ben 110 kg 1.83 boyundayım artçım da 1.70 55-60kg falandır. hiç öyle düşünmeyin 
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------
kendim yaptım açıkçası baya uğraştırdı ama internettekiler pek sağlam görünmedi gözüme. krom borudan yaptım. şasiye bağlanan yerleri demir sadece
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------
yani yan çanta için evet. onun dışında bir farkı yok birinde grenaj var tek olayı bu. bir problem olmuyor arka çantada görüntü dışında. mantıken naked daha mantıklı gibi duruyor ama problem yok defalarca denendi onaylandı
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------
Çanta demiri bana lazım aldınız.mi kendiniz mi yaptırdınız
kendim yaptım açıkçası baya uğraştırdı ama internettekiler pek sağlam görünmedi gözüme. krom borudan yaptım. şasiye bağlanan yerleri demir sadece
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------
Artçılı veya çantalı kullanacaklar için bence tercih 500 r ın kardeşi cb500 f olmalı.
yani yan çanta için evet. onun dışında bir farkı yok birinde grenaj var tek olayı bu. bir problem olmuyor arka çantada görüntü dışında. mantıken naked daha mantıklı gibi duruyor ama problem yok defalarca denendi onaylandı