CFMOTO 250 SR modeli satışa sunuldu? İşte fiyatı...

Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,543
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Aşağıdaki ilan gösterge fiyatlandırması konusunda fikir veriyor. İsteyen istediğini savunur. Fakat, bunun savunulur yanı yok.

https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-bilgisayar-dizustu-notebook-hp-15-dw2012nt-intel-core-i5-1035g1-8gb-256-gb-ssd-plus-1tb-15.6-882565014/detay

Eğer CF-MOTO "diğer modelin göstergesini takarsınız" diyorsa inat olsun diye ilandakini takıp gezmek lazım. :queen:

Büyük ekran tablet de olur olur mesela.
sr820_on_honda.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
Ben bu motoru 2 yıl 15 bin kmdir kullanıyorum. Sizin teorinize göre benim bu konuya yorum yapma hakkım yok. Çünkü ben ekranım giderse ne olur diye düşünmedim geldim sadece motoru övüyorum.

Cf moto konusunda motor sahipleri yorum yazmasın başkaları yazsın. İyi kötü yanlarını onlar söylesin. Çok güzel bir mantık. Tebrikler.



motoru kullananlar yorum yapmasın demedim, fan boy modunda olanlar ile konuyu tartışmayacagım.

mesela ben ns200 kullanıyorum ama hiç sizin kadar "cok güveniyorlar hemen alıyorlar" demiyorum. neden? Güvenden değil parasızlıktan.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:49 ----------

bu arada bir honda , yamaha, bmw falan varken para sorun olmayıp da cfmoto, bajaj, mondial a daha fazla güvenip alanın da kafasına zıçayım :queen:
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
motoru kullananlar yorum yapmasın demedim, fan boy modunda olanlar ile konuyu tartışmayacagım.

mesela ben ns200 kullanıyorum ama hiç sizin kadar "cok güveniyorlar hemen alıyorlar" demiyorum. neden? Güvenden değil parasızlıktan.


Hala sözümün arkasındayım. Kimse parasızlıktan 30 binlik motor almaz cg değil bu. 250 NK Facebook Grubu bu forumdan 100 kat daha canlı bir grup

Ayrıca fanboy olacak bir durumum yok. Parasını verip bir ürün almışım kullanıcılara fikir vermesi içinde bildiklerimi paylasiyorum. Bana Fanboy v.s. etiket vurarak söylediklerimi itibarsizlastirma cabanizinda farkındayım. O yüzden bende sizinle tartışmaya devam etmeyeceğim.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
tamam hocam 250 nk alanlar parasızlıktan değil hondadan daha iyi oldugundan alıyor.

cfmoto en süperi.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
her kazada,düşmede kırabilirsin. daha hiç düşmediysen motorcu olamamışsın.

250cc de amiral flag "japon" "yamaha" r25 "yeni kasa" göstergesi 3000 tl,

çin malı cf göstergesi "6800 tl"

çok fark varmış ya...

Ya bu sanki 2 sene önceki 8500TL'lik Honda DCT baskı balata efsanesi gibi olmasın?
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Ya bu sanki 2 sene önceki 8500TL'lik Honda DCT baskı balata efsanesi gibi olmasın?

millet motoru yakacam diyordu.

bi de vw'nin dsg şanzımanı var. aynı ayarda... yani fiyatı kazık olarak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:32 ----------

motoru kullananlar yorum yapmasın demedim, fan boy modunda olanlar ile konuyu tartışmayacagım.

mesela ben ns200 kullanıyorum ama hiç sizin kadar "cok güveniyorlar hemen alıyorlar" demiyorum. neden? Güvenden değil parasızlıktan.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:49 ----------

bu arada bir honda , yamaha, bmw falan varken para sorun olmayıp da cfmoto, bajaj, mondial a daha fazla güvenip alanın da kafasına zıçayım :queen:

mesela para olsa cb500f alırım. alırım da para yok işte. 3 tane buji almayayım da zımparalayıp biraz daha mı kullansam diye düşünüyorum...
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
millet motoru yakacam diyordu.

bi de vw'nin dsg şanzımanı var. aynı ayarda... yani fiyatı kazık olarak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:32 ----------



mesela para olsa cb500f alırım. alırım da para yok işte. 3 tane buji almayayım da zımparalayıp biraz daha mı kullansam diye düşünüyorum...


oluyo mu öyle :salut:
 
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
213
Bu cf moto naked racing enduro turing atv hatta traktörüne kafar herşey getirdi bir cruiser getiremedi. Bu firmalar kafa kafaya verip cruiser sınıfını yeryüzünden silmeye mi karar verdiler
 
Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
1,043
Bu cf moto naked racing enduro turing atv hatta traktörüne kafar herşey getirdi bir cruiser getiremedi. Bu firmalar kafa kafaya verip cruiser sınıfını yeryüzünden silmeye mi karar verdiler

Global sitesinde de mi yok acaba cruiser'ı?

Düzenleme: Şimdi baktım ama göremedim.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
ne zaman satın aldınız?
kaç kilometre ve saat test ettiniz?
test şartları eşit miydi? (mevsim, yol, lastik, ağırlık, yakıt)
teste göre fizi dayanımı nasıl sonuçlandı?
yakıt verimliliği nasıl?
işletme maliyetleri ne durumda?
yetkili servisleri operasyonel mi?
test sonuçları bilimsel verilere dayanıyor mu?
aradaki rakamsal fark nasıl bir marjinal fayda sağlıyor? bu konudaki çalışmalarınız nelerdir?

testlerinize göre bu verileri bizimle paylaşır mısınız?

Bravo, hepimizden zeki ve analitik düşünen bir insansınız, ben bunları sorgulayamıyorum. Aynı zamanda fabrikada test sorumlusu olmadığım için cevap da veremiyorum. Araştırmacı gazeteci bakış açısı...

Her iki forumun da kullanıcıları var, oturup okuyun. İki motor da dayanım vs olarak aynı durumdalar ama genel performansta Cf Moto her açıdan daha iyi. Siz motorun markasını yeni duydunuz diye marka kötü olmuyor. Bedava verseler hangisini alırınız ? Bu sorunun cevabı her şeyi belli eder. Bakın bir kez daha yazıyorum, motor pahalı, bu paraya bu motoru kimse almaz ama kötü motor değil. Güce bakıp kötü deme olayını aşmak lazım.

Şu gösterge paneli fiyatı mevzusu da bitmedi gitti. Saçma sapan bir fiyatı var ama biraz gerçekçi olun, gösterge panelini kim niye değiştirsin ? Değiştirse de bu yüzde kaç ihtimalle kullanıcı hatasından kaynaklanır da garanti kapsamından değiştirilmez ? Bir ara depo fiyatına bakıp yorum yapmak modaydı, şimdi bu çıktı.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Bravo, hepimizden zeki ve analitik düşünen bir insansınız, ben bunları sorgulayamıyorum. Aynı zamanda fabrikada test sorumlusu olmadığım için cevap da veremiyorum. Araştırmacı gazeteci bakış açısı...

Her iki forumun da kullanıcıları var, oturup okuyun. İki motor da dayanım vs olarak aynı durumdalar ama genel performansta Cf Moto her açıdan daha iyi. Siz motorun markasını yeni duydunuz diye marka kötü olmuyor. Bedava verseler hangisini alırınız ? Bu sorunun cevabı her şeyi belli eder. Bakın bir kez daha yazıyorum, motor pahalı, bu paraya bu motoru kimse almaz ama kötü motor değil. Güce bakıp kötü deme olayını aşmak lazım.

Şu gösterge paneli fiyatı mevzusu da bitmedi gitti. Saçma sapan bir fiyatı var ama biraz gerçekçi olun, gösterge panelini kim niye değiştirsin ? Değiştirse de bu yüzde kaç ihtimalle kullanıcı hatasından kaynaklanır da garanti kapsamından değiştirilmez ? Bir ara depo fiyatına bakıp yorum yapmak modaydı, şimdi bu çıktı.

seat leonun farlarının çalınma mevzusunu bilir misiniz bilmem. kim niye arbasının farlarını değiştirsin değil mi? ama o led farların binlerce lira olduğunu duyan hırsızlar deli gibi leonların farlarını çalmaya başladı. veya bmw'lerin multimedya ekranları. hırsızlar camı kırarak söküp çalıyor. mesele bozulması veya değiştirme ihtiyacı değil. eğer siz balkon demirine de binlerce lira fiyat biçerseniz biri gelir onu da çalar.

şimdi düşünün arabanın camını kırarak, tamponunu parçalayarak parça çalan hırsızlar, motosiklet üzerinde sadece birkaç tane vidayla sabitlenmiş çük kadar ekranın 7000 liraya yakın fiyatı olduğunu öğrenince neler olur? hele ki motosiklet çalan hırsızlar elini kolunu sallayarak dışarı çıkıyorken (dışarda bulunan mal olayı), göstergeleri çerez gibi yerler. ha cf motoya el atıp bu sektörde para olduğunu anlayan hırsızlar diğer motosikletleri de boş bırakmaz onu da belirteyim.
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
Bu motor 35.000TL ile piyasaya giriş yaptı, ardından Euro 10 lira olduğunda 40.000TL'ye çektiler. Şimdi Euro 9 TL oldu ve %10 ek gümrük vergisi de kaldırıldı. Euro 9 TL olduğu için şuan fiyatının 35.000TL'ye düşmesi, %10 gümrük vergisi kalktığı içinde fiyatının aslında 32.400 TL olması gerekmektedir. Firmalar istemeden insanları yüksek kar payları ile ikinci ele yönlendirmektedir. CFMOTO bu fiyatları 32.000-35.000 TL bandına çekerek sürümden kazanabilir. Bu segmentte motor isteyen arkadaşlarımız aklını çalıştırarak top speedi 155'i geçmeyen söz konusu motora 40.000 TL vermek yerine, top speed'i 169 olan RS 200'ye 28.000 TL vermesi daha mantıklı olur. Böylelikle kazıklanmamış olurlar. Bir takım + özellikleri ve görüntüsü güzel diye neden fazla fazla para veresiniz? CF MOTO söz konusu motora 40.000 TL fiyat biçerek Türk Motorcularına akıl testi yapmaktadır. İnşaAllah bu testten geçeriz.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2019
Mesajlar
5
her kazada,düşmede kırabilirsin. daha hiç düşmediysen motorcu olamamışsın.

250cc de amiral flag "japon" "yamaha" r25 "yeni kasa" göstergesi 3000 tl,

çin malı cf göstergesi "6800 tl"

çok fark varmış ya...

Bu nasıl Türkçe? Hadi, noktalama işaretlerini ve büyük harf kullanımını önemsemiyorsun; "amiral flag" ne?
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
Dostlar merhabalar
Çinliler bize uygun fiyatlarda motosiklet satmaktadır ancak servis kaliteleri düşüktür. Bu kapsamda hepimizin üzerine düşen bir görev var. Aşağıdaki yazıyı veya benzer deneyimlerinizi firmaya bildirin, böylelikle firmanın servis kalitesini artırmasını sağlayalım. Bu sayede uygun fiyatlarla motosiklet edinebiliriz.

Erzincan'daki bir motosiklet kullanıcısı olarak Erzincan'dan SR 250 almayı düşündüm ancak SR 250'ye bakacak servisten hizmet alan bir yakınımın servisten memnun olmadığını ifade etmesi üzerine motosikleti almaktan vazgeçtim. Yakınım, motosikleti servise götürdüğünde işten anlamayan, motosikletin özelliklerini dahi bilmeyen, eline yağ bulaşmış halde motosikletin döşemelerine dokunarak pis çalışan personellerin olduğunu ve motosikletini söz konusu servise götürdüğü için içinin acıdığını ve bir daha markanızı ve servisinizi tercih etmeyeceğini ifade etmiştir. Üretmiş olduğunuz SR 250 motosikletinizi beğendim ancak sonra alacağım hizmetin kalitesini düşünerek artık tercih edemeyeceğim. Araştırdığımda Türkiye genelinde servis kalitenizin düşük olduğu, yetkinliği ve tecrübesi az kişileri çalıştırdığınızı gördüm. SR 250 gibi bir motora söz konusu servislerin bakacak olması çok üzücü bir durumdur. Başta Erzincan olmak üzere Türkiye genelinde servis kalitenizin artırılması hususunu rica ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst