- Katılım
- 18 May 2014
- Mesajlar
- 1,057
Arkadaşlar, bugün itibarile Mondial RX3-S modelini henüz motoru görmeden ve Turkiyede kimsenin test sürüşü yapmadan siparişini verdim gelecek hafta teslim edilecek. Soracaksınız bu nasıl olur. Bildiğınız gibi ben Rx3i kullanıyordum ve de çok memnundum. Bu motorun ebadı ve şekli benim moruma çok benziyor tek farkı çift silindirli ve daha güçlu olacak diye düşüniyorum.İki hafta önce itina ile motor yıkanır diye yazan bir yere motoru yıkamaya bıraktım. Ne yazık kı orada motoru yıkayan arkadaş köpük yerine kostiği çok yüksek olan bir malzemeye ile motorun her yerine serpmiş ve motorun her yerine çıkamayacak şekilde leke bırakmıştı. Bunu yazdığım nedeni bundan sonra motorunuzu yıkacağınız zaman dikkatlı olunuz diye.bu nedenle motorumu satım ve yenisini yukarıda belirtiğim gibi siparişini verdim. Bu arada Mondial Enduro tipi modellerine güzel bir indirim uygulamış, bilginiz olsun.
Şimdiden hayırlı olsun diyorum. 400 cc lik bu modeli merak ediyorum. Bilgi ve tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Sene sonu veya 2021 de almayı düşünüyorum.












