- Katılım
- 4 Mar 2012
- Mesajlar
- 2,100
- Konu Yazar
- #1
Merhaba
10 yıldır sym kullanıcısı olarak 2 sorun yaşadım.
2.el arkadaşımdan joymax z aldım. Garanti belgesi verilmemiş. Aradım firmayı söyledim. bana döneceklerini söylediler 2 gün geçti dönmediler tekrar aradım. Tekrar bilgileri aldılar. Sonra beni sert bir dille konuşan başka bir numara aradı. bizden almadınız siz motoru ne hak talep ediyorsun tarzında. Sinirlenmem kolay kolay insanları hiç kırmam ama gerçekten sinirlendim. Bu arada motorun aküsü yerine tam olarak bağlanmamış bağlantı demiri apaçık duruyor. bizim öyle bir hata yapmamızın imkanı yok dendi. Akü bağlantı demiri duruyor tertemiz tek bir iz yok. Başka biri oynamış diyor. Yine yalancıyız... Bakıma da buraya gidecektim aküyü de bağlatırım görürler ne hata yaptıklarını dedim. Ama o üslup çok sertti bizler sanki iftira attık sanki yalan söyledik. Yapacağı tek şey şu, gelin bakalım hatamız var ise düzeltelim eğer sizde ise hata kusur bakımınızı yapmış oluruz. bunu demek çok mu zor ? Garanti belgesi için fabrikasını aramam gerekmiş.
garanti kapsamı dışında motorum. Belge yok. İlk bakım yaptırdım izmitte serrviste kayıt yok. Belge yok. Belgesi gelirse imza kaşe alırım dedim servise ama hiç bir şey yok. Bu durumu notere anlatıp belge almak gerekiyor başka çarem kalmadı. Z garajın sevilen yüzü sadece iyi iseniz var sanırım.
Lütfen dikkat edin. bizler gibi ortada kalabilirsiniz.
Saygılarımla
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:57 ----------
Hala hakaretlere uğruyorum arkadaşlar. Beni yalancılıkla suçluyor. Akü bağlantı demirim hala duruyor gevşese iyice akü kapağı delip çıksa yolda kalsam bile takmayacağım. akıl tutulması olmuş firmayı karalıyormuşum. çok ilginç
garanti belgesi vermek veye vermese bile sadece bana getir ben yapayım bakımını kayıt bende olsun imza kaşe vereyim demek ve aküyü takmak çok mu zor ? hala hakaretler ediliyor..
10 yıldır sym kullanıcısı olarak 2 sorun yaşadım.
2.el arkadaşımdan joymax z aldım. Garanti belgesi verilmemiş. Aradım firmayı söyledim. bana döneceklerini söylediler 2 gün geçti dönmediler tekrar aradım. Tekrar bilgileri aldılar. Sonra beni sert bir dille konuşan başka bir numara aradı. bizden almadınız siz motoru ne hak talep ediyorsun tarzında. Sinirlenmem kolay kolay insanları hiç kırmam ama gerçekten sinirlendim. Bu arada motorun aküsü yerine tam olarak bağlanmamış bağlantı demiri apaçık duruyor. bizim öyle bir hata yapmamızın imkanı yok dendi. Akü bağlantı demiri duruyor tertemiz tek bir iz yok. Başka biri oynamış diyor. Yine yalancıyız... Bakıma da buraya gidecektim aküyü de bağlatırım görürler ne hata yaptıklarını dedim. Ama o üslup çok sertti bizler sanki iftira attık sanki yalan söyledik. Yapacağı tek şey şu, gelin bakalım hatamız var ise düzeltelim eğer sizde ise hata kusur bakımınızı yapmış oluruz. bunu demek çok mu zor ? Garanti belgesi için fabrikasını aramam gerekmiş.
garanti kapsamı dışında motorum. Belge yok. İlk bakım yaptırdım izmitte serrviste kayıt yok. Belge yok. Belgesi gelirse imza kaşe alırım dedim servise ama hiç bir şey yok. Bu durumu notere anlatıp belge almak gerekiyor başka çarem kalmadı. Z garajın sevilen yüzü sadece iyi iseniz var sanırım.
Lütfen dikkat edin. bizler gibi ortada kalabilirsiniz.
Saygılarımla
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:57 ----------
Hala hakaretlere uğruyorum arkadaşlar. Beni yalancılıkla suçluyor. Akü bağlantı demirim hala duruyor gevşese iyice akü kapağı delip çıksa yolda kalsam bile takmayacağım. akıl tutulması olmuş firmayı karalıyormuşum. çok ilginç
garanti belgesi vermek veye vermese bile sadece bana getir ben yapayım bakımını kayıt bende olsun imza kaşe vereyim demek ve aküyü takmak çok mu zor ? hala hakaretler ediliyor..