6 önce yapılan kazadan sonra tekrar dönüş.. ne dersiniz?

Katılım
16 Nis 2020
Mesajlar
131
eyvallah kardeşim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:13 ----------

ben galiba yine mt25 abs kovalayacağım ya. 2018 falan. hayır geçen yıl 23e alınan motorları da 30 bin liraya satmaya çalışıyorlar. yahu çok deyince de ne var kardeşim sıfırı 34 şu an diyor. halbuki 34 dediği sıfırı yeni kasa ve neredeyse baştan aşağı değişmiş hali. gel de anlat. bakalım bütçeme göre ikinci el night fluo bulabilirsem alacağım. bulamazsam da bunlara yedireceğime bankaya yediririm napalım diyerek biraz daha borçlanıp sıfırını alacağım.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,020
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Sıfır MT-25 parasına az km, aksesuarlı ve temiz CB500F alınabilir ki? Arada dağlar var...
 
Katılım
16 Nis 2020
Mesajlar
131
Sıfır MT-25 parasına az km, aksesuarlı ve temiz CB500F alınabilir ki? Arada dağlar var...

hocam evet cb500f'de gerçekten harika bi motosiklet. ve mt'yi aratmayacağına eminim. ama bugünlerdeki durumlar malum. birkaç ay sonra ne olacağını bilmiyoruz. böyle bir durumda acil bir ihtiyaçta elden çıkartmak istediğimde mt daha hızlı satılır muhtemelen. yoksa cb harika bi motosiklet gerçekten
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,020
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Doğrudur, MT-25'in piyasa çok hızlı... Ama sıfırdan alınca kayıp büyük olur.
 
Katılım
18 Eki 2018
Mesajlar
31
Öncelikle geçmiş olsun. MT25 - CB500F arasında 10 kez seçim yapsam 10 kez CB500F derdim.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Geçmiş olsun, motosiklet tutkudur istesende vazgeçemezsin, geri dön, dikkatli sür, yavaş git 🙏🏻
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,020
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Öncelikle geçmiş olsun. MT25 - CB500F arasında 10 kez seçim yapsam 10 kez CB500F derdim.

İşe bizim memleketim problemi, CB500F tam orta direk bir motosiklet ancak memlekette orta direk kalmadı; dar gelirli alırken 2. el geri dönüşüne bakmak zorunda kalıyor, geliri yeten tenezzül etmeyip 5-10 daha verip (aslında ihtiyacı olmasa dahi) MT-07 gibi daha üst seviye takılıyor. CB500F maalesef böyle arafta kalıyor... Şu yüksek ÖTV kademesini 0-250cc'den 0-500cc'ye çekseler piyasanın altını üstüne getirir de devlet değiştirmez bunu. (Birinde %8 diğerinde %35 ÖTV varken kaç kişi CB500F alır kaç kişi MT-07 alır?)
 
Katılım
26 Haz 2019
Mesajlar
172
Motorda tasarım benim için en önemli 2 maddeden biridir. Ben olsam tercihim CB250R yada GSX250R olurdu. CB500F evet honda güzel motor ama görüntü olarak çok sade bir motor hatta bir anım var onunla ilgili arkadaşımla kız arkadaşlarla takıldığımız bir gün özellikle sordum benim motor mu(150NK) daha hızlıdır arkadaşın motor mu (cb500f) sormuştu benimkini söylemişlerdi baya bi bozulmuştu tabiki cf ile karşılaştırmıyorum ama tip olarak bana göre çok yetersiz.

Edit: 0 motor en iyi 250cc R25 ve MT25'dir ama 2.elde en kötü 2 motordur çok hor kullanılan içinden geçilen motorlar.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,020
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Motorda tasarım benim için en önemli 2 maddeden biridir. Ben olsam tercihim CB250R yada GSX250R olurdu. CB500F evet honda güzel motor ama görüntü olarak çok sade bir motor hatta bir anım var onunla ilgili arkadaşımla kız arkadaşlarla takıldığımız bir gün özellikle sordum benim motor mu(150NK) daha hızlıdır arkadaşın motor mu (cb500f) sormuştu benimkini söylemişlerdi baya bi bozulmuştu tabiki cf ile karşılaştırmıyorum ama tip olarak bana göre çok yetersiz.

Edit: 0 motor en iyi 250cc R25 ve MT25'dir ama 2.elde en kötü 2 motordur çok hor kullanılan içinden geçilen motorlar.

Tip olarak bana gereğinden bile agresif geliyor CB500F; benim için tipi güzel motosiklet ne bileyim Royal Enfield Interceptor 650, Kawasaki W800, Moto Guzzi V7 / V85 TT, Honda CB1100EX gibi bir şey mesela :) Estetik çok göreceli bir konu.
 
Katılım
16 Nis 2020
Mesajlar
131
yok abi kafayı yicem bulamıyorum. adam geçen yıl benle birlikte 23'e aldığı motoru 30'a satmaya çalışıyor. yahu 15'e versin demiyoruz tamam da. şu an 18 model mt25 abs düşük km bi motorun ederi 25tir be kardeşim. arkadaşlar cb250r kullanan var mı? o nasıldır? performansı sürüşü konforu? yanlış hatırlamıyorsam bir zincir sesi sorunu vardı düzeltildi mi? kullanan bilgisi olan birisi bilgi verebilir mi?
 
Katılım
24 Ocak 2018
Mesajlar
49
cb250r kullanmadım fakat zincir sesi sorunu bikaç işlemle çözülebiliyor, onun haricinde çok güzel dengeli bir motordur tatlı gidip çok güzel durabildiğini ve biraz agresif oturma pozisyonu olduğunu biliyorum.
 
Katılım
24 Ocak 2018
Mesajlar
49
mt25 kadar devir çevirip çıldırmaz fakat çok da üzmez gibi, bir de titreşim var
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Bir tanıdığmda vstrom 250 görmüştüm. Vstrom 650 ile geze arkadaşların yanındaydı. Çantaları faan takınca çok güzel uzun yol motoru olmuş.
Hem şehir içinde hem uzun yolda gidece bir motor, 250cc olduğu için masrafı da az olur. suzuki vstrom 250'lere de bir bakın derim.
 
Katılım
16 Nis 2020
Mesajlar
131
Bir tanıdığmda vstrom 250 görmüştüm. Vstrom 650 ile geze arkadaşların yanındaydı. Çantaları faan takınca çok güzel uzun yol motoru olmuş.
Hem şehir içinde hem uzun yolda gidece bir motor, 250cc olduğu için masrafı da az olur. suzuki vstrom 250'lere de bir bakın derim.

bugün ben de dikkat ettim o motora hocam. güzel görünüyor onu da radarıma aldım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst