Turkiyede neden insanlar surekli birbirini kazikliyor?

Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Suana kadar beni kaziklamaya calisanlarin listesini yapmaya karar verdim. kimisi basarili oldu, kimisi olamadi. kimisi eminim cok basarili olmus ve ruhum duymamistir bile.
1-emlakcilar: 2 ayri olay yasadim. biri kaporama yatti, digeri de 1 kira dolandirdi.
2-taksiciler: saymakla bitmez.
3-marketler: ne zaman siparis versem curuk meyve yolluyorlar.
4-manav: cuvalla patates sogan aliyorum, ic kisimdakiler curuk cikiyor.
5-1 isverenim 2 maas, 1 isverenim 3 yillik kidem+ihbar tazminatima coktu. mahkemede misliyle aldim.
6-17 yildir araba surerim. 4 ayri samimi ustam oldu, baslarda cok iyiydiler ama sonra hepsi kazikladi.
7-ozel hastaneler. her seferinde gereksiz tahlil serum test ivir zivir istenip cok para alma pesindeler.(kardesim doktor gereksiz oldugunu o soyluyor)
7-oturdugum site 4 yildir yolsuzluk yapip fazla aidat aliyormus.
8-10 yillik berberim savsakliyor, yabaci degilsin deyip araya adam aliyor vs. selami sabahi kestim.
9-kasap kazikladi.
10-nalbur kazikladi.
11-elektrikcisi tesisatcisi
12-beyaz esya teknik servisi
13-araba aldigim adam.
14-hyundai turkiye( sifir arababa doludan komple boyali cikti.)

liste bitmez yemin ederim. biktim vallahi biktim. selam verdigimiz dolandirmaya kalkiyor. Bu iste bi terslik yokmu? bize durust mert oldugumuz ogretildi. ecnebiler dolandirici degilmiydi?

en buyuk dolandirici devleti yazmaya gerek yok. buyrun beyler bayanlar. fikirlerinizi alayim.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Valla bu kadar dogru bir konu görmemiştim uzun zamandır.

Sebebini bende merak ediyorum
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
türkiyede kazıklamak gurur ve haysiyet meselesidir. kazıkladığı insan kadar değer göreceğini sanır
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
4-manav: cuvalla patates sogan aliyorum, ic kisimdakiler curuk cikiyor.

Bunun için çuvalın içine çuval çapından biraz daha dar bir boru sokup, önce borunun dış tarafına iri ve güzelleri diziliyor sonra ortasına ufak ve çürük çer çöp ne varsa dolduruluyor en son üstünede bir sıra iyisini koyuyorlar.
 
Katılım
30 Kas 2012
Mesajlar
95
Yukarıdakilerin de dediği gibi bu konuda çok şey yazılır ama neyse.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Sıfır araç alırken boya makinesi tutmuştum, tabi satış temsilcisinden tepki gördüm, şunu söyledim “sen dahi bilemezsin her şey olabilir” sizin başınıza gelmiş geçmiş olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aklıma meşhur bir sözü getirdi "İnsanlar bir dinleri olduğu için ahlaka ihtiyacı kalmamış gibi davranıyorlar."
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Suana kadar beni kaziklamaya calisanlarin listesini yapmaya karar verdim. kimisi basarili oldu, kimisi olamadi. kimisi eminim cok basarili olmus ve ruhum duymamistir bile.
1-emlakcilar: 2 ayri olay yasadim. biri kaporama yatti, digeri de 1 kira dolandirdi.
2-taksiciler: saymakla bitmez.
3-marketler: ne zaman siparis versem curuk meyve yolluyorlar.
4-manav: cuvalla patates sogan aliyorum, ic kisimdakiler curuk cikiyor.
5-1 isverenim 2 maas, 1 isverenim 3 yillik kidem+ihbar tazminatima coktu. mahkemede misliyle aldim.
6-17 yildir araba surerim. 4 ayri samimi ustam oldu, baslarda cok iyiydiler ama sonra hepsi kazikladi.
7-ozel hastaneler. her seferinde gereksiz tahlil serum test ivir zivir istenip cok para alma pesindeler.(kardesim doktor gereksiz oldugunu o soyluyor)
7-oturdugum site 4 yildir yolsuzluk yapip fazla aidat aliyormus.
8-10 yillik berberim savsakliyor, yabaci degilsin deyip araya adam aliyor vs. selami sabahi kestim.
9-kasap kazikladi.
10-nalbur kazikladi.
11-elektrikcisi tesisatcisi
12-beyaz esya teknik servisi
13-araba aldigim adam.
14-hyundai turkiye( sifir arababa doludan komple boyali cikti.)

liste bitmez yemin ederim. biktim vallahi biktim. selam verdigimiz dolandirmaya kalkiyor. Bu iste bi terslik yokmu? bize durust mert oldugumuz ogretildi. ecnebiler dolandirici degilmiydi?

en buyuk dolandirici devleti yazmaya gerek yok. buyrun beyler bayanlar. fikirlerinizi alayim.

Hepimiz din kardeşiyiz :queen:

Çin'den 4.12 dolara sinyal aldım. 3 ay sonra gelmeyince paramı geri aldım. Üzerine 1.5 ay sonra mal geldi. Karşı tarafa mesaj attım, mal geldi paranızı yollayayım dedim, hediyemiz olsun diye cevap geldi. Çin'liden!

Valla bu kadar dogru bir konu görmemiştim uzun zamandır.

Sebebini bende merak ediyorum

Yalnız "de" ayrı olacak :queen::bounce::rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
Bir çin atasözü derki ( belki de demez) çevrende herşey sana ters geliyor ise sen de bir terslik var..
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
9,997
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Ticareti bilen ve ticaret ahlakı olan burjuva sınıfı vatandaşların çoğu mübadele, varlık vergisi ve 6-7 Eylül vb. olaylar nedeniyle terk-i diyar eyledikleri için. Geriye kalanların içinde tacir / burjuva çok azdı, zamanla da artmadı.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Ticareti bilen ve ticaret ahlakı olan burjuva sınıfı vatandaşların çoğu mübadele, varlık vergisi ve 6-7 Eylül vb. olaylar nedeniyle terk-i diyar eyledikleri için. Geriye kalanların içinde tacir / burjuva çok azdı, zamanla da artmadı.

Parayı elinde tutup istediği gibi at oynatan, silah-insan-uyuşturucu satan ya da ayaklanma ve isyanları finanse eden feodal ya da kapital sınıfı çok masum betimlemişsiniz..
Neredeyse Ekim Devrimi'ne bağlayacaksınız..
Ama tebrik ederim; iyi gayret..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst