- Katılım
- 21 Haz 2018
- Mesajlar
- 283
selamlar fren balatası olarak ne almamı önerirsiniz bir sürü marka var ve fiyat var 100 tl-500tl arasında bir fiyatlandırmaları mevcut
sizce ne marka ve ne tür bir balata tercih etmeliyim ilerde ses çıkartan dandik modellerden olmazsa güzel olur

Selam öncelikle
Aranıza 2014 Gri cbr 500r ile katıldım. Dikiliden 68 yaşında bir amcadan aldım motoru. 54 bin kmde. İlk sahibiymiş kendisi. Genel bakımlarını serviste yaptırmış. Ama NC750 aldıktan sonra binmemiş motora ve yaklaşık 2-2.5 senedir çok az kullanılmış motor. Bakımsız kalmış.
Ön amortisör keçeleri patlamış
Arka balata bitmiş
Yağı değiştireli çok olmamış ama yıl olarak 1 seneyi geçmiş
Ön diske yağ gelmiş biraz fren hissi az
Çin malı, motorla alakasız nc750 aküsü takılmış motora(koltuk zor vidalanıyor)
Lastikler michelin pr4 dişleri iyi ama 2015 model
Yağ, yağ filtresi, hidrolikler, soğutma sıvısı değişmesi gerek bence uzun zaman olduğu için.
Servise soracağım eğer hava filtresi ve bujiler de gerektiği kmde değişmediyse onları de değiştirmeyi düşünüyorum.
Bana bakım olarak baya pahalıya patlayacak ama uzun süreler kullanmayı düşünüyorum. Bu dediğim masrafları yaptıktan sonra kafam rahat kullanırım. Yakıtı ve torkuna aşık oldum diyebilirim.
[url]https://i.hizliresim.com/3q24gj3.jpeg[/url]
Selam öncelikle
Aranıza 2014 Gri cbr 500r ile katıldım. Dikiliden 68 yaşında bir amcadan aldım motoru. 54 bin kmde. İlk sahibiymiş kendisi. Genel bakımlarını serviste yaptırmış. Ama NC750 aldıktan sonra binmemiş motora ve yaklaşık 2-2.5 senedir çok az kullanılmış motor. Bakımsız kalmış.
Ön amortisör keçeleri patlamış
Arka balata bitmiş
Yağı değiştireli çok olmamış ama yıl olarak 1 seneyi geçmiş
Ön diske yağ gelmiş biraz fren hissi az
Çin malı, motorla alakasız nc750 aküsü takılmış motora(koltuk zor vidalanıyor)
Lastikler michelin pr4 dişleri iyi ama 2015 model
Yağ, yağ filtresi, hidrolikler, soğutma sıvısı değişmesi gerek bence uzun zaman olduğu için.
Servise soracağım eğer hava filtresi ve bujiler de gerektiği kmde değişmediyse onları de değiştirmeyi düşünüyorum.
Bana bakım olarak baya pahalıya patlayacak ama uzun süreler kullanmayı düşünüyorum. Bu dediğim masrafları yaptıktan sonra kafam rahat kullanırım. Yakıtı ve torkuna aşık oldum diyebilirim.
[url]https://i.hizliresim.com/3q24gj3.jpeg[/url]
Hayirli ugurlu olsun bloody, Allah tekerine tas degdirmesin. Insallah dedigin durumlardan dolayi uyguna almissindir, iyi gazlamalar![]()
Hayırlı olsun saydıklarınızın yarısı zaten ikinci el alınıyorsa illaki değişiyor o yüzden kolaylıkla halledersiniz diye düşünüyorum. Ayrıca wp grubu var tel nonuzu atarsanız aldırabilirim daha hızlı yardımcı olabilirler.
Selam öncelikle
Aranıza 2014 Gri cbr 500r ile katıldım. Dikiliden 68 yaşında bir amcadan aldım motoru. 54 bin kmde. İlk sahibiymiş kendisi. Genel bakımlarını serviste yaptırmış. Ama NC750 aldıktan sonra binmemiş motora ve yaklaşık 2-2.5 senedir çok az kullanılmış motor. Bakımsız kalmış.
Ön amortisör keçeleri patlamış
Arka balata bitmiş
Yağı değiştireli çok olmamış ama yıl olarak 1 seneyi geçmiş
Ön diske yağ gelmiş biraz fren hissi az
Çin malı, motorla alakasız nc750 aküsü takılmış motora(koltuk zor vidalanıyor)
Lastikler michelin pr4 dişleri iyi ama 2015 model
Yağ, yağ filtresi, hidrolikler, soğutma sıvısı değişmesi gerek bence uzun zaman olduğu için.
Servise soracağım eğer hava filtresi ve bujiler de gerektiği kmde değişmediyse onları de değiştirmeyi düşünüyorum.
Bana bakım olarak baya pahalıya patlayacak ama uzun süreler kullanmayı düşünüyorum. Bu dediğim masrafları yaptıktan sonra kafam rahat kullanırım. Yakıtı ve torkuna aşık oldum diyebilirim.
[url]https://i.hizliresim.com/3q24gj3.jpeg[/url]
Hayırlı olsun, motor çok diri duruyor. Kazasız belasız sürün.
En yakın honda bayisi neredeyse kargo ile orjinal yağ filtresini göndermelerini rica edebilirsin eğer yok derlerse de eğer anadolu sehirlerindekiler istanbuldaki honda servislerinden illa biri kabul edecektir. Yağ olarak motul 7100 tavsiye ederim.
Arkadaşlar motorumun yağını değiştireceğim ama yağ ve yağ filtresi olarak ne almalıyım karar veremedim. Yaşadığım bölgede servis yok o yüzden servisten alamıyorum.
En yakın honda bayisi neredeyse kargo ile orjinal yağ filtresini göndermelerini rica edebilirsin eğer yok derlerse de eğer anadolu sehirlerindekiler istanbuldaki honda servislerinden illa biri kabul edecektir. Yağ olarak motul 7100 tavsiye ederim.
❤️Honda❤️;4696421' Alıntı:Vay vay vay bizmim kanli baron da honda almis
Afferin bloody cok iyi tercih,gule gule kullan.
Arkadaşlar amortisör yağı satın alacağım da 10w fabrika değeri. Kimileri belirli kmden sonra bi tık kalın daha iyi olur diyor. Motorum 55 binde 10w mi almalıyım 15w mi?