iyi günler herkese. ön fren hidrolik pistonu hakkında sorun yaşamıştım balata değiştirdikten sonra, benim hatam olabilir kabul. parçanın ülkede olmaması nasıl oluyor? pandemi 6 ay önce başladı. herkesin motoru aynı anda mı arıza verdi? neden kuralkanın elinde yeterli yedek parça stoğu yok? hiç dokunmama rağmen arka fren neden aynı parçadan hidrolik kaçağı verir anlamıyorum. (demek ki benim hatam yokmuş.) makine daha 32,215 km'de, 2014 model. 6 yıl, 32,000 km de böyle omurga parçalar, güneşten bile sakınırken nasıl arıza verir, eskir? internetten araştırdığım kadarıyla tamir takımı yine yok. komple bütün parça biri 300 biri 390 lira! nedir bu şimdi? ikisini toplam yaklaşık 200'e kapatabilecekken 700'lük olduk paranın yokluğunda. 20 gündür yatıyor makine. okul zamanı zaten çok uzaklara gittiğimden hasreti yakıyor, elinin altında olup da binememek ayrı bi koyuyor. kuralkanın yaptığı distribütörlüğe de yedek parçacılığa da... yapamıyorsanız yapmayın ya!. Mersin'de 2 bayi birçok ustaya sordum parçada ki contalar bile yok. hatta Mersin Merkezdeki yetkili servis gördüğüm kadarıyla işyerine bile gelmiyor. telefona da çoğu zaman cevap vermiyor. verdiği zaman da ileri tarihe atıyor sürekli. yardımcısı orada oluyor, malzeme deposunun anahtarını da ona vermiyormuş. güvenmediği adama neden iş verir hiç anlamış değilim. ya işinin başında ol ya da işyerini hiç açma. kuralkan yedek parça hattı da "sipariş verirseniz yurtdışından gelecek, ne zaman olur tarih veremiyoruz." dedi. daha ne kadar yatacak Allah bilir yani.
yetkililere en içten selamlarımı iletiyorum.