Yamaha Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 May 2020
Mesajlar
127
Bazı arkadaşlar da GPS ile doğru hız ölçümü yapılamayacağını söylüyor. Eksik ölçüyormuş onların dediğine göre :) GPS'in doğru km/s hesabı yaptığı kesin mi ona da bakmak lazım
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
9,997
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Bazı arkadaşlar da GPS ile doğru hız ölçümü yapılamayacağını söylüyor. Eksik ölçüyormuş onların dediğine göre :) GPS'in doğru km/s hesabı yaptığı kesin mi ona da bakmak lazım

Doğru hız ölçünü yapılır ama düz bir yolda ve düz bir yerde olmanız lazım. Eğim söz konusu ise eğimin derecesine göre bir sapma olacaktır...
 
Katılım
15 Ocak 2020
Mesajlar
3
Dün Eskişehir'den sıfır MT25 alarak aranıza katıldım. Motoru Ankara'ya getirdim. Eskişehir-Ankara arası 5000-7000 arası sabit devirlerde geldim. Şuan ekranda 100 km 2,6 lt gösteriyor. Daha önce MT 25'e hiç binmemiştim. ilk izlenimlerim sele uzun yol için pek rahat değil. Kornanın yeri hiç olmamış alışmak zaman alacak. Yolculuğu gece vakti yaptım aydınlatması çok güzel, henüz rodajda olmasına rağmen motorun ivmelenmesi müthiş. İlk izlenimlerim şimdilik bunlar.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Bugün arkadaşımda ybr125 ve bende mt25 ile Bergama' dan Asos' a, ordan da Çanakkaleye yolculuk yaptık. Ybr125' e uymak için 85-95 km/h ile seyrettim. Asos taraflarında yokuşlu şehiriçi yollarda 1. ve 2. viteste bir süre yol yaptık. Toplamda 458 km ile günü bitirdik. 100 km ortalamam 2.7 lt. Her zaman derim iki motor da aynı hızda seyrettiğinde çok yakıt farkı olmuyor. Neredeyse 125 lik kadar yaktım. Ybr125 çok zorlanırken ben yürür gibi gittim resmen. Bir ara 150 km/h lere çıktım ama çok kısa bir süre. Motorlarımız asla çok yakmıyor. Aksine çok ekonomik.
125 cc ler de 170-180 km/h görebilseydi onlar da çok yakardı. İş-enerji oranı sonuçta.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Arka kuyruk grenajını deliyorlar, orjinalliği bozuluyor maalesef. Yeni kasada artçı tutacağı yok. O yüzden topcase olayı zahmetli biraz. :)

önceki kasada kuyruk r25den farklıydı çanta takılıyordu iyiydi yaa.
soft çanta o zaman artık. cevap için teşekkürler :cat:
 
Katılım
15 Ocak 2020
Mesajlar
3
Bu sabah baktım da araçta avadanlık falan yok, verilmiyor mu yoksa bayiden bayiye değişen bir şey mi bu?
 
Katılım
15 Ocak 2020
Mesajlar
3
İlk baktığım yer orasıydı zaten. Kontrol etmedim bayide keşke baksaydım, iyice sinekten yağ çıkarmaya başladılar.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
İlk baktığım yer orasıydı zaten. Kontrol etmedim bayide keşke baksaydım, iyice sinekten yağ çıkarmaya başladılar.

Artçı koltuğunun alt kısmını kontrol et motorun üzerinde ki kısmı değil, artçı koltuğunu ters çevir bak. Yok ise gittiğinizde istersiniz.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
r25 veya mt25'e kasko yaptıran var mıdır? fiyatlar kişiye göre değişiyor fakat ortalama kaç lira çıkar merak ediyorum. benim pulsara 2300 lira çıktı ki ehliyetim 8 yıllık ve hiç kazam yok.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
r25 veya mt25'e kasko yaptıran var mıdır? fiyatlar kişiye göre değişiyor fakat ortalama kaç lira çıkar merak ediyorum. benim pulsara 2300 lira çıktı ki ehliyetim 8 yıllık ve hiç kazam yok.

MT-25'i aldığımda sigortacı arkadaşıma gittim. 4 bin küsür TL kasko çıktı. Benim de 7 yıllık ehliyet, hiç kazam yok. Kasko fiyatları aşırı pahalı. Her yıl 4-5 bin tl vermek yerine, 3 4 tane Abus kilit almak daha mantıklı. :)
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
MT-25'i aldığımda sigortacı arkadaşıma gittim. 4 bin küsür TL kasko çıktı. Benim de 7 yıllık ehliyet, hiç kazam yok. Kasko fiyatları aşırı pahalı. Her yıl 4-5 bin tl vermek yerine, 3 4 tane Abus kilit almak daha mantıklı. :)

aynen bir de yakınlarda varsa ücretli otopark artık
 
Katılım
25 Nis 2018
Mesajlar
114
Motosikleti
mt-25
hafta sonu yaklaşık 350 km lik bi yol yaptım. anlık ve ortalama yakıt göstergesi önceden 3,8-4,0 tarzında gösterirken bu seyahatte 19,2 - 23,8 - 31,7 gibi sayılar gösterdi. bu neden olur? yolculuk öncesi değerleri sıfırlamıştım (daha öncede yaptım sıkıntı olmamıştı)
 
Katılım
1 Eyl 2018
Mesajlar
346
Yol bilgisayarında o rakamları (19,23,31) görürken "sel" tuşuna basılı tutun. Siz sıfırlarken ortalama yakıt olan kısmı 1 litre ile kaç km gideceğinizi gösteren "km/L" kısmına geçmişsiniz.
 
Katılım
12 Haz 2014
Mesajlar
547
motorda gelen bir ses ile ilgili aklıma takılan bir durum var. bir arkadaş kendi motorunda deneyip
aynı sesin çıkıp çıkmadığına bakabilir mi?

bahsettim ses şöyle oluşuyor. debriyaja basıp duruyorum. debriyajı kavramaya kadar bırakırken tak diye
ses çıkıyor.

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst