- Katılım
- 12 Kas 2016
- Mesajlar
- 2,262
Benim CB500F ile şehir dışı tüketimim düşmüyor, tersine artıyorBayramda İstanbul-Bodrum-İstanbul yaptım 1500km 63l benzin harcamışım, ortalamam 4,2 l/100km oldu. Şehir içinde (20km+20km git-gel) yazın 3,6 kışın da 3,9 l/100km tüketim yapıyorum. PR4 kullanıp da memnun isen R5'ten ziyadesiyle memnun mutlu olacaksın rahat ol
![]()
4 silindir şehir içinde daha az yakabiliyo sanırım cidden
şehir içinde ben 4.4 ün altına hiç inemedim