Honda Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı

Katılım
11 Kas 2020
Mesajlar
277
ben 110 kg 1.83 boyundayım artçım da 1.70 55-60kg falandır. hiç öyle düşünmeyin :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------

Çanta demiri bana lazım aldınız.mi kendiniz mi yaptırdınız

kendim yaptım açıkçası baya uğraştırdı ama internettekiler pek sağlam görünmedi gözüme. krom borudan yaptım. şasiye bağlanan yerleri demir sadece

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------

Artçılı veya çantalı kullanacaklar için bence tercih 500 r ın kardeşi cb500 f olmalı.

yani yan çanta için evet. onun dışında bir farkı yok birinde grenaj var tek olayı bu. bir problem olmuyor arka çantada görüntü dışında. mantıken naked daha mantıklı gibi duruyor ama problem yok defalarca denendi onaylandı :D
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
R ve F arasında tek grenaj farkı var bildiğim.Oturuş pozisyonu bile aynı.R'ın önündeki kafası sayesinde rüzgardan vs daha az etkileniyorsunuz.Arka çanta vs çok kolay sport tourer olabilecek bi motor.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,007
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
R ve F arasında tek grenaj farkı var bildiğim.Oturuş pozisyonu bile aynı.R'ın önündeki kafası sayesinde rüzgardan vs daha az etkileniyorsunuz.Arka çanta vs çok kolay sport tourer olabilecek bi motor.

Tüm modellerde gidon farklı, en dar ve alçaktan en yüksek ve genişe: R, F, X. R ile X arasında 5-6 cm yükseklik farkı vardır...
 
Katılım
22 Şub 2021
Mesajlar
27
Arkadaşlar link vermek ya da site ismi vermek yasak mı bilmiyorum ama sarı sitede 1 adet turuncu siyah renkli sc project egzozlu cbr500r var şu an ilanda. Anlayan arkadaşların bu motosikletle ilgili bir yorumu olur mu; egzozun orijinal olmaması çevirmede ya da muayenede. bir problem yaratır mı? Teşekkürler..
 
Katılım
11 Kas 2020
Mesajlar
277
dostum egzozla her türlü ceza yersin. çok egzoz gördüm hatta benim orijinal egzozu parlatmaya götürdüğümde bir arkadaş susturucu yaptırıyordu r25ine. sonra dedim şu tüpü 2dk ver de bi takayım:) taktım evet ses tatlı ama benim ceza ödeyecek ne param var ne de polisle uğraşacak yüreğim. efendi gibi stock egzoz devam :D ilanla alakalı ben de bilmiyorum paylaşmak yasak mı ama özelden pasla istersen bakalım
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
Arkadaşlar CBR 500 düşünüyorum. 2018 üzeri kırmızı beyaz rengi beni benden aldı. CBR 500 2018'den sonra neden üretilmedi bilgisi olan var mı?
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Arkadaşlar CBR 500 düşünüyorum. 2018 üzeri kırmızı beyaz rengi beni benden aldı. CBR 500 2018'den sonra neden üretilmedi bilgisi olan var mı?

Bence o konuda kimsenin bilgisi yoktur. Öyle bir konu yok çünkü.

Üretiliyor, Honda Türkiye getirmiyor sadece. Çünkü bizim millet NC ve R25 dışında motor almıyor.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,007
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
2019'da süper güncellemeler aldı CBR500R, CB500F ve CB500X modelleri. Ama Honda Türkiye getirmiyor. Şu sıralar 70.000'e CB500X getirseler peynir ekmek gibi satarlar bence...
 
Katılım
11 Kas 2020
Mesajlar
277
bence satamaz zaten NC serisi var o satılmaya devam etsin pazarda tutundu diye getirmiyorlar bence cb500x şahsi fikrimdir :D
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,007
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
bence satamaz zaten NC serisi var o satılmaya devam etsin pazarda tutundu diye getirmiyorlar bence cb500x şahsi fikrimdir :D

Bilemedim; NC 95.000TL, japon 250'likler artık 50-55.000 seviyelerindeler. Bu durumda ADV bir 500'ün 70.000'e satılması gayet olası. KTM 390 şu anda 78.000TL (stokta var mı bilmiyorum...) ve evet, elektronik olarak Honda'dan çok daha fazla özelliği var. Ama, touring kapsamında bir CB500X kadar konforlu veya dayanıklı olacağı konusunda çok ciddi şüphelerim var. Hadi 70.000 olmasın 65.000 olsun. (Ki bence ederi 70.000 rahat yapar...) Bu durumda bile mi çekici gelmiyor?

Valla bizim piyasa da bir garip, anlamak mümkün değil; bugün 70.000'e satsalar direkt basar alırım yani...
 
Katılım
11 Kas 2020
Mesajlar
277
nc'ye herkes alıştı ya bide işte yedek parçaları aksesuarları falan yığdı herkes. enredeyse aynı segment yeni bir motorla ekstra masraf istemiyorlardır bence. bende cbr500 var mesela cb500x olsa tereddütsüz onu alırdım. ktm nin yurtdışı fb sayfalarında varım neredeyse hepsinin. özellikle yeni modellerle ilgili motor bloğunda sorun yok ama ekran ve elektronik hatalarla boğuşuyor millet benim gözlemim. enteresan geldi şaşkınlıkla izliyorum :D canım honda'm akmaz kokmaz hem bide şöyle bişey var. olmayan şey bozulamaz sonuçta :D
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
CBR 500 tavsiye eder misiniz arkadaşlar
motor bloğunda veya başka bir konuda kronik herhangi bir arızası var mı?
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
CBR 500 tavsiye eder misiniz arkadaşlar
motor bloğunda veya başka bir konuda kronik herhangi bir arızası var mı?

65 bin km'deki 2016 CB500F için konuşayım, bildiğim 2 sorunu var.
1) Kontak biraz narin. Sokağa park edecekseniz ara sıra yağ/grafit tozu uygulamakta fayda var.
2) Nötr müşürü aşınabiliyor. Boşta ve park ayağı açıksa marş almayabiliyor. Ayağı kapatınca ya da motoru biraz oynatınca marş alıyor.

Motor bloğunda sorun duymadım, görmedim, görsem de inanmam :)
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,007
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
65 bin km'deki 2016 CB500F için konuşayım, bildiğim 2 sorunu var.
1) Kontak biraz narin. Sokağa park edecekseniz ara sıra yağ/grafit tozu uygulamakta fayda var.
2) Nötr müşürü aşınabiliyor. Boşta ve park ayağı açıksa marş almayabiliyor. Ayağı kapatınca ya da motoru biraz oynatınca marş alıyor.

Motor bloğunda sorun duymadım, görmedim, görsem de inanmam :)

2 no'lu sorun benim 32.000'deki motorda da var. (20.000'lerde başlamıştı...) Sanırım bunların kronik bir kablo demeti sorunu bu, yabancı forumlarda da okumuştum. (Garantiden kablo demeti değiştirerek çözüldüğünü yazanlar vardı...) Ayak aşağıda ve vites boştayken marş motorunu çeviriyor ama kesinlikle ateşleme yapmıyor. Kendi açımdan, sorunu motoru üzerine bindikten sonra çalıştırmaya alışarak çözdüm! :) :) :)

Motor bloğunun kendisi taş, taş! :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
65 bin km'deki 2016 CB500F için konuşayım, bildiğim 2 sorunu var.
1) Kontak biraz narin. Sokağa park edecekseniz ara sıra yağ/grafit tozu uygulamakta fayda var.
2) Nötr müşürü aşınabiliyor. Boşta ve park ayağı açıksa marş almayabiliyor. Ayağı kapatınca ya da motoru biraz oynatınca marş alıyor.

Motor bloğunda sorun duymadım, görmedim, görsem de inanmam :)

Kontak olayı çok bezdirmişti beni.10-15 dk olduğum yerde anahtarı kırmadan kontak açmaya çalıştığımı hatırlıyorum.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,007
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Kontak olayı çok bezdirmişti beni.10-15 dk olduğum yerde anahtarı kırmadan kontak açmaya çalıştığımı hatırlıyorum.

Çok şükür bende hiç kontak problemi olmadı. Hem önceki motorum NC hem de bu CB500F her ikisinde de bire-bir aynı kilit sistemi kullanılıyor (Honda ve genel olarak Japonlar çok ortak parça kullanırlar ki maliyetler düşsün...), NC'de de sorun olmamıştı hiç. (Her iki motorum da %100 dışarıda ve üzeri açık kalır...)
 
Katılım
20 Ara 2020
Mesajlar
80
Motosikleti
Yzf1000r Thunderace&Ys125
Bu motoru kullandım olması gerektiğinden biraz güçsüz gibi gelmişti bana RR değil tabiki ama birazdaha güçlü olabilirdi sanki
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,007
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Bu motoru kullandım olması gerektiğinden biraz güçsüz gibi gelmişti bana RR değil tabiki ama birazdaha güçlü olabilirdi sanki

Güçlü bir motor değil, A2 sınırında 47bg. Eğlencesinden taviz vermeden yeterince güçlü ama... Yolcusuz kullanımda şehir içinde de şehir dışında da üzmez. 0-100 5,5sn civarında, kötü değil. 150 km/s sürate de göz açıp kapayana kadar çıkar, sonrasında hızlanma yavaşlıyor artık. Benim (önde rüzgarlık olan) naked CB500F'im 3'lü çanta seti 130kg civarı toplam sürücü + yükle kapanarak düz yolda 171km/s görebilmiştim. (Çok manalı süratler değil bunlar; bana konforlu bir 130-140 yeter, CBR500R bunu rahatça sağlar.)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Kas 2020
Mesajlar
277
sürücü olarak 105kgyim. 183cm boy. artçı 55-60 kg falandır. + kamp eşyaları topcase ve kişisel eşyalar ile birlikte (önermiyorum kesinlikle) 180küsür süratlere çıktık. önermiyorum tekrar söyleyim :D ama 150ile falan yaldır yaldır gidersin problem olmaz. 47beygirin 47si de tepiniyor aşağıda iyi besili yani güçle alakalı sorun yaşamazsın dostum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst