Motosikletlerin Gerçek Yakit Tüketimleri

Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
225
Honda Forza 300 (scooter)
Karışık sert kullanım; 1Lt /28-30km
Henüz sakin kullanmayı başaramadım..
 
Katılım
11 Eki 2012
Mesajlar
490
Çoğu kisi belirtmis bende belirteyim..
Motor: Honda cb125e
Depo:13 litre
1depo bosalmasi=400km
Kullanim=Yogun dur kalk sehir ici kalk-dur rodajda calisarak beklemesi
Kargocu yum her seferinde ac kapa yapmiyorun
 
Katılım
4 Mar 2015
Mesajlar
236
Honda Forza 300 (scooter)
Karışık sert kullanım; 1Lt /28-30km
Henüz sakin kullanmayı başaramadım..

Bende 2015 forza da var. 4500 km de. Her ne hikmet ise 5 litre yakiyor. 5.5 tan fazla da yakmiyor. Motor da hep limit gidiyorsunuz çünkü kasayı oyle yapmislar hiç hissettirmiyor.
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
488
Ybr esd
Sakin kullanım 2 litre
İnsan gibi kullanım 2.5 litre
Tapagaz motorun canını alırcasına 3 litre..
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
Suzuki Burgman 200 Şehiriçi 3,2 şehirlerarası sakin kullanım 90-110 kmh 2,5 lt dipgaz 3,3 lt
 
Katılım
31 May 2017
Mesajlar
10
Marka: Arora
Model: 50-10 Toros
Teknik Özellikleri: 49cc, Tek silindir, 4 zamanlı 2.33 hp

Yakıt Tüketimi 1. depo: 5.19 lt/181 km ortalama 48-54 km hız şehiriçi
Yakıt Tüketimi 2. depo: 5.67 lt/198 km ortalama 50-55 km hız şehiriçi
Yakıt Tüketimi 3. depo: 4.6 lt/126 km ortalama 60-75 km hız şehiriçi

Her gün Ümraniyeden-Tarabyaya 25 km gidiş 25 km geliş yol yapıyorum, yokuş aşağı son gaz 115-120 km hıza çıkıyor. Son ibre 80 km.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
1 senelik konuyu hort yapmanin sebebi neydiki 2.5 hp motor 120 km gitmez ibre son 80 se nasil 120 goruon ?? Oruc basinizami vurdu sabah sabah 😁😁
 
Katılım
20 Şub 2019
Mesajlar
840
Sakin kullanım: 3,20 LT/100KM
Normal Kullanım: 4,10 LT/100KM
Sert kullanım: 5LT/100KM
Hayvan Gibi kullanım: 6LT/100KM

Hyosung GD 250R Supersport tek silindir
 
Katılım
28 Ara 2017
Mesajlar
294
Ben bu iş için yakit.co adında bir uygulama geliştirdim. İnsanlar tek tek burda yazıp çizmesin daha derli toplu olsun diye, göz atabilirsiniz.
 
Katılım
28 Ara 2017
Mesajlar
294
site çok güzelmiş. yaptığımız yorumlar görünse daha faydalı olur bence.

İş listemdeki ilk kalemlerden birisi o, fakat iş yoğunluğundan dolayı vakit bulamıyorum. Yorumlar kaydediliyor bu arada, sadece göstermesi kaldı, yazdıklarınız uzay boşluğuna gitmiyor :)

Teşekkürler bu arada güzel sözler için.
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,097
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
İş listemdeki ilk kalemlerden birisi o, fakat iş yoğunluğundan dolayı vakit bulamıyorum. Yorumlar kaydediliyor bu arada, sadece göstermesi kaldı, yazdıklarınız uzay boşluğuna gitmiyor :)

Teşekkürler bu arada güzel sözler için.

Mobil uygulama düşünürseniz bende katkım olsun isterim. Özelden ya da burdan ulaşabilirsiniz :).
 
Katılım
28 Ara 2017
Mesajlar
294
Mobil uygulama düşünürseniz bende katkım olsun isterim. Özelden ya da burdan ulaşabilirsiniz :).

Aslında uygulama şu an PWA olarak çalışıyor, service worker'lar sayesinde offline olsa bile bir kere girdiyseniz o verileri görebiliyorsunuz; internet geldiğinde de son veriyi çekiyor. Uygulama olarak kaydedip ana menüden ulaşabilirsiniz. Arayüz zaten responsive olarak tasarlandı, bir sorun olmaması lazım.

Bu arada analitiklere baktığımda kullanıcıların %90'ı mobil :) Keşke ilk başlarken mobil uygulama olarak düşünseymişim gerçekten. Bu kadar yüksek bir oran olacağını beklemiyordum. Mobil uygulama tarafında Google ve Apple store'a uygulama eklemek ise çok pahalıymış, özellikle Apple Store.

Sizin aklınızda nasıl bir çözüm var?
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,097
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
Aslında uygulama şu an PWA olarak çalışıyor, service worker'lar sayesinde offline olsa bile bir kere girdiyseniz o verileri görebiliyorsunuz; internet geldiğinde de son veriyi çekiyor. Uygulama olarak kaydedip ana menüden ulaşabilirsiniz. Arayüz zaten responsive olarak tasarlandı, bir sorun olmaması lazım.

Bu arada analitiklere baktığımda kullanıcıların %90'ı mobil :) Keşke ilk başlarken mobil uygulama olarak düşünseymişim gerçekten. Bu kadar yüksek bir oran olacağını beklemiyordum. Mobil uygulama tarafında Google ve Apple store'a uygulama eklemek ise çok pahalıymış, özellikle Apple Store.

Sizin aklınızda nasıl bir çözüm var?

Ben iOS geliştirici olarak çalışmaktayım. iOS kısmını yapabilirim uygulamanın. Android kısmı içinde arkadaşımdan yardım isteyebilirim. AppStore olaylarını reklam gelirleri üzerinden karşılayabiliriz. Benim kendi hesabım yok şirketin hesabını kullanıyorum. Fakat şahsi kullanıma müsade etmeyeceklerdir. Onun haricinde geliştirdiğim projeler genelde müşterinin hesabında paylaşıyorum. Eğer böyle bir uygulama yayınlayacaksak ortak hesap açabiliriz bu ve bunun gibi değer kişisel projeler için.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst