Yamaha Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Tem 2016
Mesajlar
194
Cevap için teşekkürler. Motor frene dokunmasan da, debriyaj basılı iken de o tarz boşluğa düşerse lık lık sesi geliyor. Düzgün bir usta bence hemen anlar. Ama torbalıda yok malesef.

Abs düşük hızda iken yapıyor olabilir. Örneğin 50km hızlarda ani fren yapmaya çekindim kafa atması sonrası.

Dediğim gibi ilk motorum ve tecrübem olduğu için belkide normal olanı budur. Ben bilemiyorumdur

rica ederim, dediklerinizin hepsi doğru olabilir öyle bir ustalık iddiam yok tabii ki :) yetkili servise götürebilirsiniz yardımcı olacaklardır.
Frenlemeye gelince de altın elbiseli adam'ın her derdinize deva videoları bulunuyor, izlemediyseniz şiddetle tavsiye ederim:) örnek bırakıyorum; https://www.youtube.com/watch?v=hfxfimvDxfc
 
Katılım
17 May 2020
Mesajlar
23
selam herkese 2020 modelde 7 bin devir ile 9 bin devir arası anormal bir titreme var daha önce yaşayan var mı? koruma takozlarını şasiye bağlamışlar direkt ondan dolayı olduğunu sanıyorum. Bir de ekstra olarak gp kompozit tur camı var. Bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim:)


2020 kullanıcısım 5700 km oldu. 5 bin bakımı da yapıldı. benim sağ elde sağ aynada titreşim var. 2 farklı bayide bir şey yapmadı. normal miş . ben motor titriyor demiyorum. sağ elde gaz kolunda titreşim var.

90 km hıza ulaşayim . titreşim o an baki kalıyor. gitmiyor .sülük gibi. gaz kolunu bırakmak zorunda kalıyorum .elde uyuşma yapıyor.

bu sorunun yamaha mt 25 TÜRKİYE facebook grubunda bir çok kişide var. hep 2020 kasa sahibi. bir iki arkadaş bende yok diyor. motor bu titrer diyenlerin ,dalga geçenlerin başına gelir görür sorunun ne olduğunu.

motorda koruma demiri yokkende varken de sonuç aynı. biri bu sorunu çözsün. gidon tutan yerlerden gidona çok titreşim geliyor diye düşünüyorum. çözümü bulan arkadaşa hayatım boyunca dua edecem. yada motoru değiştirecem. bu ne ya.lafa geldimi japon müdendisiliği .hintli de bu kadar sağ el titremiyor. sağ el bu ya. gaz tutmayacaksam nasıl gidecem.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

2020 modellerde paddock kullanan var mı? orjinal koruma takozu takılı o sebeple takozluları kullanamıyorum da, çözümü bilen var mı?

arıza ışığı için de yakıttan dolayı dedi servis. benimle aynı problemi yaşayan arkafaşlar olur belki.

arka tekerde bende koruma takozu var. 6mm lik padok vidası alıyorsunuz. tüm seyler n11 de var. c şeklinde padok agzı olan padok alıyorsunuz. sonunsuz oluyor. link eklemeye çalıştım. bunlardan alın. huzura yelken açın.:)

https://urun.n11.com/modifiye-urunler/motorsiklet-kaldirma-sehpasi-c-aparatli-P313613705

https://urun.n11.com/modifiye-urunler/motorsiklet-sehpa-kaldirma-aparati-tum-yamaha-honda-uyumlu-P360267132
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Selam arkadaşlar.

Birkaç gün önce motorumun 30 bin bakımı + zincir-dişli setini yetkili serviste değiştirdim. 1.150 TL verdim. Zincir-dişli seti 820 TL civarı. Servisten önce dışarıda yağ + zincir-dişli değişimini sordum. Neredeyse daha pahalı fiyatlar aldım. Zincir-dişli ye 900 TL dediler genelde. Ağır bakımınızı yaptırmadan önce mutlaka yetkili servisten de fiyat alın. DiD zincir ve Sunstar dişli kullanılıyor.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Merhaba,
Titreşimden bahsedilmiş, bana niye titriyo gelmiyor :) muhtemelen şu zamana dek bindiğim en az titreyen makine olduğu için :p
Yıllar evvel Cub ile şehir dışı gezerken, kamp kurdum. Yatakta titremekten uyuyamamıştım :) ondan herhalde. Alışık bünye.
 
Katılım
10 Ağu 2020
Mesajlar
33
Arkadaşlar merhaba, motoru ayaklık açıkken fark etmeyip vitese attım stop etti, ondan beri motor ışığı yanıyor onunla ilgili mi başka bir sorun mu var herhangi bir hata kodu yok
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar merhaba, motoru ayaklık açıkken fark etmeyip vitese attım stop etti, ondan beri motor ışığı yanıyor onunla ilgili mi başka bir sorun mu var herhangi bir hata kodu yok

Servise götürüp cihaza bağlasınlar ona göre işlem yaparlar.
 
Katılım
3 Eki 2020
Mesajlar
9
Arkadaşlar titreşime çözüm bulan oldu mu ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------

Motorunuz çalışıyorsa bir problem yok. Servise gidip sildirmeniz gerekecek. Kendiliğinden maalesef sönmüyor. Aldığımda beni uyardırlar sudan sebepler yüzünden yanabilir ve sönmeyebilir servise uğramanız gerekir sildirmek için diye. Motor hata kodunu beyine yazıyor silmediği için lamba sürekli yanıyor. Tabi önemsenmeyecek bir arıza kodu ise. Motor stop ediyor ve çalışıyor ise önemli bir arıza kodu değil demişlerdi. Siz servise uğrayın bence.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------

Sizin motorunuz da koruma takozu veya koruma Demir’i varmı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------

Motorunuza koruma takozu taktırdığınız da orijinal vidayı çıkarıp takoz vidası taktırdınız muhtemelen. Takoz vidası şasi ile motor bloğuna girdiği için arada kalan titreşim takozu var siz vidayı ne kadar sıkarsanız takoz içeri gidiyor baskı oluşuyor. Sorun takozun blokla arasına plastik conta koyma ile minimuma iniyor. Ayrıca takoz vidasını abanarak sıkmaya gerek yok. Onun tork değeri var fakat biz bunu bilmediğimiz için tatlı sıkıp bırakıyoruz. Çok gevşek de sıkmayın, çok sertte sıkmayın. Ben bu sorunu bu şekilde çözüme kavuşturdum. Umarım size de çözüm olur. Keyifli sürüşler.
 
Katılım
10 Ağu 2020
Mesajlar
33
Aldığımda da yanıyordu serviste söndürmüşlerdi geçen yalnışlıkla ayaklıkla gitmeye çalışınca yine yanıp kaldı.Çalışmasında gitmesinde sesinde herhangi bir anormallik yok hata kodu da yazmıyor ekranda sadece ışık takılı kaldı öyle yazılımsal bir sorun sanırım.
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
12
2020 MT25 İÇİN ELİMDE GPKOMPOZİT DEN ALINMA FÜME RENK FAZLADAN SIFIR ÖN CAM VAR FİYAT 250TL 0535 5111474
 
Katılım
17 May 2020
Mesajlar
23
Arkadaşlar titreşime çözüm bulan oldu mu ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------

Motorunuz çalışıyorsa bir problem yok. Servise gidip sildirmeniz gerekecek. Kendiliğinden maalesef sönmüyor. Aldığımda beni uyardırlar sudan sebepler yüzünden yanabilir ve sönmeyebilir servise uğramanız gerekir sildirmek için diye. Motor hata kodunu beyine yazıyor silmediği için lamba sürekli yanıyor. Tabi önemsenmeyecek bir arıza kodu ise. Motor stop ediyor ve çalışıyor ise önemli bir arıza kodu değil demişlerdi. Siz servise uğrayın bence.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------

Sizin motorunuz da koruma takozu veya koruma Demir’i varmı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------

Motorunuza koruma takozu taktırdığınız da orijinal vidayı çıkarıp takoz vidası taktırdınız muhtemelen. Takoz vidası şasi ile motor bloğuna girdiği için arada kalan titreşim takozu var siz vidayı ne kadar sıkarsanız takoz içeri gidiyor baskı oluşuyor. Sorun takozun blokla arasına plastik conta koyma ile minimuma iniyor. Ayrıca takoz vidasını abanarak sıkmaya gerek yok. Onun tork değeri var fakat biz bunu bilmediğimiz için tatlı sıkıp bırakıyoruz. Çok gevşek de sıkmayın, çok sertte sıkmayın. Ben bu sorunu bu şekilde çözüme kavuşturdum. Umarım size de çözüm olur. Keyifli sürüşler.



üstat sendeki sağ el titreten ve sag eli uyuşturan titreşim var dı ve bunu lastik parçalar ile giderdim diyorsan. yapılan işlemi görsel olarak facebook taki yamaha mt 25 TÜRKİYE (türkiye kısmı büyük harfle olan grup) grubunda paylaşır konu açarsan. görseller le olayı anlatırsan. lastiği nereden bulacaklar. ne kadar kalın olacak. bu lastik motor sıcaklığından erimeyecekmi. şu ana kadar sorun ara ara ortaya çıkıyormu hala, sag eldeki titreşimi tamamen absorbe edebildimi vb. konulara ayrıntılı bir konu aç facebook dediğim grupta. inan seni duaları ile cennete garantilecek bir kamyon adam var.

ben dahil imkanım param olsa ,başka motor alacak param olsa. hiç gözümü kırpmaz ibreti alem için vurdumduymaz yamaha bayileri önünde motoru yakacak çok kişi bulurum sana . bu sağ el titreyip el uyuşması sorunundan ve yamahanın bayilerinin ilgisiz kalması sorunundan kaç kişi muzdarip . çift silindir motor bu titrer diyip geri dönüş yapıyo yamaha bayileri .bu kadar da rezillik yok. test sürüşü yapmıyorlar. nerede test ediyorlarda bu sağ ele gelen titreşimi normal kabul ediyorlar. konu yamaha türkiye intikal etti. konu önemli olup tüm mt 25 2020 kasa kullanan YOLDAŞLARIN konuyu özenle yamaha türkiye iletmesi gerekiyor.
 
Katılım
23 Tem 2016
Mesajlar
194
üstat sendeki sağ el titreten ve sag eli uyuşturan titreşim var dı ve bunu lastik parçalar ile giderdim diyorsan. yapılan işlemi görsel olarak facebook taki yamaha mt 25 TÜRKİYE (türkiye kısmı büyük harfle olan grup) grubunda paylaşır konu açarsan. görseller le olayı anlatırsan. lastiği nereden bulacaklar. ne kadar kalın olacak. bu lastik motor sıcaklığından erimeyecekmi. şu ana kadar sorun ara ara ortaya çıkıyormu hala, sag eldeki titreşimi tamamen absorbe edebildimi vb. konulara ayrıntılı bir konu aç facebook dediğim grupta. inan seni duaları ile cennete garantilecek bir kamyon adam var.

ben dahil imkanım param olsa ,başka motor alacak param olsa. hiç gözümü kırpmaz ibreti alem için vurdumduymaz yamaha bayileri önünde motoru yakacak çok kişi bulurum sana . bu sağ el titreyip el uyuşması sorunundan ve yamahanın bayilerinin ilgisiz kalması sorunundan kaç kişi muzdarip . çift silindir motor bu titrer diyip geri dönüş yapıyo yamaha bayileri .bu kadar da rezillik yok. test sürüşü yapmıyorlar. nerede test ediyorlarda bu sağ ele gelen titreşimi normal kabul ediyorlar. konu yamaha türkiye intikal etti. konu önemli olup tüm mt 25 2020 kasa kullanan YOLDAŞLARIN konuyu özenle yamaha türkiye iletmesi gerekiyor.

ben bu kadar muzdarip olmadım, garip. Yamaha mototaş'ı arayıp (eğer istanbuldaysanız:D) sorabilirsiniz. Motoru aldığımda aynı şekilde sağ tarafta çok titreme vardı ayna gözükmüyodu, sağ el vibrasyona giriyodu falan :D mototaşa götürdüm ve koruma takozlarıyla şasi arasına bi macun çektiler sorun çok büyük ölçüce çözüldü. Bunu tekrar tekrar yazıyorum lütfen bu kadar muzdaripseniz bu yola da başvurun. Bu kadar güzel ve keyifli bir motordan mahrum kalmayın :) ek olarak; ben full ekipman biniyorum belki de titreşimi daha az hissediyorum fakat yazlık ekipmanın absorbe edebileceği kadardır. Şu an çok memnunum yüksek devirde de sakin kullanımda da her şey tıkırında :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:17 ----------

şu an aklıma geldi benim motor 2019 model 2020 çıkışlı. O mevzuya tam hakim olamasam da 2020 kasa işte :) belki bi farkı vardır? O konuda bi fikrim yok
 
Katılım
17 May 2020
Mesajlar
23
ben bu kadar muzdarip olmadım, garip. Yamaha mototaş'ı arayıp (eğer istanbuldaysanız:D) sorabilirsiniz. Motoru aldığımda aynı şekilde sağ tarafta çok titreme vardı ayna gözükmüyodu, sağ el vibrasyona giriyodu falan :D mototaşa götürdüm ve koruma takozlarıyla şasi arasına bi macun çektiler sorun çok büyük ölçüce çözüldü. Bunu tekrar tekrar yazıyorum lütfen bu kadar muzdaripseniz bu yola da başvurun. Bu kadar güzel ve keyifli bir motordan mahrum kalmayın :) ek olarak; ben full ekipman biniyorum belki de titreşimi daha az hissediyorum fakat yazlık ekipmanın absorbe edebileceği kadardır. Şu an çok memnunum yüksek devirde de sakin kullanımda da her şey tıkırında :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:17 ----------

şu an aklıma geldi benim motor 2019 model 2020 çıkışlı. O mevzuya tam hakim olamasam da 2020 kasa işte :) belki bi farkı vardır? O konuda bi fikrim yok

üstat. 2019 2020 aynı kasa. ters maşa olan motorlar bu yeni seriler. bu sağ ayna ve sağ elcik titremesi sadece bu kasalarda var. 2018 de var diyen çıkmıştı ama 2017 kullandım. bir arkadaştan aldım. onlarda o olay yok. motor 9 bin çevirdimi hemen belli ediyor o titreşim. sonra da sağ el titremesi sürekli o anki sürüşünde sağ eli uyuşturuyor. ciddi bir sorun var. bu titreşim tüm civataları gevşetir. aslında titreşim 9 bin devirde hortluyor. sonra 9bin cevirmesede sag ele vuruyor o titremesi .öyle böyle değil sag ele vuran titreme.:pr:

ben de istanbuldayım avrupa yakasındayım. :cat:premium ve istabul yamaha bayileri baktı . başında savar gibi cevap veriyor. :santa:senin gittiğin Yamaha mototaş bana göre ters. iş çıkışı gitsemde yetişemem. pazar günü izinliyim. premium yamaha bıraktım motoru bir gün kaldı. hiç bakmadılar bile:bounce: .başında bekleyemediğimden ertesi gün aldım.

bu olayın eldivenle yazlık la kışlıkla alakası yok. bende full ekipman giyiniyorum. dandik eldivende denedim .çıplak elde de. clover kanguru derisi eldiven var sonuç ekipmanla ilgili değil. elinin sinirleri alımış olsa yine hissedersin. sag manet titreşimi o derece fazlaki .elektirk çarpar gibi titriyor.:queen::queen::queen: aynı şekilde sag ayna titriyor.:queen: sağ elde de zırıltılı bir titreşim vuruyor sag ele.:queen::sunny: senin motora ilgilenmiş macun falan sıktı diyorsun. hiç bir şey yapmadılar premium da . çift silindir titrer diye geri dönüş yaptılar.

koruma takozu yok şu an. şimdi Yamaha mototaş hafta içi arayacam. diyecem servise bağlayın.usta ile görüşecem. hangi usta serviste telefona bakar . oraya gitmek şart. gittim mi motoru bırakacam. ben ortalığı yıktım premiumda zerre ilgilenmediler. test sürüşü bile yapmamışlar. yahu padoka çıkar motoru anında hissediliyor. motorun her tarafı titresin banane diyorum sağ ele vuruyor tüm titreşim. bu konuda bir kamyon adam var facebook yamaha mt 25 türkiye grubunda. aynı olaydan muzdarip.
 
Katılım
23 Tem 2016
Mesajlar
194
üstat. 2019 2020 aynı kasa. ters maşa olan motorlar bu yeni seriler. bu sağ ayna ve sağ elcik titremesi sadece bu kasalarda var. 2018 de var diyen çıkmıştı ama 2017 kullandım. bir arkadaştan aldım. onlarda o olay yok. motor 9 bin çevirdimi hemen belli ediyor o titreşim. sonra da sağ el titremesi sürekli o anki sürüşünde sağ eli uyuşturuyor. ciddi bir sorun var. bu titreşim tüm civataları gevşetir. aslında titreşim 9 bin devirde hortluyor. sonra 9bin cevirmesede sag ele vuruyor o titremesi .öyle böyle değil sag ele vuran titreme.:pr:

ben de istanbuldayım avrupa yakasındayım. :cat:premium ve istabul yamaha bayileri baktı . başında savar gibi cevap veriyor. :santa:senin gittiğin Yamaha mototaş bana göre ters. iş çıkışı gitsemde yetişemem. pazar günü izinliyim. premium yamaha bıraktım motoru bir gün kaldı. hiç bakmadılar bile:bounce: .başında bekleyemediğimden ertesi gün aldım.

bu olayın eldivenle yazlık la kışlıkla alakası yok. bende full ekipman giyiniyorum. dandik eldivende denedim .çıplak elde de. clover kanguru derisi eldiven var sonuç ekipmanla ilgili değil. elinin sinirleri alımış olsa yine hissedersin. sag manet titreşimi o derece fazlaki .elektirk çarpar gibi titriyor.:queen::queen::queen: aynı şekilde sag ayna titriyor.:queen: sağ elde de zırıltılı bir titreşim vuruyor sag ele.:queen::sunny: senin motora ilgilenmiş macun falan sıktı diyorsun. hiç bir şey yapmadılar premium da . çift silindir titrer diye geri dönüş yaptılar.

koruma takozu yok şu an. şimdi Yamaha mototaş hafta içi arayacam. diyecem servise bağlayın.usta ile görüşecem. hangi usta serviste telefona bakar . oraya gitmek şart. gittim mi motoru bırakacam. ben ortalığı yıktım premiumda zerre ilgilenmediler. test sürüşü bile yapmamışlar. yahu padoka çıkar motoru anında hissediliyor. motorun her tarafı titresin banane diyorum sağ ele vuruyor tüm titreşim. bu konuda bir kamyon adam var facebook yamaha mt 25 türkiye grubunda. aynı olaydan muzdarip.

anladım, geçmiş olsun ne diyim :D ben mototaştan başka yere gitmedim bi sorun da yaşamadım hiç baştan savma iş yapmıyolar :) Anlayamadığım şey çift silindir titrer? sözü. Tek silindir titrer denir yani. Tek silindirin titreşimi olur ahahahs yani evet çift silindir biri bi yere iniyo diğeri kalkıyo falan ama bi mantığı yok yine söylenen sözün :D cb250r a binsinler bir de mt25e. Ben 140la sabit giderken rahatsız edici hiçbir titreşim hissetmiyorum :)
 
Katılım
17 May 2020
Mesajlar
23
anladım, geçmiş olsun ne diyim :D ben mototaştan başka yere gitmedim bi sorun da yaşamadım hiç baştan savma iş yapmıyolar :) Anlayamadığım şey çift silindir titrer? sözü. Tek silindir titrer denir yani. Tek silindirin titreşimi olur ahahahs yani evet çift silindir biri bi yere iniyo diğeri kalkıyo falan ama bi mantığı yok yine söylenen sözün :D cb250r a binsinler bir de mt25e. Ben 140la sabit giderken rahatsız edici hiçbir titreşim hissetmiyorum :)

üstat sen büyük ihtimal istabulun en güzel yakası anadolu yakasında oturuyorsun. o mototaş bayiside sana yakınherhalde. iyi de denk gelmiş. ilgilenmişlerde. işte sen avrupa yakasındaki bayileri bir gör. ben anadolu yakasında karşıya bir motomax a gittim. o yakayı fazla bilmem. bir de gps den bu gp kompozitin yeni yerine gittim. gittiğimde daha da taşınmamışlardı .o kadar yol gittim. aksine oraya gitmemdeki sebep yeni yerimize taşındık diye facebookta reklamları vardı. lanettttt gitsin:cyclopsan:p. Allah ın yolu git git bitmedi. :mrgreen: ben anadolu yakasında kayboluyorum. şimdi kafayı kırıp gidecem mototaşa bırakacam motoru. bir de onlarda cift silindir motor titrer derlerse. anadolu yakasından avrupa ayakasına çıplak koşacam. :mrgreen: Yamaha mt25 te sağ el titreşimin adı diye reklamda verecem üstüme.:bounce: sonrasında bu sağ el titresim sorunu duymayan kalmayacak.
 
Katılım
23 Tem 2016
Mesajlar
194
üstat sen büyük ihtimal istabulun en güzel yakası anadolu yakasında oturuyorsun. o mototaş bayiside sana yakınherhalde. iyi de denk gelmiş. ilgilenmişlerde. işte sen avrupa yakasındaki bayileri bir gör. ben anadolu yakasında karşıya bir motomax a gittim. o yakayı fazla bilmem. bir de gps den bu gp kompozitin yeni yerine gittim. gittiğimde daha da taşınmamışlardı .o kadar yol gittim. aksine oraya gitmemdeki sebep yeni yerimize taşındık diye facebookta reklamları vardı. lanettttt gitsin:cyclopsan:p. Allah ın yolu git git bitmedi. :mrgreen: ben anadolu yakasında kayboluyorum. şimdi kafayı kırıp gidecem mototaşa bırakacam motoru. bir de onlarda cift silindir motor titrer derlerse. anadolu yakasından avrupa ayakasına çıplak koşacam. :mrgreen: Yamaha mt25 te sağ el titreşimin adı diye reklamda verecem üstüme.:bounce: sonrasında bu sağ el titresim sorunu duymayan kalmayacak.

ahahshadhsd yamahayı karşıma alırım da anadolu yakasına boşa geçmem diyosun :D Ben de avrupa yakasında kayboluyorum ama güzel oluyor, bi anda kafama esince geziniyorum bi orda burda :) Önce arayıp bilgi al bence sonra mt'den soğuma :D
 
Katılım
28 Haz 2020
Mesajlar
15
Herkese merhaba 2020 model siyah renk bi mt-25 ile aranıza katıldım. Motor şu an 415km'de. Motordan son derece memnunum. Önceki motorum ybr idi o da güzeldi fakat buna binice gücüyle,hızlanmasıyla, yol tutuşuyla motor buymuş dedirtti gerçekten:cherry:.Yalnız motordan sanki 3.vites 4-5 bin devirden sonra(4-5-6.viteslerde de)bir uğultu sesi geliyor gibi hızlanırken ve elimi gazdan çekip motoru kompresyona bıraktığımda. Sanki bir şişenin ağzına üflüyormuş gibi bir ses. Yani aslında belli belirsiz bir ses ama ben biraz pimpirikliyim sanırım. Bu ses normal midir acaba? Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
23 Tem 2016
Mesajlar
194
Herkese merhaba 2020 model siyah renk bi mt-25 ile aranıza katıldım. Motor şu an 415km'de. Motordan son derece memnunum. Önceki motorum ybr idi o da güzeldi fakat buna binice gücüyle,hızlanmasıyla, yol tutuşuyla motor buymuş dedirtti gerçekten:cherry:.Yalnız motordan sanki 3.vites 4-5 bin devirden sonra(4-5-6.viteslerde de)bir uğultu sesi geliyor gibi hızlanırken ve elimi gazdan çekip motoru kompresyona bıraktığımda. Sanki bir şişenin ağzına üflüyormuş gibi bir ses. Yani aslında belli belirsiz bir ses ama ben biraz pimpirikliyim sanırım. Bu ses normal midir acaba? Cevaplar için şimdiden teşekkürler.

hayırlı olsun öncelikle :) Ben de pimpirikliyimdir, o ses genelde olması gerekenden yüksek viteste gaz açınca oluyor ama hoşuma da gidiyor supercharger varmışcasına bir ses :D Yani 2.viteste gaz açmanız gerekn bir hızdayken 3-4. viteste gaz açınca çıkıyor o ses nedenini bilmiyorum:p
 
Katılım
28 Haz 2020
Mesajlar
15
hayırlı olsun öncelikle :) Ben de pimpirikliyimdir, o ses genelde olması gerekenden yüksek viteste gaz açınca oluyor ama hoşuma da gidiyor supercharger varmışcasına bir ses :D Yani 2.viteste gaz açmanız gerekn bir hızdayken 3-4. viteste gaz açınca çıkıyor o ses nedenini bilmiyorum:p
Teşekkür ederim, sağolun:)Sanırım dediğiniz gibi düşük devirlerde olabiliyor. Ben daha çok 3000-5500 devir aralığında duyuyor gibiyim. Zaten rodajda olduğum için 6000 deviri çok geçmiyorum. Sanırım bu devirlerde kullandığım için oluyor. O zaman normal bir şey diyebiliriz sanırım. Bir r25 sayfasında da
çift silindir krank uğultusu normaldir gibi bir cevap vermişti bir arkadaş bir başkasına yine aynı ses için. Sanırım genel olarak her kullanıcıda bu ses oluyor,içim rahatladı diyebilirim:thumleft:
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
555
Geçen ay aldığım 2016 model mt 25 için anlas viente sport taktırdım bugün.kullandikca buradan yorum yapacağım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst