Honda Honda Cb 500 F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
2016'da led far ve preload ayarlı güncellenmiş çatal geldi, tasarım da değişti (en göze çarpan egzoz değişti + yolcu tutamaçları gizli hale geldi) 2020 ile ilgili yukarıda yazdım. 2015'e kadar ilk kasa, 2016-2019 2. nesil kasa, 2020 3. nesil kasa. (3. nesil gelmedi Türkiye'ye, hatta 2019 getirdiler mi ondan da emin değilim, malum sitede hiç 2019 gördüğümü hatırlamıyorum...)
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
2016'da led far ve preload ayarlı güncellenmiş çatal geldi, tasarım da değişti (en göze çarpan egzoz değişti + yolcu tutamaçları gizli hale geldi) 2020 ile ilgili yukarıda yazdım. 2015'e kadar ilk kasa, 2016-2019 2. nesil kasa, 2020 3. nesil kasa. (3. nesil gelmedi Türkiye'ye, hatta 2019 getirdiler mi ondan da emin değilim, malum sitede hiç 2019 gördüğümü hatırlamıyorum...)

2019 gelmedi evet. 2018'de bile çok sayılı getirdiler ve çok zor sattılar ciddi indirimlerle. Bu kadar güzel bir serinin tutulmaması üzücü. 3.Nesil planlar arasında yok sanırım bu sene zaten gelmeyecek ancak 2021'de de olmayacak gibi gözüküyor. Güncel yaşanan fiyatlandırma ve vergilendirme durumlarını göze alınca da gelmesi zor.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
2019 gelmedi evet. 2018'de bile çok sayılı getirdiler ve çok zor sattılar ciddi indirimlerle. Bu kadar güzel bir serinin tutulmaması üzücü. 3.Nesil planlar arasında yok sanırım bu sene zaten gelmeyecek ancak 2021'de de olmayacak gibi gözüküyor. Güncel yaşanan fiyatlandırma ve vergilendirme durumlarını göze alınca da gelmesi zor.

2018 senesinde,2017 model 28.500 gibi bir rakamda bir kac bayide vardi 0km.

Eminim nakit paraya 27 bine biterdi.

O zamanlar,Mt07 de 35-36 bin civarindaydi

Az daha koy mt7 al muhabbetinden öturu bu duruma geldi.

Cb500 min 65 hp gucunde olsaydi,mt07 ile rekabet edebilirdi.

Kesinlikle cb500 alinacak motordu.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
2018 senesinde,2017 model 28.500 gibi bir rakamda bir kac bayide vardi 0km.

Eminim nakit paraya 27 bine biterdi.

O zamanlar,Mt07 de 35-36 bin civarindaydi

Az daha koy mt7 al muhabbetinden öturu bu duruma geldi.

Cb500 min 65 hp gucunde olsaydi,mt07 ile rekabet edebilirdi.

Kesinlikle cb500 alinacak motordu.

Banada 2019 Şubatında fuardan önce 2018 son kalan CB500F'lerden birini listesi 38 39'ken 32 liraya plaka dahil bırakalım demişti bayiden bir dostum. O dönemde elim müsait değildi kaçırdığıma üzülmüştüm. Alsaydım muhtemelen bir daha satmazdım o motoru. Böyle motorları alan adamları görünce işini bilen motorcuların olması sevindiriyor beni.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Banada 2019 Şubatında fuardan önce 2018 son kalan CB500F'lerden birini listesi 38 39'ken 32 liraya plaka dahil bırakalım demişti bayiden bir dostum. O dönemde elim müsait değildi kaçırdığıma üzülmüştüm. Alsaydım muhtemelen bir daha satmazdım o motoru. Böyle motorları alan adamları görünce işini bilen motorcuların olması sevindiriyor beni.

Esasinda mevzu,

2018 senesinde yani 2 sene sonra

2020 sezonunda 250 cc motorlarin

32-36 bin tl bandinda olacagi öngörülebilen bir durumdu.

Ayni olay şimdide mevcut.

2022 de 250cc makinalarin 47-50 bin tl olma ihtimali gibi

Mt25 şu aşamada 35-36 bin rakamlar fazla gibi gozukebilir ama,2 sene sonrasi icin iyiki zamaninda almisim kararinin sonucu gibi.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
233
İstanbul Anadolu yakasında en hesaplı ve düzgün honda servisi hangisi?
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
500 cc 2 silindir makineler bence şehir içi için ideal. Tekrar başlarsam düşünebileceğim bir model bu. Klasik honda sorunsuzluğu ve nispeten uygun fiyatıyla iyi bi alternatif gibi gözüküyor.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
500 cc 2 silindir makineler bence şehir içi için ideal. Tekrar başlarsam düşünebileceğim bir model bu. Klasik honda sorunsuzluğu ve nispeten uygun fiyatıyla iyi bi alternatif gibi gözüküyor.

10 numara 5 yıldız motosiklettir. 2019'da yenilenen 3. nesil kasası gelse bu sene model yükseltirdim, o kadar memnunum... (CB500X gelse daha da iyi...)

Şehirler arası da fena değil, daha yeni 750km git 750km gel uzun yol yaptım, 120-130'dan yukarı çıkmayacağım diyorsanız gayet güzel. (Üstünü de gidiyor ama tüketim optimum olmuyor...)
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Şu an piyasadaki en mantıklı blok Honda'nın 500lük bloğu.Hem gidiyor hem az yakıyor hem ucuz.4 litre ortalamam vardı 10000 kmde
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Şu an piyasadaki en mantıklı blok Honda'nın 500lük bloğu.Hem gidiyor hem az yakıyor hem ucuz.4 litre ortalamam vardı 10000 kmde

Evet az yakıyor kerata. Benim işe git-gel kısa 20km+20km. Kışın 3,9, yazın 3,6 l/100km şehir içi tüketimim oluyor. Uzun yolda 1.500km ortalamam 4.2 l/100km. (İstanbul - Bodrum - İstanbul) Ama bu abartmadan 90-130 arası süratlerde. (Otoban ort. 120 - yer yer 140-150, normal yol 90-100 diyelim...) Daha hızlı gideceğim diyorsan gidersin, ama 5-6l de yakabilirsin... (110km/s üzerinde tüketim açısından çok mutlu değil bu motor.)
 
Katılım
24 Eyl 2020
Mesajlar
1
Uzun zamandır motor arıyorum abilerim, ablalarım. Biraz konforlu olsun, kaliteli olsun ama bütçemede uysun istedim ve CB500F aramaya başladım, hala da arıyorum, anladığım kadarıyla ekonomisi, ergonomisi itibariyla en F/P motorlardan birisi ama ülkede çok az tutuluyor ve malum sitelerde bile 20 tane falan ancak ilan var. Motorun eksiği sorunu kusurları mı var yoksa alan satmak istemiyor mu?
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Uzun zamandır motor arıyorum abilerim, ablalarım. Biraz konforlu olsun, kaliteli olsun ama bütçemede uysun istedim ve CB500F aramaya başladım, hala da arıyorum, anladığım kadarıyla ekonomisi, ergonomisi itibariyla en F/P motorlardan birisi ama ülkede çok az tutuluyor ve malum sitelerde bile 20 tane falan ancak ilan var. Motorun eksiği sorunu kusurları mı var yoksa alan satmak istemiyor mu?

Ülke de ara sınıf kavramı bilinmediği için çok satmadı. Çıktığında fiyatı MT07 ile aynı gibiydi. Yamaha o zaman atılımda olduğu için MT07 yi çok uyguna veriyordu. O yüzden az satıldı. Yoksa CB500F insanın her ihtiyacını karşılayan çicek gibi bir motor. Hem 250 likleri döversin. Hem bozulmaz.
Hem Honda servis ağı tartışılmaz. Son kasadan alırsan daha iyi. Yürür aksam olarak daha iyi onlarda. Tasarım da daha iyi. Az yakan çok giden güzel bir alettir. Virajlı yollarda büyük makineler ile kopmadan gider. Ömürlük makinedir. Hiç şüphe duyma.
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
500 serisinin bildiğim hiç bi sıkıntısı yok.Eski kasada hafif titreşim vardı belli devirlerde ama o da çok az.Yakıt tüketimi harika 3.0 ltyi uzun yolda çok gördüm.07 sebebiyle 500F tutmadı ama 500R daha yaygın F'e göre.Birde bizdeki reyzing olsun mantığının da etkisi var tabii.Piyasası hızlı bişi arıyorsan ona bak bence.Oturuş pozisyonu bile aynı sadece görsel değişiklikler var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst