Merhaba Arkadaşlar..

Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
16
Selam arkadaşlar, ben Can, Ankara'da yaşıyorum, motor sahibi değilim fakat motorlarla çok ilgiliyim. :) Ah eskiden bi BW'S 100'üm vardı, dağ taş tepe demeden heryere girer çıkardım onunla ama satmak zorunda kaldım. Ama yeni bir tane almayı düşünüyorum, hatta imzamdaki 3 motordan biri için yanıp tutuşuyorum, özellikle MT-01 :)

Faydalı bi foruma üye olduğumu düşünüyorum, biraz gezdim, konulara vs. biraz göz attım, ve bu kanaâte vardım. Lafı fazla uzatmadan, sitedeki herkese iyi günler ve iyi muhabbetler, motosiklet sahiplerine de açık yollar diliyorum.. -ha bide umarım http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=15847 topicindeki otomobil kullanıcısı gibi şuursuzlarla hiçbir zaman karşılaşmazsınız...
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Kardeş hoşgeldin :) İmzandaki motorlardan hangisini alırsan al ama almadan önce bu forumda iyi bi araştırma yap. Kendini hangi motora hazır hissedersen ve beğenirsen onu alırsın artık. İyi vakit geçirmen dileğiyle...
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
16
Teşekkürler arkadaşlar. :)

Evet, umarım alma zamanı geldiğinde tam olarak içim rahat bir şekilde kararımı vermiş olurum.
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
Selam arkadaşlar, ben Can, Ankara'da yaşıyorum, motor sahibi değilim fakat motorlarla çok ilgiliyim. :) Ah eskiden bi BW'S 100'üm vardı, dağ taş tepe demeden heryere girer çıkardım onunla ama satmak zorunda kaldım. Ama yeni bir tane almayı düşünüyorum, hatta imzamdaki 3 motordan biri için yanıp tutuşuyorum, özellikle MT-01 :)

Faydalı bi foruma üye olduğumu düşünüyorum, biraz gezdim, konulara vs. biraz göz attım, ve bu kanaâte vardım. Lafı fazla uzatmadan, sitedeki herkese iyi günler ve iyi muhabbetler, motosiklet sahiplerine de açık yollar diliyorum.. -ha bide umarım http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=15847 topicindeki otomobil kullanıcısı gibi şuursuzlarla hiçbir zaman karşılaşmazsınız...

hoşgeldin umarım güzel vakit geçirirsin..
birşey dikkatimi çekti BWS 100 den sonra R6 biraz agır gelmezmi..
arada ne kadar zamandır kullanmıyorsun motor..
başka bir konuda agır agır cıkacaksın bu merdivenlerden diye bahseden..
bir yazın varda dikkatimi cekti..:)
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
16
hoşgeldin umarım güzel vakit geçirirsin..
birşey dikkatimi çekti BWS 100 den sonra R6 biraz agır gelmezmi..
arada ne kadar zamandır kullanmıyorsun motor..
başka bir konuda agır agır cıkacaksın bu merdivenlerden diye bahseden..
bir yazın varda dikkatimi cekti..:)

Öncelikle teşekkürler, ben de hepberaber güzel vakit geçirmemizi umuyorum. :)

Evet, tabiki de ağır gelir, hem de çok. BW'S yi yaklaşık 3-4 yıl kadar çok fazla sık olmasada -haftanın 3 günü gibi düşünebiliriz-, oldukça fazla kullandım, ve zaten diğer motorlardan öte, diğer scooterlardan bile farklı bir sürüş tarzı olduğunu bildiğim için, şu an kendimi bırakın motoru iyi sürmeyi, motor sürmeyi biliyor olarak bile görmüyorum. BW'S'yi de bu yaz sonu sattım zaten. Şimdi gelecek için planım şu şekilde, eğer ki imzamdaki motorlardan herhangi birini veya onların sınıfındaki benzerlerinden birini alacak bir duruma gelirsem, veya geleceğimi anlarsam, önce eğitimlere katılırım, ve eğitimleri geçtikten sonra -eğer kendime yeterince güveniyorsam-, 125-150 cc lik bir motosiklet edinip (CBF150 / YBR125 olabilir mesela, veya boyuma uygun olması için XT125X), trafiğe çıkarım, ve tecrübe kazanmama yetecek kadar, örneğin 1-2 yıl kadar, -o 1-2 yılın sonunda kendimden tam emin olamazsam, veya kendisinden beni değerlendirmesini isteyeceğim insanlar beni yeterli bulmazsa belki birkaç yıl daha bile- trafikte o motoru kullanırım. Belki bu uzun yıllar arasında motosikletimi 150 cc den 250 ye çıkartırım. Ardından son motorumu alırım, ve onunla da trafiğe çıkmadan önce -uzun süre- trafiğe kapalı alanlarda eğitim alırım. Böylece kendimin yeterli olduğunu düşündüğüm, ve eğitimi veren insanlar da benim yeterli olduğumu düşündüğü zaman, yeni motorumla trafiğe çıkarım. Ama hiçbir zaman da "ben bu işi çok iyi biliyorum" demem, çünkü insan her an yeni birşeyler öğrenir.
Belki bu dediğim süre geçtiği zaman bu motosiklet modelleri değişir, hatta belki piyasada bu kadar hoşuma giden modeller bile kalmaz, ama en azından aşığı olduğum bir motorla bilinçsizce tehlikeli bir kaza yapma riski taşımaktansa, hoşuma giden, sevdiğim bi motorda, bilinç sahibi ve bilgili bir şekilde, nisbeten daha güvenli bir şekilde yolculuk yaparım.

Herkese teşekkürler bu arada tekrar... :rendeer:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Arkadaşım aramıza ::hosgeldi :rendeer:
Forum Kurallarını buradan okuyabilirsin. ::gazete::
Kan grubu listesine yazılmak için ::stretche
Ehliyetle ilgili her türlü soru için :silent: ::eek:uestion
İleri sürüş teknikleri Hakkında bilgi almak için :bounce:
Bulunduğunuz il / ilçe "de ki motorcularla bağlantı kurmak için ::sefereee ::friends::bestmt: :thumleft: ::cheeeeer
uzun sürecek bir arkadaşlığın ilk adımları olması dileğiyle :rendeer: ::shake2::

::tutkuy:: ::tutkuy:: ::tutkuy:: ::tutkuy:: ::tutkuy::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst