Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
hiç mi acımıyorsunuz la su motora :D 200 cc tek silindir garibim.

Hocam benim motor cidden çok iyiydi. Ben zaten debriyaj balatasını değiştikten sonra denedim motoru. Yoksa sürekli 140 150 gitmedim bu motorda motora yazık. 40 120 km arası gazlamayı çok seviyorum ben.:D
 
Katılım
13 Nis 2020
Mesajlar
4
İyi günler herkese. Benim makinanın ön fren kolunun oradan hidrolik sızdırdığını ve depoyu boşalttığını farkettim. Araştırmalarım sonucu arızalı parça ön fren hidrolik pistonu olduğu sonucuna ulaştım. VE Mersin'de parça yok. İnternette de yok (n11,hb,gg). Kalyoncu ağustos sonuna gelme ihtimali var dedi. Ne yaparak makinayı bir an önce ayağa kaldırabileceğim konusunda fikirlere açığım. Yardımcı olursanız sevinirim. (ns200 2014 euro3(galiba))
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
İyi günler herkese. Benim makinanın ön fren kolunun oradan hidrolik sızdırdığını ve depoyu boşalttığını farkettim. Araştırmalarım sonucu arızalı parça ön fren hidrolik pistonu olduğu sonucuna ulaştım. VE Mersin'de parça yok. İnternette de yok (n11,hb,gg). Kalyoncu ağustos sonuna gelme ihtimali var dedi. Ne yaparak makinayı bir an önce ayağa kaldırabileceğim konusunda fikirlere açığım. Yardımcı olursanız sevinirim. (ns200 2014 euro3(galiba))

10mm girişli başka bir motorun fren hidrolik kısmını alıyorsun devam ediyorsun veya onun iç mekanizması satılıyor diye biliyorum bütün değil sadece iç kısmı varmı yok mu onu bilmiyorum.
 
Katılım
14 May 2017
Mesajlar
84
İyi günler herkese. Benim makinanın ön fren kolunun oradan hidrolik sızdırdığını ve depoyu boşalttığını farkettim. Araştırmalarım sonucu arızalı parça ön fren hidrolik pistonu olduğu sonucuna ulaştım. VE Mersin'de parça yok. İnternette de yok (n11,hb,gg). Kalyoncu ağustos sonuna gelme ihtimali var dedi. Ne yaparak makinayı bir an önce ayağa kaldırabileceğim konusunda fikirlere açığım. Yardımcı olursanız sevinirim. (ns200 2014 euro3(galiba))

https://www.ekuralkan.com/m-fren-hidrolik-sistem-32123?ps=3

Kuralkanın kendi sitesinden bakmanı öneririm
 
Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
119
Dün motorumla Eskişehir'den önce Bozdağ'a sonra, Afyon'a ve oradan Eskişehir'e yol yaptım. 755 km yol yaptım bir günde. Yolda hiç üzmedi motorum. 110-120 bandında gittim. Arada sıkıştırdım 142 de kesiciye giriyor benim motor. 29050 km oldu.

Motor fan açtığında ne yapmak lazım? Boşa alıp öyle çalıştırmak mı? Yoksa direk stop etmek mi?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Dün motorumla Eskişehir'den önce Bozdağ'a sonra, Afyon'a ve oradan Eskişehir'e yol yaptım. 755 km yol yaptım bir günde. Yolda hiç üzmedi motorum. 110-120 bandında gittim. Arada sıkıştırdım 142 de kesiciye giriyor benim motor. 29050 km oldu.

Motor fan açtığında ne yapmak lazım? Boşa alıp öyle çalıştırmak mı? Yoksa direk stop etmek mi?

Fan durduktan sonra stop et veya zaten durmuşsun kapatabilirsinde ama bekle öyle kontak kapat.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
bende fan kısmını merak edıyorum.

2 defa tam durma noktasına geldım, 2 metre kala fan actı motosıklet.

zaten inecektim, beklmeden kapattım motoru :D
 
Katılım
14 May 2017
Mesajlar
84
Arka dişli kaç kullanıyorsunuz arkadaşlar?

Benim 17500 de 41T ile değişmişti, 35000de 41T ile vites aralığı çok düştüğü için 37T ye geçiş yaptım.
Vites aralığı arttı,
41T ile gaz kesince ciddi kompresyona düşüyodu, o geçti
6.vites 95km hız civarı 41T de 8000 devir bandındaydı, 37T de 6000 devir bandında
tek eksi tork azaldı.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arka dişli kaç kullanıyorsunuz arkadaşlar?

Benim 17500 de 41T ile değişmişti, 35000de 41T ile vites aralığı çok düştüğü için 37T ye geçiş yaptım.
Vites aralığı arttı,
41T ile gaz kesince ciddi kompresyona düşüyodu, o geçti
6.vites 95km hız civarı 41T de 8000 devir bandındaydı, 37T de 6000 devir bandında
tek eksi tork azaldı.

Hadi 39 anlarım da 37 nedir motoru elinle taşı daha iyi.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
benim orjinal dişli. 5. vites 95 km hız 8000. 6. viteste kullansam tahminen 6 bin olur.

Dişlilerle cok oynama taraftarı değilim acıkcası.
 
Katılım
14 May 2017
Mesajlar
84
Hadi 39 anlarım da 37 nedir motoru elinle taşı daha iyi.

41 çok gelmişti vur deyince öldürmüşüm sanırım :D çok geçmedi değişim yapılalı, dişli değiştirsem mi diyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------

benim orjinal dişli. 5. vites 95 km hız 8000. 6. viteste kullansam tahminen 6 bin olur.

Dişlilerle cok oynama taraftarı değilim acıkcası.

orjinali 41T değil onu biliyorum da 39 mu 40 mı kaçtı onu bulamadım.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
41 çok gelmişti vur deyince öldürmüşüm sanırım :D çok geçmedi değişim yapılalı, dişli değiştirsem mi diyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------



orjinali 41T değil onu biliyorum da 39 mu 40 mı kaçtı onu bulamadım.

Orijinali 40t dir,en az 39 yada orijinal 40 kullanın.
 
Katılım
13 Nis 2020
Mesajlar
4
iyi günler herkese. ön fren hidrolik pistonu hakkında sorun yaşamıştım balata değiştirdikten sonra, benim hatam olabilir kabul. parçanın ülkede olmaması nasıl oluyor? pandemi 6 ay önce başladı. herkesin motoru aynı anda mı arıza verdi? neden kuralkanın elinde yeterli yedek parça stoğu yok? hiç dokunmama rağmen arka fren neden aynı parçadan hidrolik kaçağı verir anlamıyorum. (demek ki benim hatam yokmuş.) makine daha 32,215 km'de, 2014 model. 6 yıl, 32,000 km de böyle omurga parçalar, güneşten bile sakınırken nasıl arıza verir, eskir? internetten araştırdığım kadarıyla tamir takımı yine yok. komple bütün parça biri 300 biri 390 lira! nedir bu şimdi? ikisini toplam yaklaşık 200'e kapatabilecekken 700'lük olduk paranın yokluğunda. 20 gündür yatıyor makine. okul zamanı zaten çok uzaklara gittiğimden hasreti yakıyor, elinin altında olup da binememek ayrı bi koyuyor. kuralkanın yaptığı distribütörlüğe de yedek parçacılığa da... yapamıyorsanız yapmayın ya!. Mersin'de 2 bayi birçok ustaya sordum parçada ki contalar bile yok. hatta Mersin Merkezdeki yetkili servis gördüğüm kadarıyla işyerine bile gelmiyor. telefona da çoğu zaman cevap vermiyor. verdiği zaman da ileri tarihe atıyor sürekli. yardımcısı orada oluyor, malzeme deposunun anahtarını da ona vermiyormuş. güvenmediği adama neden iş verir hiç anlamış değilim. ya işinin başında ol ya da işyerini hiç açma. kuralkan yedek parça hattı da "sipariş verirseniz yurtdışından gelecek, ne zaman olur tarih veremiyoruz." dedi. daha ne kadar yatacak Allah bilir yani.

yetkililere en içten selamlarımı iletiyorum.
 
Katılım
13 Ağu 2020
Mesajlar
1
Herkese merhaba, ben de 1 ay kadar önce motorumla aranıza katıldım. 600 küsür kmde rodaj bakımı yapıldı. Bundan sonra nelere dikkat etmem gerekir sizce ?
 
Katılım
31 May 2020
Mesajlar
1
Merhaba arkadaşlar ön cam siperlik aparatı arıyorum acaba bukabileceğim birger varmı cam var sadece bağlantı aparatı ihtiyacım var
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
4
Arkadaşlar merhaba 2020 model 2200 km de 200ns pulsarım var arkadaşımla birlikte farklı bayilerden aldik,öncelikle güzel bir motor aksesuar çok yakışıyor 250 lik olsa tadından yenmezdi, yıl 2020 olmuş güvenlik açısından söylüyorum aynaları berbat,lastikler ikimizinki de farklı benimki kabak gibi kayıyor ön freni tümseklerde birkaç kez kullandım direksiyon gevşedi halledilecek şeyler tabiki bunlar ağır bir sorun değil ama fiyatlarında iyice arttirdilar biraz daha geliştirmeleri gerekiyor, dominardada ayna problemi vardı bu sene düzeltirler,ayrıca pandemi geceli 6 ay oldu 1 aydır ön çamurluk çatlak geldi hala fabrikadan gelmedi diyorlar kuralkan ın biraz daha duyarlı olması gerekiyor bu konulara parça sıkıntısı var yetkililer bu konuya biraz daha özen gösterirse çok sevinirim.
 
Katılım
14 May 2017
Mesajlar
84
Arkadaşlar merhaba 2020 model 2200 km de 200ns pulsarım var arkadaşımla birlikte farklı bayilerden aldik,öncelikle güzel bir motor aksesuar çok yakışıyor 250 lik olsa tadından yenmezdi, yıl 2020 olmuş güvenlik açısından söylüyorum aynaları berbat,lastikler ikimizinki de farklı benimki kabak gibi kayıyor ön freni tümseklerde birkaç kez kullandım direksiyon gevşedi halledilecek şeyler tabiki bunlar ağır bir sorun değil ama fiyatlarında iyice arttirdilar biraz daha geliştirmeleri gerekiyor, dominardada ayna problemi vardı bu sene düzeltirler,ayrıca pandemi geceli 6 ay oldu 1 aydır ön çamurluk çatlak geldi hala fabrikadan gelmedi diyorlar kuralkan ın biraz daha duyarlı olması gerekiyor bu konulara parça sıkıntısı var yetkililer bu konuya biraz daha özen gösterirse çok sevinirim.

Direksiyon değil gidon desek :)
Tümseklerde fren kullanılmaz, gelmeden frenlemeni yapmak tümseğe öyle girmek gerekir,
Aynaları ya tvs apache ya da discover 125 aynası ile değişirebilirsin.
Lastik konusunda pilot street takmak çok keyif verecektir, orjinal lastik, anlas tournee ve son olarak pilot street kullandım, pilot street ile motor sürdüğümü daha iyi hissettim
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
1
merhaba arkadaşlar. 2016 model ns 200 kullanıyorum. motosiklette ara ara start problemi yaşıyorum. marş düğmesine basınca hiç bir tepki vermiyor. çalışmasında falan hiç bir sorun yok fakat dediğim gibi bazen düğmeye basınca tepki vermiyor 6-7 kez deniyorum. sağ kütüğü komple değiştirsem sorun çözülür mü yoksa müşürlerde vs problem olabilir mi? vites müşürü,ayaklık müşürü gibi. daha önce böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst