"Zincir Yağlama Sistemi" için açık yağ arıyorum

Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
1,532
Motosikleti
XV250 - FZ6
yaz kıs 140'lik disli yagi kullaniyorum, cok surmedikce sicak havalarda bile pek sicramiyor.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Mavzeri kızak yağı bulamazsan ben sana tedarik ederim 1 litre.Bizim enjeksiyon makinelerin otomatik yağlama sistemlerine koyuyorlar her gün.Çıkan yağdan ayarlarız sana.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
Mavzeri kızak yağı bulamazsan ben sana tedarik ederim 1 litre.Bizim enjeksiyon makinelerin otomatik yağlama sistemlerine koyuyorlar her gün.Çıkan yağdan ayarlarız sana.

kaçlık yağ kullanıyorsunuz siz
220 numara olursa anca işime yarar ama kullanılmış yağ gene viskositesini kaybetmiş olur ama
ben gene 90 numaraya devam edeyim en iyisi
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
GEÇEN BAKTIM benim de atp nin yağı bitmiş fabrika dan her gün sanayi ye giden bi abi çevresi baya bi geniş ona söyledim 140 numara yağ nerden buluruz dedim hayırdır vs dedi
durumu anlattım bi pet şişe istedi verdim yarım saat sonra 0.5 şişe yi doldurup getirmiş beleşşş :p
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
en ucuz ve en kaliteli çözümlerden biri xcp chain lubricant. kesinlikle tavsiye ederim, hem zincirini de korur daha uzun süre kullanırsın.

 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
kaçlık yağ kullanıyorsunuz siz
220 numara olursa anca işime yarar ama kullanılmış yağ gene viskositesini kaybetmiş olur ama
ben gene 90 numaraya devam edeyim en iyisi

220 numara Shell Omala Kızak yağı.Vizikozitesi değişmiyordur her sabah makinenin hazneyi dolduruyorlar gün içinde otomatik yağlama yapıp bidona dönüyor.Yağ temiz oluyorda içine sinmezse 0 yağda getiririm ayıp ediyorsun.Biz varille alıyoruz.Temin baktımta 3 varil yağ var. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
220 numara Shell Omala Kızak yağı.Vizikozitesi değişmiyordur her sabah makinenin hazneyi dolduruyorlar gün içinde otomatik yağlama yapıp bidona dönüyor.Yağ temiz oluyorda içine sinmezse 0 yağda getiririm ayıp ediyorsun.Biz varille alıyoruz.Temin baktımta 3 varil yağ var. :)

hee tamam ben yanlış anladım :D ben sandım yağ uzun süre çalışıp etkisini yitiriyo.
valla hayır demem. güle oynaya alırım :flower:
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
140 no yağı kullanabilirsin. Tek eksi tarafı yatan motorda yağ tortu bırakarak sistemin tıkanmasına neden oluyor. Bunun farkına varınca başka seçenek aradım ve kızak yağı ni denedikten sonra artık onu tavsiye ediyorum.

Eğer motora sürekli biniyor isen 140 no yağ kesinlikle işini görür. Her yerde de bulunur..

Yerin uzak olmasaydı uğra bana hallederim derdim...
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
bu arada çok güzel bi ayar yakaladım. gidondaki ufak tüp 1000 km kadar gidiyor. janta sıçratması da çok az
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
172
140 no yağı kullanabilirsin. Tek eksi tarafı yatan motorda yağ tortu bırakarak sistemin tıkanmasına neden oluyor. Bunun farkına varınca başka seçenek aradım ve kızak yağı ni denedikten sonra artık onu tavsiye ediyorum.

Eğer motora sürekli biniyor isen 140 no yağ kesinlikle işini görür. Her yerde de bulunur..

Yerin uzak olmasaydı uğra bana hallederim derdim...

Abi 140 numarayı sadece yaz mevsimi için mi öneriyorsun? Motor ne kadar yatınca tortu bırakıyor?
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
pazar günü 16 da dersim başlıyor kadıköyde. iyi bi zamanlama ayarlarsam gelebilirim
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Yanlız bu yağı benim gözüm kesmedi söyliyeyim.Ben 90 numara şanzıman yağınla yağladım zinciri bu kızak yağı ondan çok daha akışkan.
İstersen video atayım akışkanlığınla ilgili.Bana vizikositesi düşük geldi.
Markadan markaya vizikozite farkı oluyormu bilmiyorum.

Shell Tonna S3 M 220 Kızak Yağı
Varilin üstünde bu yazıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,027
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Yanlız bu yağı benim gözüm kesmedi söyliyeyim.Ben 90 numara şanzıman yağınla yağladım zinciri bu kızak yağı ondan çok daha akışkan.
İstersen video atayım akışkanlığınla ilgili.Bana vizikositesi düşük geldi.
Markadan markaya vizikozite farkı oluyormu bilmiyorum.

Shell Tonna S3 M 220 Kızak Yağı
Varilin üstünde bu yazıyor.

Tonna'da 32, 68 ve 220 VG varmış. ISO VG 220 40C'de SAE 90 dişli yağına tekabül ediyormuş. (Sayfadaki "Equivalent Viscosity of ISO-VG Grades at 40C and SAE Gear Lube Grades" kısmı...) Bizim zincirler 40C'de çalışmadığı için daha kalın bir şeye denk gelir herhalde?

Anladığım kadarıyla yapışkanlığı ve su dayanımı üstün olduğu için kurtarır bence...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst