düşmediğimi nereden çıkardın? benim motorculuğum sana mı kaldı? işi kişiselleştirme.
r25 deki renksiz LCD ekran, nk250 renkli TFT ekran. adam daha iyi ekranı sırf Çinli olduğundan ucuza mı vermek zorunda? 6800 lira bence de PAHALI burada sorun yok ama yeni modelin konuşulduğu konuda bile sürekli muhabbet buraya çekiliyor.
şahsi algıladıysan beni affet. amacım bu değildi.
insanlar motordan düştüklerinde göstergeyi kırma riskleri çok yüksek. lcd ekranlar bile yapısı gereği ufak kazalarda çatlama eğiliminde.
burada tartıştığımız konu; ali express'de 15$'a satılan 8-9" tft ekranlı göstergeyi (tamam aynısı değil, hadi 150$ olsun), iphone parasına satması.
bu gün göstergeye fahiş fiyat çeken, yarın karenajlara da fahiş fiyat çeker.
+
bir arkadaş motorun test verilerini paylaşacaktı hala bekliyoruz.