- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,013
İçeriden kırmızı elektrik bandı çeksen? Veya sıcak silikon ile yapıştırsan? Ayrılmamış, daha gideri var bence.
bu tamir edeceğim, hatasız bulursam orijinal veya çıkma kesin alırım
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------
Benim yan grenaj koptugunda grenaji da, sticker'i da internetten almistim. bikebandit.com gibi sitelere bakabilirsiniz.
Yan sanayi sticker orijinali gibi dayanikli olur mi, renkleri senelerce gunes isigina maruz kalip canli kalir mi emin degilim.
Grenajlar sıfır gibi oldu, Antalya’da Zeki diye bir arkadaş var oldukça iyi bu konuda, kırık yerleri plastik kaynak yaptı, kırık bağlantı braketlerini 3D yazıcıdan sıfırdan yaptı, zımpara astar boya, yeni gibi oldu sağolsun, ihtiyacı olan varsa iletişim verebilirim










