kırdım, tamir ettirdi sağ far v.s ... Sonra yine başa döndüm .. Kaskosu iyi delinmiştir Part 2 ..

Şimdi ben bu adamı dövsem ne ? Öldürsem ne ? Ekonomik ve sinir olarak bitirdim adamı ..

Neyse sonunda defoldu gitti, geceleri rahat uyuyamadığına eminim, belki de hayatı boyunca dengesi bozuldu .. bu süreç ise yaklaşık 1.5 sene sürdü .. tam " sürpriz yok " derken tekrar,tekrar .. aklımda çok şey vardı da taşındı .. neyse ..

Günümüzde bence birini böyle yıpratabilirsin ..

"Yap" demiyorum ama taşınmayacaksan " bunlara katlan " da diyemiyorum .. hatta silah yanına elektro şok, biber gazı, iğneli muşta falan da ekle bence ..

Özetle ben önem verdiği bir maddiyata saldırma taraftarıyım .. çalışıp ödesin enayiler ..

yani konuyu açan kişinin dert yandığı kişilerdensin
utanmadan açık açık itiraf ediyorsun

:pr:
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
yani konuyu açan kişinin dert yandığı kişilerdensin
utanmadan açık açık itiraf ediyorsun

:pr:

Bunu bu şekilde anlamayı nasıl başardın acaba ? Benim de çevremde bu tip olaylar zamanında oldu, ben maddi zarar vererek yıldırdım diyorum, arkadaşın bahsettiği kişiler için değerli ne varsa, onları yok etmek de bir seçenek ( bu ayakkabılarını çalmak bile olabilir ). Özetle düşünecekleri başka dertler veriyorsun, serserilik yapmayı azaltmalarını amaçlıyorsun ..

Beni merak ettiysen, ben bana zarar vermeyen kimseye zarar vermedim bugüne kadar .. gece sokakta falan bağırmam da v.s. alakam yok yani senin anladığın profil ile ..

Yukarıda yaptığımı yazdığım şeyler ise yaşlı ve engelli bir çifte ızdırap olan biri ile ilgiliydi, ben sadece kavgalarını duyuyor, polisin gelip işlem yapmamasını izliyordum, yani aynı şu an arkadaşın yaşadığı durum belki de .. aklım o konuda hala yapamadıklarımda, izini bulsam kaldığım yerden de devam ederim .. o konuda kötü biriyim, zorbalara karşı çok kin tutarım ve asla zaman aşımına uğramaz .. kavga ile enerji de harcamam ..

Hatta mesela, arkadaş komşum olsaydı bahşedilen kişiler ile ilgili yine plan yapardım .. bu sefer arkadaş dert yanar mıydı sence ?

Olaya böyle bak ve tekrar oku şimdi bir önceki mesajımı .. ben elini taşın altına koyan kişi olmaya çalışıyorum, iyi ya da kötü olmak ile ilgilenmiyorum ..
 
Katılım
21 Mar 2020
Mesajlar
39
Çoğumuz vardiyalı işte Çalışıyoruz, yaklaşık 4 senedir aynı evde yaşamaktayım, saat 10 olunca mahallede kimse kalmaz ama tam evimin karşısında bir aile varki 5 tane çocuğu biri 27 yasinda diğeri 22 diğerleri 10 18 yaş aralığında , bu şahıslar gece 1 lere kadar evlerine gitmiyorlar, buna ben karışamam ama mahallede bağırarak sağ sola kosusturarak, yüksek sesle konuşup kahkaha atarak beni evimde uyutmuyorlar, mahalleli komple sikayetciler ama kimse birsey yapamıyor.

yaklaşık 1 sene önce iyice sinirlendim çıktım bağırdım eviniz yokmu girin evinize çoluk çocuk uyuyor dedim , demez olaydım adamlar birden ordu oldular 15 20 kişi toplandılar bana in asa kafanı kesicem senin filan tehditleri görseniz aklınız durur , eee bende tekim kimsem yok onu geçtim ağır ameliyatlar geçirdim kavgaya tutussam garanti iç kanamadan giderim, daha sonra bunlara mecburen silah gosterek cesaretiniz varsa kapım açık evime girin dedim olay böyle duruldu gitti

aradan 4 gün geçti sıfır olarak aldığım aracimin sol 2 kapısı içine göçmüş baltayla delinmiş şekilde gördüm 2 kapı kaskodan değiştirdim, kamera yok o yüzden tespitini yapamadık, bunlardır dedim polise ama kanıt yok dediler

bunları yazarken şuan bile öyle bir rahatsızlık veriyotlarki ne yapacağımı bilmiyorum, sokağa çıkma yasağı var bunlar sokakta

akıl verin arkadaşlar

Abi benden yaşça büyüksün akıl vermek olmasın da bence iki üç tane çakal için çocuğunun babasını görmeden büyümesini istemezsin relax ol özgüvenli takıl geri çekilirsen daha çok gelirler ama gidip de kafalarına sık demiyorum bak ve imkanın varsa taşın boşa zamanını harcama şunlara
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Bunu bu şekilde anlamayı nasıl başardın acaba ? Benim de çevremde bu tip olaylar zamanında oldu, ben maddi zarar vererek yıldırdım diyorum, arkadaşın bahsettiği kişiler için değerli ne varsa, onları yok etmek de bir seçenek ( bu ayakkabılarını çalmak bile olabilir ). Özetle düşünecekleri başka dertler veriyorsun, serserilik yapmayı azaltmalarını amaçlıyorsun ..

Beni merak ettiysen, ben bana zarar vermeyen kimseye zarar vermedim bugüne kadar .. gece sokakta falan bağırmam da v.s. alakam yok yani senin anladığın profil ile ..

Yukarıda yaptığımı yazdığım şeyler ise yaşlı ve engelli bir çifte ızdırap olan biri ile ilgiliydi, ben sadece kavgalarını duyuyor, polisin gelip işlem yapmamasını izliyordum, yani aynı şu an arkadaşın yaşadığı durum belki de .. aklım o konuda hala yapamadıklarımda, izini bulsam kaldığım yerden de devam ederim .. o konuda kötü biriyim, zorbalara karşı çok kin tutarım ve asla zaman aşımına uğramaz .. kavga ile enerji de harcamam ..

Hatta mesela, arkadaş komşum olsaydı bahşedilen kişiler ile ilgili yine plan yapardım .. bu sefer arkadaş dert yanar mıydı sence ?

Olaya böyle bak ve tekrar oku şimdi bir önceki mesajımı .. ben elini taşın altına koyan kişi olmaya çalışıyorum, iyi ya da kötü olmak ile ilgilenmiyorum ..

senin durumun hiç iyi görünmüyor
"kendince" iyi nedenle yapıyor olman olayın suç olduğu ve senin konuyu açan kişinin bahsettiklerinden bir farkın olmadığı gerçeğini değiştirmiyor
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Sizi o kadar iyi anliyorum ki..

istanbul Bahcelievler/soganlida 8 sene yasadim.

arabanin ustune apartmandan cop atip tavani gocurenler, sokakta salca kaynatanlar, bagiran cagiran kavga eden...

yazin gece 1 e kadar disarda kufurlu bagira cagira konusan apaciler, kose basinda kova yapanlar..

Hele bide en alt kata suriyeli bi aile mi desem klan mi desem bi grup tasindi, apartmana gaz maskesi harici giremezsin.

o naai baharat arkadas, bir yemek yapiyorlar sanirsin kimyasal silah saldirisi altindayiz.

cok ugrastim, kavga da ettim, 155 i yuzlerce kez aramisimdir. En sonunda canima tak etti kactim geldim bahcesehire.

bizim bacanak 5 sene once hayvan gibi para bayilip avrupa konutlarindan ev almisti. Bende malmisin amk bu kadar para verilir mi bu eve demistim. verdigi cevap kulagima kupedir:

"mesele milyon verip kutu gibi ev almak degil.Mesele bu parayi verebilecek insanlarla komsu olmak."

Allah yardimciniz olsun. kacin kurtulun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst