CFMOTO 250 SR modeli satışa sunuldu? İşte fiyatı...

Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
üstelik mt25 ve r25 çift silindir bloğa sahip, bahsi geçen Çin ve Hintli modeller tek silindir, bu da ciddi bir farktır.

fark her noktada var tabi ki. göstergesi 6800 lira olan motoru başlangıc olarak öneren zihniyeti sacma buluyorum ben.

gösterge motorun ikinci el parasının yarısı. 2 gösterge yerine ikinci el motorun aynısını alırsın :D
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
fark her noktada var tabi ki. göstergesi 6800 lira olan motoru başlangıc olarak öneren zihniyeti sacma buluyorum ben.

gösterge motorun ikinci el parasının yarısı. 2 gösterge yerine ikinci el motorun aynısını alırsın :D


Gösterge 6800 TL fahiş bir fiyat sanki iPhone. Fakat Motomania İzmir kanalı Uma ile görüştüklerini yedek parça fiyatlarında ciddi indirim olacağını söyledi. Ayrıca 400 NK ve 650 NK nin siyah beyaz lcd ekranı 1300 TL her hangi bir sorunda kullanılabilir uyumlu.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Gösterge 6800 TL fahiş bir fiyat sanki iPhone. Fakat Motomania İzmir kanalı Uma ile görüştüklerini yedek parça fiyatlarında ciddi indirim olacağını söyledi. Ayrıca 400 NK ve 650 NK nin siyah beyaz lcd ekranı 1300 TL her hangi bir sorunda kullanılabilir uyumlu.

o yayını ben de izledim. umarım o ciddi indirimleri yaparlar.

fakat "uydurma" gösterge yapılmış bir motoru kaç kişi güvenip satın alır?
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
o yayını ben de izledim. umarım o ciddi indirimleri yaparlar.

fakat "uydurma" gösterge yapılmış bir motoru kaç kişi güvenip satın alır?

Gösterge başka markadan uydurma değil aynı markanın. Yurtdışında o ekranla satılıyor. Uydurma göstergeli değil de downgrade olmuş denebilir. Ayrıca motora güvenen sayısı çok fazla son gelen 2020 partiler bayilerde bir hafta bile durmadı.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Gösterge başka markadan uydurma değil aynı markanın. Yurtdışında o ekranla satılıyor. Uydurma göstergeli değil de downgrade olmuş denebilir. Ayrıca motora güvenen sayısı çok fazla son gelen 2020 partiler bayilerde bir hafta bile durmadı.

yurtdışı bizi ilgilendirmez. burası Türkiye.

yani mt25'e ybr göstergesi takılsa satın alırsınız. sonuçta aynı marka.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
yurtdışı bizi ilgilendirmez. burası Türkiye.

yani mt25'e ybr göstergesi takılsa satın alırsınız. sonuçta aynı marka.

Dünyada fabrikasyon olarak YBR göstergesi ile satılan bir MT 25 varsa işimin görülmesi için alırım. Ayrıca cf 400 un ekranı gayet güzel bir ekran. Takılması durumunda üzmez insanı.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Dünyada fabrikasyon olarak YBR göstergesi ile satılan bir MT 25 varsa işimin görülmesi için alırım. Ayrıca cf 400 un ekranı gayet güzel bir ekran. Takılması durumunda üzmez insanı.

Türkiye'de fabrikasyon 250nk'ya 400 göstergesi takılmış kaç tane motor var? link paylaşır mısınız?
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
Gösterge başka markadan uydurma değil aynı markanın. Yurtdışında o ekranla satılıyor. Uydurma göstergeli değil de downgrade olmuş denebilir. Ayrıca motora güvenen sayısı çok fazla son gelen 2020 partiler bayilerde bir hafta bile durmadı.


motora güvenen sayısı ile alakası yok, halk fakir.

Belli başlı cogu motor bayide 1 haftada tükeniyor.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
sıfır 250 cc yi almayı kafaya koyduysan ve fazla paran yoksa başka caresi var mı acaba.

konu 250 cc iken 125 cc örneklemek de sacma.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
sıfır 250 cc yi almayı kafaya koyduysan ve fazla paran yoksa başka caresi var mı acaba.

konu 250 cc iken 125 cc örneklemek de sacma.

Ne kadar kafaya koyarsan koy sırf 250 cc diye başına bela.olacak motoru alır mısın ? Hadi 150 cc istemedin gider Pulsar alırsın, Benelli alırsın. O paraya seçenek var yok değil.
 
Katılım
6 Ağu 2014
Mesajlar
348
abi motorunuzda kaç kere gösterge kırdınız ki sürekli bu muhabbet açılıyor cf başlıklarında? şu anda her motorun göstergesi, yedek parçası pahalı. yeni kasa r25'in göstergesi yurtdışı sitelerinde görebildiğim kadarıyla 300 euro. en az 3000 lira yapar. vergi mergi girerse belki de daha fazla. fiyatlar saçma mı saçma ama yapacak bir şey yok.
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
abi motorunuzda kaç kere gösterge kırdınız ki sürekli bu muhabbet açılıyor cf başlıklarında? şu anda her motorun göstergesi, yedek parçası pahalı. yeni kasa r25'in göstergesi yurtdışı sitelerinde görebildiğim kadarıyla 300 euro. en az 3000 lira yapar. vergi mergi girerse belki de daha fazla. fiyatlar saçma mı saçma ama yapacak bir şey yok.

Gösterge kırılmıyor belki ama çalınanlar var.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
Ne kadar kafaya koyarsan koy sırf 250 cc diye başına bela.olacak motoru alır mısın ? Hadi 150 cc istemedin gider Pulsar alırsın, Benelli alırsın. O paraya seçenek var yok değil.

hocam pardon motorunuzu şimdi gördüm, uzatmaya gerek yok.Belli ki tipik motoruna laf söyletmeme eylemindesiniz.


Cf Moto 250 nk
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
abi motorunuzda kaç kere gösterge kırdınız ki sürekli bu muhabbet açılıyor cf başlıklarında? şu anda her motorun göstergesi, yedek parçası pahalı. yeni kasa r25'in göstergesi yurtdışı sitelerinde görebildiğim kadarıyla 300 euro. en az 3000 lira yapar. vergi mergi girerse belki de daha fazla. fiyatlar saçma mı saçma ama yapacak bir şey yok.

her kazada,düşmede kırabilirsin. daha hiç düşmediysen motorcu olamamışsın.

250cc de amiral flag "japon" "yamaha" r25 "yeni kasa" göstergesi 3000 tl,

çin malı cf göstergesi "6800 tl"

çok fark varmış ya...
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
Yani pahalı diyoruz R25e göre ama R25in ekranı renksiz, 250 NKnın ekranı TFT. Ama gerçekten pahalı yaw. Ben 250 NK alsam yanına 400nk göstergesi alıp öyle kullanırdım.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
hocam pardon motorunuzu şimdi gördüm, uzatmaya gerek yok.Belli ki tipik motoruna laf söyletmeme eylemindesiniz.


Cf Moto 250 nk


Ben bu motoru 2 yıl 15 bin kmdir kullanıyorum. Sizin teorinize göre benim bu konuya yorum yapma hakkım yok. Çünkü ben ekranım giderse ne olur diye düşünmedim geldim sadece motoru övüyorum.

Cf moto konusunda motor sahipleri yorum yazmasın başkaları yazsın. İyi kötü yanlarını onlar söylesin. Çok güzel bir mantık. Tebrikler.
 
Katılım
6 Ağu 2014
Mesajlar
348
her kazada,düşmede kırabilirsin. daha hiç düşmediysen motorcu olamamışsın.

250cc de amiral flag "japon" "yamaha" r25 "yeni kasa" göstergesi 3000 tl,

çin malı cf göstergesi "6800 tl"

çok fark varmış ya...

düşmediğimi nereden çıkardın? benim motorculuğum sana mı kaldı? işi kişiselleştirme.

r25 deki renksiz LCD ekran, nk250 renkli TFT ekran. adam daha iyi ekranı sırf Çinli olduğundan ucuza mı vermek zorunda? 6800 lira bence de PAHALI burada sorun yok ama yeni modelin konuşulduğu konuda bile sürekli muhabbet buraya çekiliyor.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
düşmediğimi nereden çıkardın? benim motorculuğum sana mı kaldı? işi kişiselleştirme.

r25 deki renksiz LCD ekran, nk250 renkli TFT ekran. adam daha iyi ekranı sırf Çinli olduğundan ucuza mı vermek zorunda? 6800 lira bence de PAHALI burada sorun yok ama yeni modelin konuşulduğu konuda bile sürekli muhabbet buraya çekiliyor.

şahsi algıladıysan beni affet. amacım bu değildi.

insanlar motordan düştüklerinde göstergeyi kırma riskleri çok yüksek. lcd ekranlar bile yapısı gereği ufak kazalarda çatlama eğiliminde.

burada tartıştığımız konu; ali express'de 15$'a satılan 8-9" tft ekranlı göstergeyi (tamam aynısı değil, hadi 150$ olsun), iphone parasına satması.

bu gün göstergeye fahiş fiyat çeken, yarın karenajlara da fahiş fiyat çeker.

+

bir arkadaş motorun test verilerini paylaşacaktı hala bekliyoruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst