Sym Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaw yeliz açık eksiltmeyi 6000 ytl'den başlatırsan kimse almaz joyride'ı
Bi tane joyride alacam ama, açık arttırma yaparsan....
(joyride konusunda ciddiyim)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeliz bak musteri cıktı sevabına ver suna 4000 e de alışveriş olsun..:p
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok yeliz buralara uğramıyo artık, sırf reklam yapıp gidiyo.....
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
20
Burdayııımmm

ya çok yoğunum bildiğiniz gibi değil.. ama forumu takip ediyorum.. e thai motoru fiyatından başlatıyorum siz eksilteceksiniz işte.. heyecanı orada en son fiyatı siz girip göreceksiniz keyifli bişey aslında hem açık eksiltmeye katılanın alma zorunluluğuda yok ki, inen fiyattan alma hakkına sahip oluyor... Motana size böle hizmet veriyor bir girin bakın ama :p
yaza bende aktif motor kullanıcam inşallah buluşmalarda felan en önde olacağım...bu arada Suzuki An125 lerde geldi 3 adet test motorunu plakaladık.. Thai benimle rtibata geçebilirsin göremiyorums eni uzun zamandır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar,
Thai dün Motana da daha piyasaya cıkmamıs 2 motoru test etti..Hala baygın durumda..Nedeni ise test ettiği motorlar;
1. Yeni Burgman 400 (Thai su an hala şokta.:) )
2. Yeni V Strom DL 650 ABS (Thai niyeti bozdu onu alcam dio)
S&S

Not.: Thai su an Çanakkale yolunda gezioo. Bakalım resimleri ne zamn sergileyecek..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
119
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selamlar paşam ... nasılsın iyisindiir umarım . bu arada bende üye oldum motana ya açık eksiltmeye ileride belki bi gts 250 filan düşer ii olur valla doradonun üstüne :) selamlar saygılar herkese .... :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selamlar paşam ... nasılsın iyisindiir umarım . bu arada bende üye oldum motana ya açık eksiltmeye ileride belki bi gts 250 filan düşer ii olur valla doradonun üstüne :) selamlar saygılar herkese .... :)

Bekle bakalım..:) Bu arada bir not 2007 yılında satış rakamları inalımaz yukseliomuş.(Bizim motorlar 9 civarı beklenio) Bilginize..:wiinkk:
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
46
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam thai, iftar yemeğiniz nasıl geçti bu akşam
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
38
sym cilere soralım bakalım. SYM gts 250 ile HONDA fls250 ve YAMAHA xmax250 yi karşılaştıracak olursak hangisini tercih edersiniz. gerci siz tercihinizi yapmışsınız ama olurya keşke şunu alsaydım diyen olabilir. fikrinizi söyleyinki bizde sonradan keşke şunu alsaydım demeyelim :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sym cilere soralım bakalım. SYM gts 250 ile HONDA fls250 ve YAMAHA xmax250 yi karşılaştıracak olursak hangisini tercih edersiniz. gerci siz tercihinizi yapmışsınız ama olurya keşke şunu alsaydım diyen olabilir. fikrinizi söyleyinki bizde sonradan keşke şunu alsaydım demeyelim :cherry:

Sorduğunun sorunun cevabını kendin vermişsin zaten..:bounce: "gerci siz tercihinizi yapmışsınız ama" diyerek..Ama ben yinede şöle bişi desem sana;
Eski bir Burgman 400 kullanıcısı olarak sym gts 250 yi seçmiş olmam belki sana bişey ifade eder..:wiinkk:
S&S
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
388
paşam geçen gün sılverwing 400 kullandım yok böyle bişey 160 ı anında görüyo yokuş aşağı 170km hıza geldim dahada gidiyodu viraja geldim gaz kestim dehşet makina
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
paşam geçen gün sılverwing 400 kullandım yok böyle bişey 160 ı anında görüyo yokuş aşağı 170km hıza geldim dahada gidiyodu viraja geldim gaz kestim dehşet makina

İlahi yasin..Tabi görcen..400 lük makine. kaldıki iidir honda silwerwing..:cat: Ama yeni burgmanı görünce hele bide binice bakalım ne diceksiniz..:wiinkk:
S&S
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
388
İlahi yasin..Tabi görcen..400 lük makine. kaldıki iidir honda silwerwing..:cat: Ama yeni burgmanı görünce hele bide binice bakalım ne diceksiniz..:wiinkk:
S&S

paşam yeni burgman 2007 motoru nerede test edebiliriz? kadıköy yakınlarında varmı test edilen motor:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
paşam yeni burgman 2007 motoru nerede test edebiliriz? kadıköy yakınlarında varmı test edilen motor:silent:

Bayilere gelmeden deneyemezsin sevgili yasin, benim tanışmam da biraz şans işi oldu ya...
Neyse sonuçta burası SYM başlığı, SYM GTS 250'yi denemek istersen bişeyler ayarlarız....:)
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
388
Bayilere gelmeden deneyemezsin sevgili yasin, benim tanışmam da biraz şans işi oldu ya...
Neyse sonuçta burası SYM başlığı, SYM GTS 250'yi denemek istersen bişeyler ayarlarız....:)

olur abicim neden olmasın:cat: isterim en kısa zamanda denemek bu arada 2007 joyride gelsede onuda denesem süper olur:cat: :rendeer: teşekkürler! abi en son özelden mesaj attım almadın mı:silent:
 
Katılım
4 May 2006
Mesajlar
74
Herkese merhaba

zaga13

Yasin arkadaşımın dediği gibi ilk sayfalarda aradığın cevapları bulacksın.Ben 6 aylık bir joyride kullanıcısı olarak ve ki ben ikinci sahibiyim 2004 model ve 6000 km aldığım joyride şu an 10000 km yaptığım tekşey bir kere yağ,buji, ve hava filtresi değiştirip yoluma devam etmek oldu.Şu ana kadarda yaw nerden aldım ben bunu demedim çünkü dedirtmedi :) Eğer niyetin varsa hiç düşünme al derim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst