Şu Ana Kadar Sürdüğünüz En Zevkli Motosiklet?

Katılım
16 Ocak 2021
Mesajlar
478
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sürdüğünüzde size en çok zevk veren unutamadığınız ve tadının damağınızda kaldığı motosiklet hangisi?
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
250 MCT :D

Aleti öyle bir yapmıslardı ki aşırı rahattı.
 
Katılım
13 Ağu 2020
Mesajlar
131
mt09 çok kısa mesafe sürmeme rağmen sesi gücü tepkimeleri beni çok keyiflendirmişti
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sürdüğüm en güçlü motosiklet Mt-09 SP idi fakat ben mt-07 de daha çok zevk aldım. Çünkü mt-09 da gazı doğru düzgün açamıyordum ve motosiklet beni üzerinden atacakmış gibi geliyordu hayvan gibi güçlüydü. Mt07 daha mulis idi braaapp diye gazı açabiliyordum :cherry:
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
Kullandığım motorlar;
-2 farklı cup
-3 farklı cg
- drift
-honda beat
-1 tane de 50cc

Hepsinin zevki ayrıydı. 150lik cgde egzoz oynamaydı kontak aç kapa ile egzoz patlatması çok zevkliydi

Drift de bi tık daha oturaklı kullanırken çok zevk alıyorum motorumdan. Bazen gerçekten çok seviyorum motorumu. Driftin tadı damağımda kaldı birazdan bidaha sürücem :)
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Şu an ki motorumdur.Bisiklet gibi her istediğim yere girip çıkıyorum.Gücü,şekli vs çok tatmin ediyor.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
En son 1290gt deneme fırsatım oldu tadı damağımda kaldı. Zengin olursam alacağım
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,543
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Honda Cb 125 Ace , sürücü kursunda vermişlerdi, hayatımda sürdüğüm ilk vitesli motordu, deli gibi keyif almıştım.
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
aprilia caponorod etv 1000, sonrada honda cbf 1000 bu iki motorun keyfi bambaşkaydı.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Toto rahatlığı olarak İnazuma ve Vstorm. Bu motorlara ilk oturduğumda, sanki Mercedes'e binmiş gibi rahat hissettim kendimi. Sürmesi zevkli olan ise şu an için XJ6 diyebilirim. 4 silindirin vermiş olduğu zevk bir başka.
 
Katılım
1 Ara 2020
Mesajlar
178
Motosikleti
Mondial Vulture 125
Honda Cb 125 Ace , sürücü kursunda vermişlerdi, hayatımda sürdüğüm ilk vitesli motordu, deli gibi keyif almıştım.

Hangi ehliyet kursu veriyor ya onu, gidelim biz de oradan alalım :queen:; benim ehliyet kursum ibresi, el marşı bozuk, frenleri adam akıllı tutmayan bir Çita vermişti .(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst