1996 da bayramlarda kiraladığım mobiletlerin tadı ayrıydı. Gaz kolunu ilk mobilet ile çevirmiştim 12 yaşımda iken. 1999 da ilk sıfır mobiletim flash 52 yi aldım, ne güzel günlerdi.
Sonra ilk vitesli motorum Honda Titan 125 cc. 5 vites. Çok güzeldi o da.
Sene 2000, yaş 16, Honda Cbr 600 F. İlk sıra 4 yarış motorum. Harika motosıkletti. Sonra 929 RR, sonra 2001 R1, 2002 R1, 2004 1000RR hepsi zamanının hızlı binlikleri idi.
2007 de aldığım Z750 enfesti. Müthiş bir tasarımı ve gücü vardı.
2010-2015 arası 5 sene 600RR. hastasıyım sıra 4'ün. onu da yazarım listeye.
2016 da bir süre Mt 09. Deli bozuk gaz tepkileri, ayı gibi güçlü motor, ayı gibi güçlü frenler. Sattığıma pişmanım.
son 4 yıldır v strom 650 sürüyorum. Çok seviyorum, mutluyum Suzi ile
İçimden bir ses yeni aldığım 2020 R25 ile çok mutlu olacağımı söylüyor. Yavru R6

ile hayvan gibi viraj yapacağız. Hayırlısı bakalım.