Yaklaşık 6 ay önce Bursa Kayhan Çarşı'dan motosikletimle geçiyorum . Evime 300 metre neredeyse her gün geçtiğim, ayrıca söz
konusu arkadaşla da 15 sene bilfiil dükkan komşuluğu yaptığım yer . Kebapçı dükkanı çalıştırıyor ve onun çalıştırdığı dükkanın
mal sahibi benim 41 senelik arkadaşım. (( Ali abi bi dakka baksana )) deyince durdum ,stop ettim , yan sehpayı açtım . Buyur
Uğur söyle dedim . (( Ali abi bu motoru bana kaç liradan satarsın ? )) dedi . O ana kadar düşünmemiştim. 6 - 7 saniye tereddüt sonrası --- Uğur sana en son, en son 9500 e bırakırım ---dedim. Aynı gün evonun en düşük netteki fiyatı 8500 liraydı. Sağ elini uzattı . (( Ali abi 7000 lira veririm motoruna )) dedi . Bak Uğur , başkası sorsaydı 10000 den aşağı
kapıyı açmazdım , Ben sana bu fiyatı 15 yıllık komşuluk hatırına söyledim. Allah gönlüne göre motor nasip etsin diyerek
uzaklaştım.