Sabah sabah kim atti bu mesaji)

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
660
Itiraf edin, hanginiz atti bu mesaji. Soz, kizmayacagim 😁

9 zorlarsa, 7 ver anlasalim derim 🤣

 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
:) aynı durum benim başıma geldi , arabamı 120 bin tl den ilana koydum arkadaşın biride abi 77 olmazmı diye mesaj atmış :)
 
Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
Bugun 66bin liralık ilanıma helal para olmak koşuluyla 54bin lira teklif edildi
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Letgo ya ilan koymanızdan dolayı suçun %70'i sizde diyorum :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Benim ilanda da,

Son 750 tl düşerim dedim.
Son fiyat söylersen sevinirim dedi
Dedim ya işte dedim
Son ne kadara biter dedi
Motor tecrüben var mı dedim
Hiç yok dedi
Tecrüben yoksa saba satman dedim

Satmadım..
 
Katılım
30 Ocak 2018
Mesajlar
227
"Hiçbir şey bilmiyorsan yarısını teklif et" kuralı gereği teklifini yapmış. Hedefi 12-13 bin aralığına bitirmek.
Tanıdık Kayseri pazarlığı bu :)
 
Katılım
25 Ara 2019
Mesajlar
907
Sizin müşteriniz LetGo'da gezmiyor haberiniz olsun. İlanı kaldırmanız akıl sağlığınızın sürekliliği açısından önem arz ediyor.
 
Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
119
letgo ölucu mekani derlerdi inanmazdim!
öldurmekle kalmamis, yakip kullerini savurmus...

Let go için söyle bir yazı vardır.

"Her sabah letgo'da bir satıcı uyanır. en hızlı ölücüden daha hızlı koşması gerektiğini bilir, yoksa öldürülecektir.

her sabah letgo'da bir ölücü uyanır. en hızlı satıcıdan daha hızlı koşması gerektiğini bilir, yoksa aç kalacaktır.

ölücü veya satıcı olmanız fark etmez. güneş doğduğunda koşmaya başlasanız iyi olur.”
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
İlan vermek gerçekten bazen sinir bozucu olabiliyor.

3 tane araba sattım, ayrı olarak jantlarını, multimedia sistemini veya mini stepnesini isteyen oldu. Kardeşim stepneyi sana verirsem ne kullanacam ben?

Motorda da 46 litrelik topcase i isteyen oldu. Ben de sıkılıp ilan açıklamasına "sis farları, topcase veya jel sele ayrı ayrı satılık değil. Motoru sen komple al istemiyorsan sadece seleyi kullanın" yazdım. Birisi mesaj atıp "abi bu ne biçim laf tabi ki motorun hepsini alacam" dedi.

Seat Altea XL aracım vardı. Aynı model başka bir Altea'nın ilan sahibinin 530 bin km de olan aracına "aynı araba bende de var. Dayanıklı araba demek ki bunlar epey kilometre görebiliyor. Helal olsun" yazdım. Adam arayıp sana ne benim kilometremden. Sana hesap mı verecem. Seni affediyorum, başkası olsa ağız burun kırar dedi ve orta seviye küfürler etti. Önce şaşırıp sonra güldüm. Sonra sinirlendim.

Çok değişik tipler ilginç kafalar var bu ilan sayfalarında. Zaman zaman telefon, lastik, bazı kullanılmayan eşyaları satıyorum. Yemin ederim her ilanı vermeden önce "bakalım neler yaşayacağız" diyorum.Artık alıştım, adam "selam" desin, ben anlıyorum nası tip olduğunu ona göre gidiyorum devamında. Çoğuyla da hiç muhatap olmuyorum.
 
Katılım
26 Mar 2017
Mesajlar
256
kesin donanımhaber ölücüsü bu. net

hocam donanımhaber ölücüsünün olayı pazarlık değildir, donanımhaber ölücüsü öncelikle en ucuz ilanı bulur, sonra onun satıldığı sitede kullanabileceği kuponları veya yanında başka neler alırsa indirime sokabileceğine bakar, yanında alabileceği diğer şeyleri piyasada kaça satabileceğini araştırır, daha sonra elinde 45 adet kredi kartının kampanya kombinasyonlarını kullanarak ,para puan cart curt hesaplarına girer. bu işleri planlaması yaklaşık 3 gününü alır, 3 gün içnde ürüne zam gelir, bu yeniden başlar
:mrgreen:
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
hocam donanımhaber ölücüsünün olayı pazarlık değildir, donanımhaber ölücüsü öncelikle en ucuz ilanı bulur, sonra onun satıldığı sitede kullanabileceği kuponları veya yanında başka neler alırsa indirime sokabileceğine bakar, yanında alabileceği diğer şeyleri piyasada kaça satabileceğini araştırır, daha sonra elinde 45 adet kredi kartının kampanya kombinasyonlarını kullanarak ,para puan cart curt hesaplarına girer. bu işleri planlaması yaklaşık 3 gününü alır, 3 gün içnde ürüne zam gelir, bu yeniden başlar
:mrgreen:

O kadar emeği eğitimi için harcasaydı şu anda zaten kalan bakiyesi sınırsız karta sahipti :D
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bence 9.000 TL.ye onay verin, gelsin görsün, almak isterse de 1 gün sonra dağ başındaki bir noterde buluşmak üzere randevu verin ve asla gitmeyin.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
letgo koyarsan hocam normal :) aslında adının değişmesi lazım mezarcılargo ölücülergo gibi isimler daha makbul
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst