Honda Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı

Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
9
Satılık

Selamlar, 2016 model neon sarı CBR 500r motorum satılıktır.

Düşünenler ulaşabilirler.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Muhammet Papakçı, buradaysan kafa demiri ile alakalı bul beni. Sana adres ve telefon verecekken sarı site üyeliğimi iptal etti, kasti bir şey yok :)

Not; Elimde sıfır Cbr 500R için kafa demiri vardır (2014-2015 uyumlu) ..
 
Katılım
3 Eki 2020
Mesajlar
514
selamlar fren balatası olarak ne almamı önerirsiniz bir sürü marka var ve fiyat var 100 tl-500tl arasında bir fiyatlandırmaları mevcut
sizce ne marka ve ne tür bir balata tercih etmeliyim ilerde ses çıkartan dandik modellerden olmazsa güzel olur
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
9,995
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
selamlar fren balatası olarak ne almamı önerirsiniz bir sürü marka var ve fiyat var 100 tl-500tl arasında bir fiyatlandırmaları mevcut
sizce ne marka ve ne tür bir balata tercih etmeliyim ilerde ses çıkartan dandik modellerden olmazsa güzel olur

Merhaba, ben Galfer HH kullanıyorum. Şimdiye kadar EBC, Galfer, Ferodo, bu markaların HH balatalarını kullandım hiçbiri mutsuz etmedi. İstanbul'daki distribütörü (Denimoto) düzgün bir yer olduğu için frenle ilgili tüm işler için oraya gidiyorum ve dolayısıyla artık Galfer kullanıyorum.
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
Selam öncelikle

Aranıza 2014 Gri cbr 500r ile katıldım. Dikiliden 68 yaşında bir amcadan aldım motoru. 54 bin kmde. İlk sahibiymiş kendisi. Genel bakımlarını serviste yaptırmış. Ama NC750 aldıktan sonra binmemiş motora ve yaklaşık 2-2.5 senedir çok az kullanılmış motor. Bakımsız kalmış.

Ön amortisör keçeleri patlamış
Arka balata bitmiş
Yağı değiştireli çok olmamış ama yıl olarak 1 seneyi geçmiş
Ön diske yağ gelmiş biraz fren hissi az
Çin malı, motorla alakasız nc750 aküsü takılmış motora(koltuk zor vidalanıyor)
Lastikler michelin pr4 dişleri iyi ama 2015 model
Yağ, yağ filtresi, hidrolikler, soğutma sıvısı değişmesi gerek bence uzun zaman olduğu için.
Servise soracağım eğer hava filtresi ve bujiler de gerektiği kmde değişmediyse onları de değiştirmeyi düşünüyorum.

Bana bakım olarak baya pahalıya patlayacak ama uzun süreler kullanmayı düşünüyorum. Bu dediğim masrafları yaptıktan sonra kafam rahat kullanırım. Yakıtı ve torkuna aşık oldum diyebilirim.

 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Selam öncelikle

Aranıza 2014 Gri cbr 500r ile katıldım. Dikiliden 68 yaşında bir amcadan aldım motoru. 54 bin kmde. İlk sahibiymiş kendisi. Genel bakımlarını serviste yaptırmış. Ama NC750 aldıktan sonra binmemiş motora ve yaklaşık 2-2.5 senedir çok az kullanılmış motor. Bakımsız kalmış.

Ön amortisör keçeleri patlamış
Arka balata bitmiş
Yağı değiştireli çok olmamış ama yıl olarak 1 seneyi geçmiş
Ön diske yağ gelmiş biraz fren hissi az
Çin malı, motorla alakasız nc750 aküsü takılmış motora(koltuk zor vidalanıyor)
Lastikler michelin pr4 dişleri iyi ama 2015 model
Yağ, yağ filtresi, hidrolikler, soğutma sıvısı değişmesi gerek bence uzun zaman olduğu için.
Servise soracağım eğer hava filtresi ve bujiler de gerektiği kmde değişmediyse onları de değiştirmeyi düşünüyorum.

Bana bakım olarak baya pahalıya patlayacak ama uzun süreler kullanmayı düşünüyorum. Bu dediğim masrafları yaptıktan sonra kafam rahat kullanırım. Yakıtı ve torkuna aşık oldum diyebilirim.

[url]https://i.hizliresim.com/3q24gj3.jpeg[/url]

Hayirli ugurlu olsun bloody, Allah tekerine tas degdirmesin. Insallah dedigin durumlardan dolayi uyguna almissindir, iyi gazlamalar:)
 
Katılım
21 Tem 2019
Mesajlar
95
Selam öncelikle

Aranıza 2014 Gri cbr 500r ile katıldım. Dikiliden 68 yaşında bir amcadan aldım motoru. 54 bin kmde. İlk sahibiymiş kendisi. Genel bakımlarını serviste yaptırmış. Ama NC750 aldıktan sonra binmemiş motora ve yaklaşık 2-2.5 senedir çok az kullanılmış motor. Bakımsız kalmış.

Ön amortisör keçeleri patlamış
Arka balata bitmiş
Yağı değiştireli çok olmamış ama yıl olarak 1 seneyi geçmiş
Ön diske yağ gelmiş biraz fren hissi az
Çin malı, motorla alakasız nc750 aküsü takılmış motora(koltuk zor vidalanıyor)
Lastikler michelin pr4 dişleri iyi ama 2015 model
Yağ, yağ filtresi, hidrolikler, soğutma sıvısı değişmesi gerek bence uzun zaman olduğu için.
Servise soracağım eğer hava filtresi ve bujiler de gerektiği kmde değişmediyse onları de değiştirmeyi düşünüyorum.

Bana bakım olarak baya pahalıya patlayacak ama uzun süreler kullanmayı düşünüyorum. Bu dediğim masrafları yaptıktan sonra kafam rahat kullanırım. Yakıtı ve torkuna aşık oldum diyebilirim.

[url]https://i.hizliresim.com/3q24gj3.jpeg[/url]

Hayırlı olsun saydıklarınızın yarısı zaten ikinci el alınıyorsa illaki değişiyor o yüzden kolaylıkla halledersiniz diye düşünüyorum. Ayrıca wp grubu var tel nonuzu atarsanız aldırabilirim daha hızlı yardımcı olabilirler.
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
Hayirli ugurlu olsun bloody, Allah tekerine tas degdirmesin. Insallah dedigin durumlardan dolayi uyguna almissindir, iyi gazlamalar:)

Teşekkür ederim :) inşallah hepimizin tekerine taş degmez. Biraz uyguna aldım diyebilirim piyasaya göre. Gazlama konusunda da driftten sonra yani bu gidiş beni benden aldı. İlk bindiğimde altın elbiseli adamın dediği gibi joker gibi kahkaha atıyordum kaskın içinde :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------

Hayırlı olsun saydıklarınızın yarısı zaten ikinci el alınıyorsa illaki değişiyor o yüzden kolaylıkla halledersiniz diye düşünüyorum. Ayrıca wp grubu var tel nonuzu atarsanız aldırabilirim daha hızlı yardımcı olabilirler.

Teşekkür ederim. Aynen dediğiniz gibi çoğu zaten yapılması gereken şeyler. Özelden atayım size numaramı çok iyi olur benim için de wp grubu.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,511
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Selam öncelikle

Aranıza 2014 Gri cbr 500r ile katıldım. Dikiliden 68 yaşında bir amcadan aldım motoru. 54 bin kmde. İlk sahibiymiş kendisi. Genel bakımlarını serviste yaptırmış. Ama NC750 aldıktan sonra binmemiş motora ve yaklaşık 2-2.5 senedir çok az kullanılmış motor. Bakımsız kalmış.

Ön amortisör keçeleri patlamış
Arka balata bitmiş
Yağı değiştireli çok olmamış ama yıl olarak 1 seneyi geçmiş
Ön diske yağ gelmiş biraz fren hissi az
Çin malı, motorla alakasız nc750 aküsü takılmış motora(koltuk zor vidalanıyor)
Lastikler michelin pr4 dişleri iyi ama 2015 model
Yağ, yağ filtresi, hidrolikler, soğutma sıvısı değişmesi gerek bence uzun zaman olduğu için.
Servise soracağım eğer hava filtresi ve bujiler de gerektiği kmde değişmediyse onları de değiştirmeyi düşünüyorum.

Bana bakım olarak baya pahalıya patlayacak ama uzun süreler kullanmayı düşünüyorum. Bu dediğim masrafları yaptıktan sonra kafam rahat kullanırım. Yakıtı ve torkuna aşık oldum diyebilirim.

[url]https://i.hizliresim.com/3q24gj3.jpeg[/url]

Hayırlı olsun, motor çok diri duruyor. Kazasız belasız sürün.
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
Arkadaşlar motorumun yağını değiştireceğim ama yağ ve yağ filtresi olarak ne almalıyım karar veremedim. Yaşadığım bölgede servis yok o yüzden servisten alamıyorum.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
En yakın honda bayisi neredeyse kargo ile orjinal yağ filtresini göndermelerini rica edebilirsin eğer yok derlerse de eğer anadolu sehirlerindekiler istanbuldaki honda servislerinden illa biri kabul edecektir. Yağ olarak motul 7100 tavsiye ederim.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
9,995
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
En yakın honda bayisi neredeyse kargo ile orjinal yağ filtresini göndermelerini rica edebilirsin eğer yok derlerse de eğer anadolu sehirlerindekiler istanbuldaki honda servislerinden illa biri kabul edecektir. Yağ olarak motul 7100 tavsiye ederim.

+1 tam bunu yazmaya girmiştim zaten yazılmış :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,511
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Arkadaşlar motorumun yağını değiştireceğim ama yağ ve yağ filtresi olarak ne almalıyım karar veremedim. Yaşadığım bölgede servis yok o yüzden servisten alamıyorum.

Orijinal yağ filtresini bulamazsanız ya da çok pahalı gelirse alternatif olarak Hiflo Hf-204 kullanabilirsiniz. Hiflo markasını ben kendi motorumda 40 küsür bin km.dir kullanıyorum, bir yamuğunu görmedim. Muadil olup kaliteli bir üründür.
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
En yakın honda bayisi neredeyse kargo ile orjinal yağ filtresini göndermelerini rica edebilirsin eğer yok derlerse de eğer anadolu sehirlerindekiler istanbuldaki honda servislerinden illa biri kabul edecektir. Yağ olarak motul 7100 tavsiye ederim.

7100ü aldığınuz güvenilir bir yer var mı? Piyasada sahtesi çok dolaşıyor çünkü.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vay vay vay bizmim kanli baron da honda almis

Afferin bloody cok iyi tercih,gule gule kullan.
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
Arkadaşlar amortisör yağı satın alacağım da 10w fabrika değeri. Kimileri belirli kmden sonra bi tık kalın daha iyi olur diyor. Motorum 55 binde 10w mi almalıyım 15w mi?
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
9,995
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Arkadaşlar amortisör yağı satın alacağım da 10w fabrika değeri. Kimileri belirli kmden sonra bi tık kalın daha iyi olur diyor. Motorum 55 binde 10w mi almalıyım 15w mi?

Benimkine Motoface Eyüp Usta 15w koydu, ama hava boşluğunu (dolayısıyla yağ miktarını) değiştirdi. Canavar gibi oldu. Yani sadece yağ değişimi yetmiyor. (Standart 10w için her birine 480mL +/- 2.5ml yağ konacak, 130mm hava boşluğu kalacak. Ölçümler yaylar dışarıdayken yapılıyor tabi. ;))
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst