Suzuki Suzuki SV650A (Yeni Gladius) kullanıcıları bilgi paylaşım başlığı

Katılım
21 Eki 2017
Mesajlar
96
Aksesuarlar ile motoru kendi imkanımca caferacer'a çevirdim.
rizoma gidon, kuyruk iptali(katlanmaz), gidon ucu aynalar, led far-park ampulleri ve sinyaller, sv650x kafa, vstrom sakal, telefon tutacak, oxford elcik ısıtma. Tam kesip bçmelik makinaymıs bu sv hakkaten tabi ben kes biç bişey yapmadım hiç.

https://streamable.com/quugp
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Aksesuarlar ile motoru kendi imkanımca caferacer'a çevirdim.
rizoma gidon, kuyruk iptali(katlanmaz), gidon ucu aynalar, led far-park ampulleri ve sinyaller, sv650x kafa, vstrom sakal, telefon tutacak, oxford elcik ısıtma. Tam kesip bçmelik makinaymıs bu sv hakkaten tabi ben kes biç bişey yapmadım hiç.

https://streamable.com/quugp

Makina zımba gibi,stinger gibi..

Tekerin duz bassin başkan
 
Katılım
13 Nis 2017
Mesajlar
97
26. saniyeden sonra ilerlemedi video bende sıkıntı olabilir bilemedim.Suziye iyi bakmışsın süper görünüyor eksiğin egzoz kalmış sadece :) aynalar işlevini iyi yapıyor mu çünkü orjinal aynaları araba gibi gösteriyor arkayı çok beğeniyorum.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Aksesuarlar ile motoru kendi imkanımca caferacer'a çevirdim.
rizoma gidon, kuyruk iptali(katlanmaz), gidon ucu aynalar, led far-park ampulleri ve sinyaller, sv650x kafa, vstrom sakal, telefon tutacak, oxford elcik ısıtma. Tam kesip bçmelik makinaymıs bu sv hakkaten tabi ben kes biç bişey yapmadım hiç.

https://streamable.com/quugp

elinize sağlık, sinyallerin linki varsa alabilirim tşk ederim.
 
Katılım
21 Eki 2017
Mesajlar
96
https://tr.aliexpress.com/item/32914757634.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.6e5e5beaIVYol3&algo_pvid=c6e790a0-25a7-498e-9150-4236f087f51d&algo_expid=c6e790a0-25a7-498e-9150-4236f087f51d-11&btsid=0b0a182b15858257865574654ea765&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_


sinyali burdan aldım. baya kaliteliler.

aynalar ile görüşüm daha iyi oldu diyebilirim. inazumada ve sv650de de aynalar hep dirseklerimi gösteriyor.
 
Katılım
21 Eki 2017
Mesajlar
96
cUFbIJ.jpg
[/url][/IMG]
VUkTCc.jpg
[/url][/IMG]
rIs2pY.jpg
[/url][/IMG]

29 Nisanda Ankarada kargasekmez denilen yolda biraz gazladım. Yeni aldığım bridgestone s22ler gerçekten çok güzel lastikmiş, şiddetle tavsiye ederim. orjinal lastikleri 17bin kmde değiştirmiştim. harbiden 2 lastik arasında uçurum var.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
kolay bulunan bir lastik değil yeni çıkmış şimdi azcık araştırdım.mt07 var bende tek bir yerde buldum 1900 tl diyor.yumuşak hamurlumu acaba ? şu bende batlax serisinden tur için sanırım geçen modelle geliyor o var.sert lastik kötü değil memnunum ama alsam 1 tık daha yumuşak hamurlu alırdım.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
kolay bulunan bir lastik değil yeni çıkmış şimdi azcık araştırdım.mt07 var bende tek bir yerde buldum 1900 tl diyor.yumuşak hamurlumu acaba ? şu bende batlax serisinden tur için sanırım geçen modelle geliyor o var.sert lastik kötü değil memnunum ama alsam 1 tık daha yumuşak hamurlu alırdım.

Sendeki lastikler ısınınca güzel tutar kuruda ama ıslakta felaketler. Bridgetson kuruda gerçekten çok güzel ama ben mt-07’me metzeller m9rr takmayı planlıyorum. Sende düşün istersen.

——————————————

Tekerine daş değmesin seninde. Güzel alettir ve her daim hoşuma gitmiştir ama Suzuki Türkiye saolsun. Sayesinde kimse bu makinelere sahip olamadım :)
 
Katılım
2 May 2016
Mesajlar
35
Merhaba arkadaşlar motosiklete usb şarj bağladım. Kırmızı kabloyu resimde görülen boştaki soketteki + dan aldım(kontak kapanınca pasif olsun diye) ancak doğrumu yaptım bilemedim. Şuan sıkıntısız çalışıyor fakat bu soket neyin soketiydi bilen var mı? Bu arada fotoğrafı soketi göstermek için internetten buldum. Aynı zaten

 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
203
Hocam merhaba..
Eğer bu işaretlediğin soketi kullandıysan, o soket zaten aksesuar bağlantıları için boşta bırakılmış bir sokete benziyor..ktm duke vardı bende..onunda hem kafa grenajının içinde hemde arkada böyle aksesuar bağlantıları için soket koymuşlardı..cb500f de de mevcut..
Şayet bağladığın cihaz kontağı açtığında çalışıp, kapadığında gidiyors bağlntın doğru olmuştur..telaş etmene gerek yok snki..
 
Katılım
2 May 2016
Mesajlar
35
Aynen öyle kontakla birlikte kapanıyor. Ölçtüm voltajda da bir sıkıntı yok ama yinede şüphelendim başka bir şeyin soketidir ABS dir nedir bir sorayım dedim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Haz 2020
Mesajlar
937
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
s22 hayalimdeki lastik :) motorrad test birincisi
 
Katılım
24 Ocak 2018
Mesajlar
49
selamlar, uzun zamandır buralarda kimse yok fakat bir konuda yardıma ihtiyacım var, 2016 sv650a kullanıcısıyım, aftermarket led far aldım fakat bunu led farın arkasında vida yeri vs. yok, istanbulda bu işi yapabilecek varmı?
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
selamlar, uzun zamandır buralarda kimse yok fakat bir konuda yardıma ihtiyacım var, 2016 sv650a kullanıcısıyım, aftermarket led far aldım fakat bunu led farın arkasında vida yeri vs. yok, istanbulda bu işi yapabilecek varmı?

Merhaba Üsküdar'da bulunan Cemo Garaj elektrik işlerinde iyidir. Kendisinden fikir almanızı tavsiye ederim.

https://goo.gl/maps/KevE3zkS8Ag4Arvn7
 
Katılım
10 Tem 2014
Mesajlar
407
Kendisi ile bugün motosiklet sınavına girip ehliyetimi yeniden aldım. Daha önce cbr250r kullanmıştım. 600 cc ve üzerinde bir tecrübem yoktu. Ancak direksiyon sınavı öncesi 3 kez pratik yapma imkanım oldu. 8 yıl sonra ilk defa motosiklet üzerine çıktım ve akşamına bileklerimde ağrı oluştu. Fark ettimki depoyu gerektiği kadar bacaklarımla kavramıyorum. Sonraki 1 er saatlik sürüşlerimde kolayca motosiklete alıştım. Hakimiyetim bariz bir şekilde arttı ve bugün ehliyet sınavını geçtim.

Kullanımı oldukça kolay. Bir kaç sürüş sonrasında hemen alışmak mümkün. Gazı ve debriyajı ayarlaması oldukça basit. Gazı açtığınızda ise atik bir makina. Naked ilgimi çeken bir model değil ancak sürüşü hoşuma gitti. Olması gerekenler basit bir şekilde makineye konmuş. Şehir içinde keyifli sürüş için uygun. Otobanda gaz açıldığında ise ben buradayım diyor. 250 cc tecrübeniz yeterince varsa Suzuki SV650 yi kısa bir alışma süresi ile kullanabilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Geçmişte Aea'nın da test ettiği kırmızı Sv 650 ile küçük bir test turu yapmıştım. Gerçekten kullanımı kolay, leziz bir motordu. Japonları baz alırsak maalesef Mt 07, Sv 650'nin de Er6'nın da içinden geçti.
 
Katılım
15 Eki 2020
Mesajlar
168
Motosikleti
Ducati 848, Suzuki SV650
7700 km'de 2017 model kırmızı bir SV650 ile kabileye katıldım. İlk hafta bir hayli ağzım kulaklarımda gezdim. Şu an gördüğüm eksiler arkanın fazla dans etmesi (Pilot Road 4 kuru zeminde pek tutmuyor olabilir), aşırı yumuşak amortisörler ve dar gidon turu. Onun dışında Suzuki varsa gerisi teferruattır, yok böyle bir kalite.
 
Katılım
7 May 2024
Mesajlar
1,854
Motosikleti
cbf 150
turu düzeltebilirsin, sağa sola gitmesini önleyen kulaklar var o stopları traşlatarak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst