Hondanın En Güçlüsü CBR1000RR-R Fireblade SP Türkiye'de Satışa Çıktı..

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
5yıldır Türkiye’de ve dünyanın en çok satan motosiklet markalarından biri olmayı başaran Honda, motosiklet tutkunlarının heyecanla beklediği CBR1000RR-R Fireblade SP modelini Türkiye’de sınırlı sayıda satışa çıkardı.

Honda Racing Corporation (HRC)’dan ilham alınarak Grand Prix Kırmızısı rengi ile tasarlanan CBR1000RR-R Fireblade SP modeline Türkiye’de sayılı motosiklet tutkunu sahip olabilecek. Yeni Fireblade, Honda’nın yenilikçi ve gelişmiş teknolojilerini geniş kitlelere ulaştırma felsefesine paralel olarak 201 kg ağırlığı ve 218 beygirlik gücü ile bugüne kadar üretilen en güçlü dört silindirli motor olma unvanını taşıyor.

MotoGP şampiyonu Repsol Honda’nın İspanyol pilotu Marc Marquez’in kullandığı RC213V’nin alt yapısına sahip olan 2020 model CBR1000RR-R Fireblade SP, yakıt verimliliği ve düşük sürtünme gibi çözümler noktasında RC213V’nin teknolojisinden yararlanıyor.

CBR1000RR-R Fireblade SP’de çekiş kontrol sistemi bir önceki versiyona göre daha da optimize edildi. Yeni eklenen Kalkış Kontrol Sistemi (Launch Control) özelliği ile motor gücü ve Wheelie Control parametreleri otomatik olarak ayarlanabiliyor. Ayrıca Quickshifter standart donanım olarak sunuluyor.

gonjVG.jpg


Sürüş destek sistemleri paketi kapsamında ise yeni Brembo fren kaliperleri ile birlikte 330 mm çapındaki radyal mono blok diskler ve iki tipli ABS mükemmel bir fren performansı sunuyor. Ayrıca gerek grenaj gerekse de sürücünün oturma pozisyonu aerodinamik olarak yüksek performans için uyarlandı. Grenaj üzerinde MotoGP’de kullanılan ve ilave yere basma kuvveti oluşturan kanatçıklar bulunuyor. CBR1000RR-R Fireblade SP’de kullanım konforunu artırmak amacıyla renkli TFT ekran, elektronik süspansiyon ve Akıllı Anahtar Sistemi gibi donanımlar da yer alıyor.

Motosikletin satış fiyatı ise 290 bin TL olarak belirlendi.


 

Ekli dosyalar

  • cbr-1000rr-r.jpg
    cbr-1000rr-r.jpg
    61.9 KB · Görüntüleme: 60,458
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
13 Ocak 2020
Mesajlar
83
mekanı cennet olsun... AEA olsaydı da keşke bu motosikleti tanıtsaydı kendim binmiş kadar zevk alırdım :(
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
Gene üretim hatali çıkmış,Biel kolu fabrikasyon arızalı olduğu komple motoru indirmek gerekiyormuş Avrupa modellerinde . Bir ara kaynak eklerim ama Google'a 1000rrr recall yazınca 50 tane sonuç çıkıyor
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gene üretim hatali çıkmış,Biel kolu fabrikasyon arızalı olduğu komple motoru indirmek gerekiyormuş Avrupa modellerinde . Bir ara kaynak eklerim ama Google'a 1000rrr recall yazınca 50 tane sonuç çıkıyor


Bak bak bak,nasilda seviniyo honda hater'lari.
Recall var ama avrupa da 300 motosikleti etkileyen bir recall.

Sizi gidi ducaticiler siziii..sanki recall denen sey tum marka modellerde olmuyorda honda da oluyor sadece..

Bi de google da 50 tane sonuc var diyerek olayin cok ciddi oldugu izlenimi verdirme cabani sevdim ;)
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
Çıktığı ilk günden beri 1000rr kadar sorunlu başka motor varsa o da komple Ducatidir :mrgreen:

Sc55ler eksik güç ürettiği için geri toplandı
Sc59 maşallah cbf150den fazla yağ yakardı
Sc77 elektronik arızalardan binilmiyordu
Şimdi de bu .
Bana Honda düşmanı demeyelimde 1000rrlarin tümü çöp diyelim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çıktığı ilk günden beri 1000rr kadar sorunlu başka motor varsa o da komple Ducatidir :mrgreen:

Sc55ler eksik güç ürettiği için geri toplandı
Sc59 maşallah cbf150den fazla yağ yakardı
Sc77 elektronik arızalardan binilmiyordu
Şimdi de bu .
Bana Honda düşmanı demeyelimde 1000rrlarin tümü çöp diyelim

:) Vay be cop oldugunu bilmiyoddum.

https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/honda/cbr1000rr-fireblade/2004/
https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/honda/cbr1000rr-fireblade/2009/

https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/honda/cbr1000rr-fireblade/2008/


Hangi seri oluyo bu dedikleriniz ? Baya yildizli sanki
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
E hadi bakalim...

Yamaha, MT10SP modeli ile hafiften premium Avrupa naked'lara giz kirpiyor...

Honda da bununla premium SS'lere... Sonunda "ucuza kactim" diye bagiran parcalar kullanmayi birakip adamakilli Brembo frenler ve Ohlins suspansiyon kullanan bir model surmus piyasaya... Bakalim sonuc nasil olacak?

Malesef biyel kolu olayi kotu... Basit bir sorun da degil. Pistonu kranka baglayan metal kotu uretilmis. Motorun kalbi direk. Motoru indirip komple acip tekrar toplayacaklar. Yuzde onunda ortaya cikmis sorun.

BMW, Ducati, KTM olsa bir nebze anlarim da, Honda'da boyle bir sorun olmasi kotu... Japonlarin bu segmente girmesinin bence cekici yani, benzeri performansi Japon guvenilirligi ile sunmalari... Ama o da olmadiktan sonra ne esprisi kaliyor olayin ki? Sonucta Avrupali premium modellerin performansi zaten harika.

Bakalim uzun planda nasil olacak motosikletin basarisi?
 
Katılım
16 Tem 2020
Mesajlar
23
Tercih meselesi olduğunu düşünüyorum Parayla satın alınamayacak bir adrenalin yaşatıyor
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Sayili sayida getirirler tabi cunku kisitli sayida barzodan baskasi bunu almaz ozellikle bu fiyatlarda.

Anti honda gibi algilanmasin ama devir degisti ya. O kadar cok alternatif var ki honda sonunda brembolu ohlinsli motorlarla gelene kadar. Herkes SuperSport ya da naked denince nelere binilmesi gerektigini biliyor. BMWsi var, Ducatisi var, Apriliasi var, KTM'i var var oglu var.

Japonlarin artik bu fabrikasyon isini birakmasi lazim.
 
Katılım
7 Haz 2020
Mesajlar
173
Cebimde nakit birkaç milyonum olsa,Honda CBR1000RR-R, Yamaha YZF R1M, BMW S1000RR, Ducati Panigale V4S arasında ciddi manada kararsız kalırdım. Hepsi birbirine çok yakın motorlar. Ama mantığım R1M, egolarım Panigale, muhafazakarlığım S1000RR, merakım ve eskiden yana bir honda kullanıcısı olmam CBR1000RR-R i seçmeme sebep olurdu : )
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sayili sayida getirirler tabi cunku kisitli sayida barzodan baskasi bunu almaz ozellikle bu fiyatlarda.

Anti honda gibi algilanmasin ama devir degisti ya. O kadar cok alternatif var ki honda sonunda brembolu ohlinsli motorlarla gelene kadar. Herkes SuperSport ya da naked denince nelere binilmesi gerektigini biliyor. BMWsi var, Ducatisi var, Apriliasi var, KTM'i var var oglu var.

Japonlarin artik bu fabrikasyon isini birakmasi lazim.

Ahahsgsg,honda yi alan barzo,ducati veya bmw alininca elit mi olunuyor ? Nasil bir dusunce tarzi bu ?

Param ve super sport merakim olsa hemen bunu alirdim.

O kadar coooook alternatiffffff var kiiii demisin ve saymisin..komediii.

Hondanin bu modeli goruldugu gibi rakiplerinden pahali veya benzer fiyatta.

Ama hepsinden daha fazla satacak,sence neden ?

Cunku Honda yillardir bunlara abilik yapar sen bilmezsin,yillardir honda nin arkasinda surunur bunlar..

Neyse,demem odur ki,aglayin,diz cokun ve af dileyin..
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Ahahsgsg,honda yi alan barzo,ducati veya bmw alininca elit mi olunuyor ? Nasil bir dusunce tarzi bu ?

Param ve super sport merakim olsa hemen bunu alirdim.

O kadar coooook alternatiffffff var kiiii demisin ve saymisin..komediii.

Hondanin bu modeli goruldugu gibi rakiplerinden pahali veya benzer fiyatta.

Ama hepsinden daha fazla satacak,sence neden ?

Cunku Honda yillardir bunlara abilik yapar sen bilmezsin,yillardir honda nin arkasinda surunur bunlar..

Neyse,demem odur ki,aglayin,diz cokun ve af dileyin..

Marka takintim varmis gibi atak yapan japonculara cok uzuluyorum.

Olm bi kere bi ducatiye mv agustaya apriliaya binin de konusun be abi. Dersin ki ya avrupaya da bindim surdum denedim ama japon aga dersin anlarim.

Haberin yok ama fikrin cok. Niye boylesiniz abi.

Tekrar edeyim kesinlikle marka takintim yoktur benim Ducati'nin bir cok motorundan nefret ederim, BMWlerin de oyle. Ama surdugum motor diaveldir, scooterim da xmaxtir. Yarin belki africa twin alirim(almama ihtimalim daha cok gerci). Ama surerek laf atmayi severim cunku neresi bozuk bilirim o marka modelin.

Saf saf orda burda honda da ya yamaha sahibiyim diye ona dil uzatanlara sikmam. Hepsini surdum cunku biliyorum. Fanboylukta israr eden adamlarla dunyanin her yerinde dalga gecerler. Olma, fanboy olma :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Marka takintim varmis gibi atak yapan japonculara cok uzuluyorum.

Olm bi kere bi ducatiye mv agustaya apriliaya binin de konusun be abi. Dersin ki ya avrupaya da bindim surdum denedim ama japon aga dersin anlarim.

Haberin yok ama fikrin cok. Niye boylesiniz abi.

Tekrar edeyim kesinlikle marka takintim yoktur benim Ducati'nin bir cok motorundan nefret ederim, BMWlerin de oyle. Ama surdugum motor diaveldir, scooterim da xmaxtir. Yarin belki africa twin alirim(almama ihtimalim daha cok gerci). Ama surerek laf atmayi severim cunku neresi bozuk bilirim o marka modelin.

Saf saf orda burda honda da ya yamaha sahibiyim diye ona dil uzatanlara sikmam. Hepsini surdum cunku biliyorum. Fanboylukta israr eden adamlarla dunyanin her yerinde dalga gecerler. Olma, fanboy olma :)

Kusura bakma ama hic marka takintin yokmus gibi durmuyor.

Honda alininca barzo,bmw ducati alininca elit,zevk sahibi bir beyefendi olunuyor sana gore.

Benim bir marka veya model hakkinda fikir sahibi olmam icin butunnn rakiplerini test etmeme gerek yok.

Bu isleri benden iyi yapan,benden bir milyon kat daha tecrubeli insanlat var.

Bir de bilinen gercekler var abicim..adamlar aha motoGp tecrubemizi bu motorda kullandik diyor,goruntuler ve yorumlar da bunu kanitlar nitelikte..ama sen brembo be ohlins kullanarak fark yaratanazsin honda demeye getirmisin..

Abicim honda dan bahsediyoruz bak,en ust seviye motor yapmak bu adamlarin isi iste neden kabul etmiyorsun ?

Asil ben diyorum,avrupalilar breambo ohlins gibi ust seviye komponentler kullanarak fark yaratmak istediler yillarca...basarili da oldular bir yere kadar.

Ama yolun sonu gorundu,gecmis olsun.Ducati artik titanium fren manetleri falan kullansin..farkli olmak lazim...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst