Elma ile armut karşılaştırıldığımın farkındayım hocam; sadece isteklerime hangisi daha makul şartlarda hizmet edebilir onu tartmaya çalışıyorum. Fiyatları arasında da uçurum olmayınca ve tarz olarak aynı kategoride yer alınca ister istemez bi karşılaştırma oluyorBu motosikleti R25 ile kıyaslamak ikisine de küfür bence, yapmayın...
Bende 2016 model naked versiyonu var, bir parça sıkıntısı yaşamıyorum.
Değer kaybını zaten yaşamış olmalı; 2018'den sonra yenisi gelmedi, yani bu modelin gelmediği 3. senedeyiz.
Yakıtta daha az yakarsınız o kesin, benim şehir içi ortalamam 3,6 şehir dışı otoban uzun yol 4,2 (istanbul - bodrum - istanbul).
Son iki bakıma 450-500TL arası verdim.
Kategorileri kesinlikle aynı değil, biri yüksek devir çeviren ss tarzında, diğeri sport touring.
Hocam memnunum açıkçası hala biniyorum zaten sadece boyum uzun olduğu için naked bir motosiklette çok rüzgar yediğimi düşünüyorum ve biraz daha kaslı bir motosiklete geçmekte fayda görüyorum. 200-250 CC Naked bir motosiklet düşünüyorsanız fiyat/fayda olarak en iyi motosikletlerden biri olduğunu düşünüyorum.burak bey nk 250 hakkında ne düşünüyorsunuz? olumsuz gördüğünüz yönleri neler? ben de alma arefesindeyim daha tam kararımı veremedim.
Şehir içi kullanıma da gelir diyorsanız ciddi ciddi düşüneyim o zaman![]()
Yanıtınız için teşekkürler Barış Bey. Eleye eleye iki motosiklete indirdim şu an, listenin başında CBR500R var. Biraz daha maddi imkanım olur ise de 390 Duke ADV seçeneklerimden birisi olacak ama onunla ilgili CBR500R kadar net değilim; sadece daha teknolojik ve güncel bir motosiklet olması artı olur diye düşündüğümden..CBR500R kullanıcısı olarak söylüyorum şehir içinde hiçbir problem yaşamıyorum. için ferah gönlün rahat olsun yani. oturuş pozisyonu da rahat alt devirler de canlı gidon turu da yeterince geniş
Yanıtınız için teşekkürler Barış Bey. Eleye eleye iki motosiklete indirdim şu an, listenin başında CBR500R var. Biraz daha maddi imkanım olur ise de 390 Duke ADV seçeneklerimden birisi olacak ama onunla ilgili CBR500R kadar net değilim; sadece daha teknolojik ve güncel bir motosiklet olması artı olur diye düşündüğümden..
390'lar Hint yapımı o yüzden alırken 2 kere düşünürdüm.Arazi filan hevesiniz yoksa sadece uzun yol için alıyorsanız 500R derdim.
yurt dışında durum nedir çok merak ediyorum ?
bence türkiye için en uygun motor cbr500 dür. Ben 650r aldım ama 250lik yerine 500lük ile başlamış olsaydım halen kullanıyor olurdum. Nedense pek tutan bi model olmadı.
devam edeyim biraz daha yardımcı olsun düşünen arkadaşlara. arka çanta demiri yaptım 2 kişi + arka çanta içinde kişisel eşyalarımız ve hatta çantanın üstünde kamp ekipmanları ile rüzgar yokken 140 ile elimi bıraktığımda dümdüz gidiyordu rüzgarlıyken bu 90dan sonra başlıyor. tork olarak da dediğim gibi 2 kişi çok seyahat ettim torkla alakalı hiç bir problem yaşamadım. ben uzun yol kamp vs seven biriyim sadece nakedının şeklini sevmediğim için grenajlıya yöneldim. cb500x trde olsa çok uzun süre başka motora bakmazdım açıkçası hı şuanda da çok memnunum orası ayrı. onun dışında km çok önemli değil bu motorlarda arkadaşların da dediği gibi çünkü kısıtlanmış bir motor biliyosunuz yani sen ne kadar yormaya çalışırsan çalış motor tam gırtlağına kadar sıkılmıyordüzenli bakım, bilinçli kullanımla çok uzun kmlerde alınır. satacak olsam kendi motorumu önerirdim valla ama uzun bir süre daha beraberiz mutluyuz darısı sana olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:39 ----------
TR de tutmamasının en büyük sebebi ilk geldiğinde aynı ya da 2 3 fazlasına mt07 alınabiliyor olmasıydı. Bizim insanımız için ama abi gaç basıyor bah nası tekere geliyor kısmı daha önemli olduğundan mt07 çok sattı ki bişey diyemem gerçi tercih meselesi motordan ne beklediğinle alakalı. benim için şasi rijitliği, motorun kararlılığı vs çok önemli konular. Hala cbr500r ile r25 kıyaslayanlar var ben de ona tavım artık laf anlatmaya bile çalışmıyorum![]()
bu arada çanta demiriyle ilgili ölçü vs isteyen arkadaş olursa yardımcı olmaya çalışırım. herkese iyi forumlamalar![]()
devam edeyim biraz daha yardımcı olsun düşünen arkadaşlara. arka çanta demiri yaptım 2 kişi + arka çanta içinde kişisel eşyalarımız ve hatta çantanın üstünde kamp ekipmanları ile rüzgar yokken 140 ile elimi bıraktığımda dümdüz gidiyordu rüzgarlıyken bu 90dan sonra başlıyor. tork olarak da dediğim gibi 2 kişi çok seyahat ettim torkla alakalı hiç bir problem yaşamadım. ben uzun yol kamp vs seven biriyim sadece nakedının şeklini sevmediğim için grenajlıya yöneldim. cb500x trde olsa çok uzun süre başka motora bakmazdım açıkçası hı şuanda da çok memnunum orası ayrı. onun dışında km çok önemli değil bu motorlarda arkadaşların da dediği gibi çünkü kısıtlanmış bir motor biliyosunuz yani sen ne kadar yormaya çalışırsan çalış motor tam gırtlağına kadar sıkılmıyordüzenli bakım, bilinçli kullanımla çok uzun kmlerde alınır. satacak olsam kendi motorumu önerirdim valla ama uzun bir süre daha beraberiz mutluyuz darısı sana olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:39 ----------
TR de tutmamasının en büyük sebebi ilk geldiğinde aynı ya da 2 3 fazlasına mt07 alınabiliyor olmasıydı. Bizim insanımız için ama abi gaç basıyor bah nası tekere geliyor kısmı daha önemli olduğundan mt07 çok sattı ki bişey diyemem gerçi tercih meselesi motordan ne beklediğinle alakalı. benim için şasi rijitliği, motorun kararlılığı vs çok önemli konular. Hala cbr500r ile r25 kıyaslayanlar var ben de ona tavım artık laf anlatmaya bile çalışmıyorum![]()
bu arada çanta demiriyle ilgili ölçü vs isteyen arkadaş olursa yardımcı olmaya çalışırım. herkese iyi forumlamalar![]()