- Konu Yazar
- #1
Suana kadar beni kaziklamaya calisanlarin listesini yapmaya karar verdim. kimisi basarili oldu, kimisi olamadi. kimisi eminim cok basarili olmus ve ruhum duymamistir bile.
1-emlakcilar: 2 ayri olay yasadim. biri kaporama yatti, digeri de 1 kira dolandirdi.
2-taksiciler: saymakla bitmez.
3-marketler: ne zaman siparis versem curuk meyve yolluyorlar.
4-manav: cuvalla patates sogan aliyorum, ic kisimdakiler curuk cikiyor.
5-1 isverenim 2 maas, 1 isverenim 3 yillik kidem+ihbar tazminatima coktu. mahkemede misliyle aldim.
6-17 yildir araba surerim. 4 ayri samimi ustam oldu, baslarda cok iyiydiler ama sonra hepsi kazikladi.
7-ozel hastaneler. her seferinde gereksiz tahlil serum test ivir zivir istenip cok para alma pesindeler.(kardesim doktor gereksiz oldugunu o soyluyor)
7-oturdugum site 4 yildir yolsuzluk yapip fazla aidat aliyormus.
8-10 yillik berberim savsakliyor, yabaci degilsin deyip araya adam aliyor vs. selami sabahi kestim.
9-kasap kazikladi.
10-nalbur kazikladi.
11-elektrikcisi tesisatcisi
12-beyaz esya teknik servisi
13-araba aldigim adam.
14-hyundai turkiye( sifir arababa doludan komple boyali cikti.)
liste bitmez yemin ederim. biktim vallahi biktim. selam verdigimiz dolandirmaya kalkiyor. Bu iste bi terslik yokmu? bize durust mert oldugumuz ogretildi. ecnebiler dolandirici degilmiydi?
en buyuk dolandirici devleti yazmaya gerek yok. buyrun beyler bayanlar. fikirlerinizi alayim.
1-emlakcilar: 2 ayri olay yasadim. biri kaporama yatti, digeri de 1 kira dolandirdi.
2-taksiciler: saymakla bitmez.
3-marketler: ne zaman siparis versem curuk meyve yolluyorlar.
4-manav: cuvalla patates sogan aliyorum, ic kisimdakiler curuk cikiyor.
5-1 isverenim 2 maas, 1 isverenim 3 yillik kidem+ihbar tazminatima coktu. mahkemede misliyle aldim.
6-17 yildir araba surerim. 4 ayri samimi ustam oldu, baslarda cok iyiydiler ama sonra hepsi kazikladi.
7-ozel hastaneler. her seferinde gereksiz tahlil serum test ivir zivir istenip cok para alma pesindeler.(kardesim doktor gereksiz oldugunu o soyluyor)
7-oturdugum site 4 yildir yolsuzluk yapip fazla aidat aliyormus.
8-10 yillik berberim savsakliyor, yabaci degilsin deyip araya adam aliyor vs. selami sabahi kestim.
9-kasap kazikladi.
10-nalbur kazikladi.
11-elektrikcisi tesisatcisi
12-beyaz esya teknik servisi
13-araba aldigim adam.
14-hyundai turkiye( sifir arababa doludan komple boyali cikti.)
liste bitmez yemin ederim. biktim vallahi biktim. selam verdigimiz dolandirmaya kalkiyor. Bu iste bi terslik yokmu? bize durust mert oldugumuz ogretildi. ecnebiler dolandirici degilmiydi?
en buyuk dolandirici devleti yazmaya gerek yok. buyrun beyler bayanlar. fikirlerinizi alayim.