- Katılım
- 13 Haz 2016
- Mesajlar
- 4,216
Durumunuza üzüldüm. Zaten hayat herkes için zor birde böyleleriyle uğraşmak üzerine tuz biber oluyor.
Tavsiyem taşınabiliyorsanız taşının. Taşınamıyorsanız mümkün olduğunca muhatap olmayın. Bırakın bu iş böyle gitmez bir gün belalarını bulurlar zaten.
Mahallede sizden başka rahatsız olanda vardır. Biri eninde sonunda onlara bir şey yapar maalesef başı yanar ama konuda kapanır.
Tavsiyem taşınabiliyorsanız taşının. Taşınamıyorsanız mümkün olduğunca muhatap olmayın. Bırakın bu iş böyle gitmez bir gün belalarını bulurlar zaten.
Mahallede sizden başka rahatsız olanda vardır. Biri eninde sonunda onlara bir şey yapar maalesef başı yanar ama konuda kapanır.