Selamlar. Neredeyse 3yıl sonra motora geri döndüm ve msx 125 satın aldım. 1haftada 500km civarı yol yaptım. Tekirdağ-İstanbul arası yolculugumda motorun artı ve eksilerini sizlere paylaşmak isterim. Öncelikle sürüşü gerçekten keyifli ve zevkli bir. Ani hızlanması ve ivmelenmesi çok iyi fakat topspeed burada okuduklarımdan ve izlediklerimden biraz düşük. Yokuş aşağı max 107km hız gördüm. 90km hızdan sonra artık basmasan mı acaba diyor sanki makina

Tabiki bir hız motoru değil arkadaşlar bunun bilincinde satın alalım yoksa üzülebilirsiniz. Bana biraz titreşimli geldi. Ön lastik orjinal arka lastik swallow lastik ile değiştirilmiş bana çok güvenli gelmedi lastikleri bu yüzden sanırım michelin city grip'i ile değiştirmeyi düşünüyorum. Daha yagmur görmedim fakat virajlarda sanki motor altımdan kayıp gidiyormuş gibi hissediyorum ayak ped'leri yüksek devirlerde gittiğinizde titreşimi hissettiriyor fakat gidon ve selede hissetmiyorsunuz. Sele demişken uzun yol gidecekseniz hemen selenizi mi değiştiriyorsunuz seleye yastık mı koyuyorsunuz modifikasyon mu yapıyorsunuz birşey yapın

Allah'ım sanki taşın üzerinde gittim 400km yolu. Kısa sürüşlerde hissetmiyorsunuz ama uzun süreli yolculuklarınız için seleye müdahale şart. Birkaç sele yumuşatma işlemi yapan yer varmış onlarla görüşeceğim.
Genel olarak değerlendirecek olursak; eğer sabrınız varsa uzun yolda tık demeden makina gider. Bana 90/100km arası hız yeterli, şehir içinde aralardan fıtı fıtı geçeyim, tatlı şirin motorum olsun beni üzmesin, parçası ucuz olsun derseniz tam aradıgınız model. Hız beklentiniz varsa hemen u dönüşü yapıp farklı motorlara yönelin derim şirinlik sizi aldatmasın
Ben genel olarak memnun kaldım. Yukarıda yazmayı unutmuşum orjinal aynaları ile bol bol yolda omuzlarımı izledim

Hemen gidip nc700'ün aynalarından satın aldım. Sorun giderildi. Şu aralar aklımdan 160cc-180cc kit almak geçiyor fakat motorun aerodinamik yapısının bozulacagını düşündüğüm için çok elim gitmiyor yaptırmaya. Eğer kullanan arkadaslar varsa yorumlarda belirtirse bi konusup tanısmak isterim

Sorusu olanlar varsa(kilosu hariç) elimden gelen yardımda bulunabilirim.
Tekeriniz düz bassın!