Arkadaşlar yardımınız gerekiyor
Yanlış hatırlamıyorsam zincir ayarladıktan sonra oldu tam emin değilim daha sonra tekrar gevşettim falan sorun devam etti, sorun şu.
Sol ayak peginde titreşim var 70km hızdan sonra başlıyor gaz açıkken yapıyor, sanki gazı kapattığımda sağdada oluyor ama motor yükteyken sadece solda.
Zincirim yeşil seviyede dişlilerin durumuda iyi motosiklet 16 bin kmde.
Honda esengüle götürdüm geçen hafta, test sürüşü yaptılar sıkıntı yok dediler, ama bariz var.
Daha önce başına gelen oldumu yardımcı olabilecek var mı ?