şu krank muhabbeti artık bitebilir mi? ben hiç krank kıran honda görmedim de duymadım da. saçma şeyler yaymayın nolur.
Yeni Husqvarna'in eskisiyle cok bir alakasi yok sanki.
KTM'in simdiki serisinin yakisikli naked seklinde stilize edilmis hali gibi Husqvarna modelleri.
Dogruya dogru, cok guzel gorunuyorlar. Sadece stil icin fonksiyonellikten cok odun verilmediginden emin olmak lazim bence.
Vitpilen 701 guzel oldugu icin arastirmistim, ancak incelemerde stilin biraz fazla on plana ciktigini soyluyorlardi. Mesela yuvarlak ama kucuk retro gosterge panelinin islevinin bayagi kotu oldugunu soylediklerini hatirliyorum...
KTM'in mantigi ise tam tersi. Komple islevsellik uzerine urunler. Belki de o yuzden stilin one ciktigi modelleri Husqvarna markasi altinda pazarlayacaklar.
Göstergenin okunabilirlik ile ilgili sorunları olabilir. Ancak Müthiş gidiyor.
https://www.youtube.com/watch?v=JzZxefipPos
Tabiki uyguna verecek,Öyle tabi ama malı japon uyguna veriyor. Sonuç olarak CP2 bloğu son 8 yılın en başarılı satışlarına ulaşan orta sınıf makine. Hem ülkede hem dünyada.
Tabiki uyguna verecek,
Mt07 de,
Hidrolik debriyaj yok
Brembo radyal kaliper yok
Wp suspansiyon yok
Kaydirmali debriyaj yok
Bir çok insanın bunlara ihtiyacı yok![]()
https://www.youtube.com/watch?v=Q0knS60MpQI
MT07 bloğunu geçen nadir bloklardan bu yeni nesil LC4 ler. Tabi ki bunlar Avusturya ( motor bloğu ) malı
Ben fuara öylesine gittim bu yıl. CB650R ve Vitpilen 701 için. Hani bir delilik yapar mıyım diye. Vitpilen 701 mükemmel bir detay ile üretilmiş. İşçilik boya yani nasıl desem her zerresi özene bezene konmuş oraya. CB650R ben Japonya üretimi değilin diye bağırıyor resmen. CB1000R farklı mesela. Onun Japonya üretimi olduğu belli. Boyasından selesine kadar. İkisinde de son 64 olur demişlerdi. Husky hala aklımı kurcalıyor.
Bir çok insanın bunlara ihtiyacı yok![]()
sıfır Honda 33 bin sıfır Husqvarna 35 bin lira , tabii ki hondanın ikinci elde müthiş avantajı olacak ayrıca bir şey merak ediyorum KTM servisleri Husqvarna lara bakıyor mu ?