eve gelirken yaşadığım kaza! ya da yaşattığım...

Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
akşam iş çıkışı eve fıtı fıtı gidiyorum.
eve de baya yaklaştım hani.

dönel kavşak. kavşağa girdim ama çıkamadım.
çünkü kavşak içinde geçiş üstünlüğü bende olmasına rağmen
çıkışta yavaşlamayan araç yüzünden ben durmak zorunda kaldım.

ama öyle zınk diye durmadım.
yavaşladım.. yavaşladım.. daha yavaşladım. ve durdum.
sonra ayağımı yere koydum. sonra motor ufaktan bi hareket etti.
tam o hareket esnasında vitesss ? derken hemen sonrasında katurt diye düşme sesi duydum.
soluma bi baktım yerde koli bandı ile sarılmış sukutere benzer bişey vardı.
altında da kaskı olmayan bir istanbul beyfendisi.

bana dediki.
fren durmak alla alla..
ne demeye çalıştığını anlamadım ama iyimisin diye sordum
iyiyim iyiyim dedi kalktı motoruda kaldırdı.

sonra ayrıldık...
böyle bi ufak kazacık yaşadım.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Geçmiş olsun, keşke tüm kazalarımız böyle ufak tefek olsa. Temmuz'da gözlerimden mercek ameliyatı olup gözlükten kurtuldum, geçenlerde önümde otobüs varken plakaya kilitlenmişim "oha maşallah, ne güzel okuyabiliyorum artık" derken yapışıyordum durmakta olan otobüse az kalsın.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
hayırlı olsun gözlükten kurtulmak çok güzel. bende 97 den 2017 ye kadar kullandım gözlüğü. güzel bi operasyonla bende kurtuldum.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Geçmiş olsun. Tomi biraderin anlattığı hadise en çok başıma gelen kaza anıdır. Sabit giderken bir yere birkaç saniye kilitlenirsem, zihnim oraya takılırsa önümdeki araca çarpar, çukura girerim. Sekmez.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,042
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Geçmiş olsun, keşke tüm kazalarımız böyle ufak tefek olsa. Temmuz'da gözlerimden mercek ameliyatı olup gözlükten kurtuldum, geçenlerde önümde otobüs varken plakaya kilitlenmişim "oha maşallah, ne güzel okuyabiliyorum artık" derken yapışıyordum durmakta olan otobüse az kalsın.

Hayırlı olsun mercekler. Multifocal göziçi mercekler mi? Ben de düşünüyorum ama çekiniyorum gece parlama yapıyor diye.

Mavzer-i geçmiş olsun.
 
Katılım
25 Ara 2019
Mesajlar
907
Senin başına hep kavşaklarda bir iş geliyor :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:52 ----------

Geçmiş olsun, keşke tüm kazalarımız böyle ufak tefek olsa. Temmuz'da gözlerimden mercek ameliyatı olup gözlükten kurtuldum, geçenlerde önümde otobüs varken plakaya kilitlenmişim "oha maşallah, ne güzel okuyabiliyorum artık" derken yapışıyordum durmakta olan otobüse az kalsın.

:cherry: :cherry: :cherry: :cherry:
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Hayırlı olsun mercekler. Multifocal göziçi mercekler mi? Ben de düşünüyorum ama çekiniyorum gece parlama yapıyor diye.

Mavzer-i geçmiş olsun.

İlk zamanlar araba farlarını ya da karanlıkta parlak ışıkları hareli olarak görüyordum. Şu an ya alıştım ya da hareli görmüyorum, farkında değilim, rahatsızlık hissetmiyorum. Benim gözler renkli ve korneam inceydi lazer olmadı bana, tek fark; 40 sene yeşil gözle gezdim ama şu an gözlerim mavi gibi.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
sıkışık trafikte yavaş akarken. aradan kaçmağa çalıştığım sırada kafamı çevirip kontrol sağlarken tam önümü döndüğümde önümdeki aracın durmuş olması va anlık panik yaşamam. çok geldi başıma. bir gün birinde patlıcas ama bakalım.
 
Katılım
22 Ağu 2017
Mesajlar
125
Öncelikle geçmiş olsun.istanbul beyefendisi koli bandına sarılmış scoter a mi biniyormus🙂

Geçmiş olsun, keşke tüm kazalarımız böyle ufak tefek olsa. Temmuz'da gözlerimden mercek ameliyatı olup gözlükten kurtuldum, geçenlerde önümde otobüs varken plakaya kilitlenmişim "oha maşallah, ne güzel okuyabiliyorum artık" derken yapışıyordum durmakta olan otobüse az kalsın.
Size de geçmiş olsun. Yaşadığınız olayı anlattiginizda aklıma geldi🙂bende birgün arabayla süratle giderken yağmurlu havada gözüm silecege takılmıştı.Trafik oluşmuş ve sonrası malum ben öndeki araca öndeki araç onun önündeki otobüse.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Öncelikle geçmiş olsun.istanbul beyefendisi koli bandına sarılmış scoter a mi biniyormus


Size de geçmiş olsun. Yaşadığınız olayı anlattiginizda aklıma geldibende birgün arabayla süratle giderken yağmurlu havada gözüm silecege takılmıştı.Trafik oluşmuş ve sonrası malum ben öndeki araca öndeki araç onun önündeki otobüse.

80'li yıllarda arabasının arka koltuğuna bakır sini koyup,giderken göz takılması konusunu abartıp arabayla direğe çıkan bir dayım var :)
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
trafikte laf yapan herkese "bu milleti bölemeyeceksiniz bayrak inmez ezan dinmez" diye cevap ver :queen:
 
Katılım
9 Nis 2020
Mesajlar
6
Şu dönel kavşak kargaşasından bıkmış durumdayım. Kavşağa gelirken dönel kavşak tabelası var ama adanın içindeki araç için dur tabelası var. Dört yol ağzını genişletmek için yapılan adayı dönel kavşak zannedip yola atlayan var. Dönel kavşağı dört yol ağzı zannedip her yol birleşiminde duranlar var. Dönel kavşakta dönerken önüne atlayanlar var. Dönel kavşağın en sağından, sola dönmeye çalışanlar, en soldan, sağa dönmeye çalışanlar. Ülkemizde bu sistemlere belediyelerin ve karayollarının alışması bir hayli zaman alacak. Vatandaşların alıştığını görür müyüz bilemiyorum.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,850
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Şu dönel kavşak kargaşasından bıkmış durumdayım. Kavşağa gelirken dönel kavşak tabelası var ama adanın içindeki araç için dur tabelası var. Dört yol ağzını genişletmek için yapılan adayı dönel kavşak zannedip yola atlayan var. Dönel kavşağı dört yol ağzı zannedip her yol birleşiminde duranlar var. Dönel kavşakta dönerken önüne atlayanlar var. Dönel kavşağın en sağından, sola dönmeye çalışanlar, en soldan, sağa dönmeye çalışanlar. Ülkemizde bu sistemlere belediyelerin ve karayollarının alışması bir hayli zaman alacak. Vatandaşların alıştığını görür müyüz bilemiyorum.

Bence bizde dönel kavşaklar iptal edilsin. Kimse kuralına uymuyor, uymaya çalışsan da kavşak kuralına uygun yapılmamış oluyor, boşuna trafiği daha çok tehlikeye atıyor. Trafik aksın tıkanmasın diye icat edilmiş bir şey ama bunun doğru kullanımı için birey olabilmiş yani kendi asıl çıkarının da toplamın çıkarında olduğunu bilen, yani kavşakta kurala uysa tıkanmayacağı için kendisinin de daha çabuk ve rahat geçeceğinin akıl edebilen insanlardan lazım, bizde feodal toplum sürü mentalitesi aşamasından çıkmış değiliz, bizde işlemez, kaldırsınlar ışıklı kavşak yapsınlar insanlar ışıkları beklesin, trafik biraz daha sıkışır belki ama yapacak bir şey yok. Bireylerin kendi çıkarlarına doğru kararlar alabilecekleri toplumlarda işler dönel kavşak gibi şeyler.
 
Katılım
12 Eki 2018
Mesajlar
101
Bu ara çok kazaya şahit oluyorum nedense. Dün bir tane gördüm hemen yardıma koştuk tabi. Büyük kaza değildi motorda da çocukta da birşey yoktu Allah'tan. Biraz önce kuzenim sesli msj yolladı. İşe giderken motor kazasına şahit olmuş.Abi çok moralim bozuldu nolur dikkatli ol diyor. Dedim kardeşim sizin dikkatli dikkatli olmanız lazım. Ayna kullanın, sıkıştırmayın, kavşağa son anda girmeye çalışmayın, kafayı eğip telefona bakmayın.
4 senedir motor kullanıyorum. Kasa olsa ölüm olabilecek 4 tehlike atlattım. Bir gün kesin bu iş gelecek başıma ama çok seviyorum.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,042
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Bence bizde dönel kavşaklar iptal edilsin. Kimse kuralına uymuyor, uymaya çalışsan da kavşak kuralına uygun yapılmamış oluyor, boşuna trafiği daha çok tehlikeye atıyor. Trafik aksın tıkanmasın diye icat edilmiş bir şey ama bunun doğru kullanımı için birey olabilmiş yani kendi asıl çıkarının da toplamın çıkarında olduğunu bilen, yani kavşakta kurala uysa tıkanmayacağı için kendisinin de daha çabuk ve rahat geçeceğinin akıl edebilen insanlardan lazım, bizde feodal toplum sürü mentalitesi aşamasından çıkmış değiliz, bizde işlemez, kaldırsınlar ışıklı kavşak yapsınlar insanlar ışıkları beklesin, trafik biraz daha sıkışır belki ama yapacak bir şey yok. Bireylerin kendi çıkarlarına doğru kararlar alabilecekleri toplumlarda işler dönel kavşak gibi şeyler.

Tüm sürücülere zekâ testi yapılsın, IQ 90 altı çıkanların ehliyetleri iptal edilsin yeter. Sözümona sınav var falan yalan dolan hep, bayağı gerizekâlı olarak teşhis alacak insanlar araba sürüyor sokaklarda...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst