Son 1 Ay İçerisinde Ülkemizde Yaşanan Motosiklet Kazaları-2

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ölenlere Allah’tan rahmet, yaralı olanlara acil şifalar diliyorum.



Hatalı sollama yaptı 3 kişiyi metrelerce havaya uçurdu


20 yaşındaki motosiklet sürücüsünün öldüğü kaza kamerada


Beşiktaş’ta kontrolü kaybeden motosiklet yayalara çarptı


Kağıthane’de film sahnelerini aratmayan motosiklet kazası: 2 yaralı


16 YAŞINDAKİ SÜRÜCÜ, MOTOSİKLETLİNİN ÖLÜMÜNE NEDEN OLDU


16 gün sonra evleneceklerdi feci kazada can verdiler


Motorlu Kurye İtfaiye Aracının Altında Kaldı!


Genç Gezgin Motosiklet Kazasında Hayatını Kaybetti


Kartal’da motosiklet kazası: 1 ölü, 1 yaralı


Manisa'da motosiklet kazası: 1 yaralı


REYNMEN MOTOR KAZASI YAPIYOR (KOLU YAMULDU)!!



Motosiklet sürücüsüne otobüs çarptı


ÖDEMİŞ'TE MOTOSİKLET VE TIR ÇARPIŞTI


OTOMOBİL İLE MOTOSİKLET ÇARPIŞTI


Bafra'da Otomobilin motosiklete çarpması sonucu 2 kişi yaralandı


Aksaray’da otomobil motosiklete çarptı: 1 yaralı


Motosiklet kamyonetle çarpıştı.


Motosiklet kazası kameraya yansıdı


yayla mahallesi tuzla motosiklet kazası


Düzce'de Motosiklet sürücüsü hayatını kaybetti.


Motosiklet Otomobil çarpışma anı Transanatolia 2020


Feci motosiklet kazasında: 1 ölü, 1 yaralı


Kaldırıma Çarpan Motosiklet Sürücü Ağır Yaralandı


Motosiklet Kazası


Motosiklet kazası: 2 ağır yaralı


Cbr 650 f şile yolunda kötü kaza


Motosiklet Otomobille Çarpıştı!


Hendek'te yaşanan motosiklet kazası can aldı


KAHRAMANMARAŞ'TA MOTOSİKLET KAZASI:2 ÖLÜ!

 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
kara kara düşünüyorum. sarı motosikletli neden çayıra girdi?
repsol 600rr yada 1000rr sanırım.
 
Katılım
12 Eki 2018
Mesajlar
101
Abi 4. videodaki durum nedir ya? Kanım dondu. Motoru çalmak için arabayla mı vurmuşlar yoksa ben yanlış mı anladım? Böyle bir çete şebeke varsa motor üstünde her an tehlikedeyiz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi 4. videodaki durum nedir ya? Kanım dondu. Motoru çalmak için arabayla mı vurmuşlar yoksa ben yanlış mı anladım? Böyle bir çete şebeke varsa motor üstünde her an tehlikedeyiz.

Doğru anladiniz hocam motoru çalabilmek için arabayla vurup ikisinide uçurmuşlar.

Brezilyada motosiklet hırsızları 1 motorla 2 kişi geziyor silahlı bir şekilde.

Artçı olan hırsız çalmak istedikleri motorun sahibine silah doğrultup motoru durdurmasını söylüyor ve motor sahibini tehditle indirip kendisi biniyor sonra diğer motoru süren hırsız arkadaşı ile birlikte çaldıkları motorla oradan uzaklaşıyorlar.

Şuan ki motosiklet fiyatları 2 sene önceki araba fiyatlarına eş değer.

Dolayısı ile zamanla bizde de böyle görüntüler oluşması muhtemel.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
o 1000r nasıl o virajı alamadı ya. videoyu izlerken bile ben döndüm o virajı.
fren yapınca nasıl duramadı onu da anlayamadım.
daha doğrusu fren yapana kadar sola dönmeye çalışsa rahat rahat dönerdi o virajı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o 1000r nasıl o virajı alamadı ya. videoyu izlerken bile ben döndüm o virajı.
fren yapınca nasıl duramadı onu da anlayamadım.
daha doğrusu fren yapana kadar sola dönmeye çalışsa rahat rahat dönerdi o virajı.

Abs yok lastik kitlendi, asfalt kalitesi, panik fren, bakışın kaçması v.s
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla r25 bile süremez bu arkadaş bence :D
refleks hiç yok, ABS kitlemiş ve kontrolü kaybetmiş. R25 de kombin freni yapmayı öğrenememiş mi :(
üzücü valla

11 ay önce bisikletten R25 e geçti kısa süre sonra 1000rr a geçti...
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
214
Kazalardan kaçınmamız için kaza videolarını izlememiz gerektiğini düşünenlerdenim. Burdaki çoğu kaza 4 teker ve bazılarıda motosiklet sürücüsü kaynaklı. en net videolardan 1000rr lı arkadaş acemilikten yapmış mesela (saçma bi yolda 100 le gidiyor, ilk lastik kaydığı an kontrol kaybediyor, bakış kaçıyor, yine de ucuz atlatmış ölebilirdi de) bir diğer videoda kaldırıma çarpan motosikletli kafasını ağaca vuruyor ama bilin bakalım kafasında ne yok :(


umarım önümüzdeki 50 yıl içinde insanlar kask takmayı, eğitim almayı ve her ne yaparsa yapsın kendini geliştirmeyi öğrenirler. Kazasız belasız iyi sürüşler dilerim
 
Katılım
7 Haz 2020
Mesajlar
173
Doğru anladiniz hocam motoru çalabilmek için arabayla vurup ikisinide uçurmuşlar.

Brezilyada motosiklet hırsızları 1 motorla 2 kişi geziyor silahlı bir şekilde.

Artçı olan hırsız çalmak istedikleri motorun sahibine silah doğrultup motoru durdurmasını söylüyor ve motor sahibini tehditle indirip kendisi biniyor sonra diğer motoru süren hırsız arkadaşı ile birlikte çaldıkları motorla oradan uzaklaşıyorlar.

Şuan ki motosiklet fiyatları 2 sene önceki araba fiyatlarına eş değer.

Dolayısı ile zamanla bizde de böyle görüntüler oluşması muhtemel.

Bu yaşanmış olaydan sonra, şu dakika itibariyle ciddi ciddi bir daha motosiklet sürüp sürmeme konusunda kararsızım
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
822
Motosikleti
Suzuki Burgman 650
Abi 4. videodaki durum nedir ya? Kanım dondu. Motoru çalmak için arabayla mı vurmuşlar yoksa ben yanlış mı anladım? Böyle bir çete şebeke varsa motor üstünde her an tehlikedeyiz.
Artçısı da viyadükten aşağı düşmüş durumu ağırmış nasıl çarptıysa artık artçı uçarak bariyerlerin yukarısından aşağı düşüyor. Durumu ağırmış. Hırsızlar takip etmiş vurup motoru çalıyorlar yuh yani.
 
Katılım
4 Mar 2019
Mesajlar
125
hepsi birbirinden kötü kazalar. dikkatimi çeken çoğu videodaki kazada yaralanan yada ölen kişilerin kasksız şortla tshirtle kask varsada yoğur kovası değilse de alttaki kopçasını bağlamamışların olduğunu görmek daha da üzdü
 
Katılım
19 Tem 2018
Mesajlar
29
Hepsi neredeyse birbirinden farklı kazalar ve bazılarında motorlunun suçu yok denecek kadar az.

Misal 1.videoda ne yaparsak yapalım hepimiz bu riski alıyoruz, ara sokakta bir dingilin bizi biçip biçmeyeceğini bilemiyoruz.

2.videoda arkadaş sola dönüş olduğunu görüp, önündeki aracın oraya dönebileceğini okuyabilseydi keşke, ayrıca sola dönen aracın kaza yaşandıktan sonra "ben sinyal vermiştim" demek için sonradan sinyal yakması tamamen art niyettir, kanun da bu tarz hareketlerin cezası olması gerekir.

Bir diğer benzer art niyet, 20.videodaki tali yoldan ana yola çıkacak olan gri sedan aracın yaptığında mevcut. Motorlu hızlı geliyor (çok aşırı hızlı da değil bence), kaskı da yok o da hatası, ama çıkan araca bakın çarpışma olduktan sonra geri geri geliyor ve beklemesi gereken yere alıyor aracı, sinyal mi ? O da ne yeni mi icat edildi ? Tabi ki arabasında o teknoloji olmadığı için sinyal verememiş vatandaş.

Peki ya Hendek'te yaşanan kaza ? Oradaki yolda belli ki ne kasis ne de ışık sistemi var, trafik denetleme tabi ki de yok. O yüzden arabası olup kendinin bir bok sanan ve aracı iyi kullanmayı cadde aralarında 3 haneli sayılara çıkmak sanan bir takım mahlukatlar yüzünden, öne çıkma hatasında bulunan motorlu çok ağır bir çarpmaya maruz kalıyor.

Kendi kendimize yaptığımız hataları biliyoruz, ya da bildiğimiz varsaymak istiyorum. Yol her zaman değişkendir, kendime de sürekli bunu söylemeye çalışıyorum. Bir gün öncesinin hatta 1 saat öncesinin şartları ile şu anın şartları çok farklı olabiliyor. Burada biz sürücülere düşen başkalarının hatalarından ders almak bana göre.

Şahsen kaza videoları her ne kadar kötü olsa da bana ülkenin ve insanların gerçeklerini söylüyor, kendime telkinde bulunmak açısından ders oluyor diyebilirim.

Ancak ve ancak, hata yapmadığımda bir hıyarın yüzünden sakat kalmak ve ölmek istemiyorum. Bunlar sadece motor kullanırken değil, yürürken veya araç kullanırken de başıma gelebilir. Ülkede ciddi bir trafik denetim sıkıntısı olduğunu düşünüyorum.

Kendi ülkemde hiç kenara kuytuya gizlenmiş, hızlı araçları yakalamak için pusmuş trafik polisi görmedim. Kasksız kuryelere denetim yapan polislere de rastlamadım. Bilenler bilir, Avcılar'da yanyolların bir şeridi yavaş yavaş araç parketme yerine dönüşmekte, bunlar hakkında da denetim görmedim.

Koyduğunuz hiçbir kuralı denetlemezseniz, kurallara uyan enayi, uymayan akıllı olur.

Kafanızı şişirdim, kusura bakmayın.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@SS40 "Şahsen kaza videoları her ne kadar kötü olsa da bana ülkenin ve insanların gerçeklerini söylüyor, kendime telkinde bulunmak açısından ders oluyor diyebilirim."

Paylaşım yapma amacım bu zaten hocam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst