Husqvarna Svartpilen 250 vs Honda CB250R

Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
103
Bence ikisi de en yakışıklı 250'likler. Naked hissiyatını güzel veriyorlar.
 
Katılım
20 Haz 2018
Mesajlar
675
şu krank muhabbeti artık bitebilir mi? ben hiç krank kıran honda görmedim de duymadım da. saçma şeyler yaymayın nolur.

Benim bizzat kuzenimin 2014 cbr250r ı krank kırdı, öyle çok gaddar da kullanmaz düzgün kullanırdı, bu bi kronik problem ama illa hepsinde olacak diye bi şey yok tabii ki ama bu durumu yaşayan çok kişi var
 
Katılım
20 Haz 2018
Mesajlar
675
İlla ki motoruna kötü davranan kişiler daha çok problem yaşıyordur ama benim bildiğim kadarıyla iyi bakıldığında zorlanmadığında bile böyle şanssızlıklar olabiliyor, youtube da veya google da cbr250r krank kırma yazınca çok fazla vaka çıkıyor, ama sanırım cb250r da bu problemi yaşayan biri yok belki de giderilmiştir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeni Husqvarna'in eskisiyle cok bir alakasi yok sanki.

KTM'in simdiki serisinin yakisikli naked seklinde stilize edilmis hali gibi Husqvarna modelleri.

Dogruya dogru, cok guzel gorunuyorlar. Sadece stil icin fonksiyonellikten cok odun verilmediginden emin olmak lazim bence.

Vitpilen 701 guzel oldugu icin arastirmistim, ancak incelemerde stilin biraz fazla on plana ciktigini soyluyorlardi. Mesela yuvarlak ama kucuk retro gosterge panelinin islevinin bayagi kotu oldugunu soylediklerini hatirliyorum...

KTM'in mantigi ise tam tersi. Komple islevsellik uzerine urunler. Belki de o yuzden stilin one ciktigi modelleri Husqvarna markasi altinda pazarlayacaklar.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Yeni Husqvarna'in eskisiyle cok bir alakasi yok sanki.

KTM'in simdiki serisinin yakisikli naked seklinde stilize edilmis hali gibi Husqvarna modelleri.

Dogruya dogru, cok guzel gorunuyorlar. Sadece stil icin fonksiyonellikten cok odun verilmediginden emin olmak lazim bence.

Vitpilen 701 guzel oldugu icin arastirmistim, ancak incelemerde stilin biraz fazla on plana ciktigini soyluyorlardi. Mesela yuvarlak ama kucuk retro gosterge panelinin islevinin bayagi kotu oldugunu soylediklerini hatirliyorum...

KTM'in mantigi ise tam tersi. Komple islevsellik uzerine urunler. Belki de o yuzden stilin one ciktigi modelleri Husqvarna markasi altinda pazarlayacaklar.

Göstergenin okunabilirlik ile ilgili sorunları olabilir. Ancak Müthiş gidiyor.

 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857

MT07 bloğunu geçen nadir bloklardan bu yeni nesil LC4 ler. Tabi ki bunlar Avusturya ( motor bloğu ) malı :)

Ben fuara öylesine gittim bu yıl. CB650R ve Vitpilen 701 için. Hani bir delilik yapar mıyım diye. Vitpilen 701 mükemmel bir detay ile üretilmiş. İşçilik boya yani nasıl desem her zerresi özene bezene konmuş oraya. CB650R ben Japonya üretimi değilin diye bağırıyor resmen. CB1000R farklı mesela. Onun Japonya üretimi olduğu belli. Boyasından selesine kadar. İkisinde de son 64 olur demişlerdi. Husky hala aklımı kurcalıyor.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Bu makina varken kimse mt07 nin torkundan bahsedemez.

701 deki hidrolik debriyajda yerinde.
Brembo radyal kaliperler.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Öyle tabi ama malı japon uyguna veriyor. Sonuç olarak CP2 bloğu son 8 yılın en başarılı satışlarına ulaşan orta sınıf makine. Hem ülkede hem dünyada.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Öyle tabi ama malı japon uyguna veriyor. Sonuç olarak CP2 bloğu son 8 yılın en başarılı satışlarına ulaşan orta sınıf makine. Hem ülkede hem dünyada.
Tabiki uyguna verecek,

Mt07 de,

Hidrolik debriyaj yok
Brembo radyal kaliper yok
Wp suspansiyon yok
Kaydirmali debriyaj yok
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Bir çok insanın bunlara ihtiyacı yok :)

Oda doğru,:cherry:

Ufaktan usa fiyatlarina baktimda,

Husky 701 9.500usd
Mt07 7.500usd

Aslinda,

Yukarida verdigim 4 adet donanimin her birisi 500usd ye geliyor.bedavadan az pahali,

Zira,bu donanimlari 2 bin usd ye kesinlikle alamayiz.

Bu acidan husky orada daha uyguna veriyor.

Huskinin videosundaki,viraji nasil aldigina dikkat ettim,çizgiden bile cikmiyor,ustelik mt7 den daha hafif olmasina ragmen.

Ayni yolda mt7 sanirim twerk dansi yapardi:cherry:

Frenleme olayina hic girmiyorum bile..
 
Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
Cevap bariz şekilde belli husq tabiki ama olayın maddi boyutuna bakılınca cbr250 cok daha mantıklı turkıyede tas catlasın 5 tane husq vardır ama cbr her kose basında var hem kolay satarsın hem parca tedarıgın kolay olur hiçbir motor premium sınıfta olmadıgı surece omurluk alınmaz
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
Svartpilen i deneyip oturuş pozisyonuyla alakalı yorum yapabilecek var mı ?

Avrupa'da çok şikayet var konu ile alakalı onun dışında zaten Husqvarna :cat:

Tek sorunu dile getirdiğimi düşünüyorum. Svartpileni kullanan bel fıtıgı diyor :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
https://www.youtube.com/watch?v=Q0knS60MpQI

MT07 bloğunu geçen nadir bloklardan bu yeni nesil LC4 ler. Tabi ki bunlar Avusturya ( motor bloğu ) malı :)

Ben fuara öylesine gittim bu yıl. CB650R ve Vitpilen 701 için. Hani bir delilik yapar mıyım diye. Vitpilen 701 mükemmel bir detay ile üretilmiş. İşçilik boya yani nasıl desem her zerresi özene bezene konmuş oraya. CB650R ben Japonya üretimi değilin diye bağırıyor resmen. CB1000R farklı mesela. Onun Japonya üretimi olduğu belli. Boyasından selesine kadar. İkisinde de son 64 olur demişlerdi. Husky hala aklımı kurcalıyor.

Asiri hafifmis Husky. Ucar bu. Kalkista CB1000R'i geride birakir muhtemelen.

Bu arada CB1000R'in onceki kasasi Italya uretimiydi. Japonya'ya mi kaydirmislar uretimi?

Bir çok insanın bunlara ihtiyacı yok :)

kaliteli suspansiyona herkesin ihtiyaci var :)
 
Katılım
20 Haz 2018
Mesajlar
675
sıfır Honda 33 bin sıfır Husqvarna 35 bin lira , tabii ki hondanın ikinci elde müthiş avantajı olacak ayrıca bir şey merak ediyorum KTM servisleri Husqvarna lara bakıyor mu ?
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,007
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
sıfır Honda 33 bin sıfır Husqvarna 35 bin lira , tabii ki hondanın ikinci elde müthiş avantajı olacak ayrıca bir şey merak ediyorum KTM servisleri Husqvarna lara bakıyor mu ?

Aynı firma getiriyor?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst