Sabah sabah kim atti bu mesaji)

Katılım
26 Haz 2015
Mesajlar
681
letgo efsane gerçekten geçen evde hiç kullanmadığım motosiklet eldiveni vardı dedim koyayım ihtiyacı olan biri çıkar belki normalde 150 200 liralık eldiveni 40 liraya koydum biri yazmış 20 lira olmaz mı :) uzun bi süre satılmadı sonra fiyatı 30 yaptım 10 lira olmaz mı diye yazanlar oldu :) Sonra fiyatı 90 lira yaptım eldiven 1 hafta sonra 80 liraya satıldı. İlginç bir platform orası.
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
istanbulun bir ucuna davet edip numarasını engelleyin akıllanır belki, ben 2-3 tane terbiye ettim öyle :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,755
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Peki 7,000 e olur mu?
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
sevgili arkadaşlar,
uzun süredir bir sır gibi sakladığım, ölücü ve mezarcıları defedecek sistemi size anlatacağım.

örneğin 20 bin tlye koyduğunuz motosiklet ilanınıza adam 12 bin tl teklif etti. bu gerçek bir ölücü ve mezarcıdır. hiç sinirlenmeyin. cevap olarak google'dan "mezar fiyat" yazıp bir mezarcının numarasını alıp adama atın. adam 2-3 dakika sonra "kardeşim yanlış numara verdin heralde" falan der. sinir olma zamanı ondadır.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
660
Peki 7,000 e olur mu?

Para birimine gore degisir

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:49 ----------

sevgili arkadaşlar,
uzun süredir bir sır gibi sakladığım, ölücü ve mezarcıları defedecek sistemi size anlatacağım.

örneğin 20 bin tlye koyduğunuz motosiklet ilanınıza adam 12 bin tl teklif etti. bu gerçek bir ölücü ve mezarcıdır. hiç sinirlenmeyin. cevap olarak google'dan "mezar fiyat" yazıp bir mezarcının numarasını alıp adama atın. adam 2-3 dakika sonra "kardeşim yanlış numara verdin heralde" falan der. sinir olma zamanı ondadır.

Haha guzel taktikmis 🤣

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:53 ----------

letgo efsane gerçekten geçen evde hiç kullanmadığım motosiklet eldiveni vardı dedim koyayım ihtiyacı olan biri çıkar belki normalde 150 200 liralık eldiveni 40 liraya koydum biri yazmış 20 lira olmaz mı :) uzun bi süre satılmadı sonra fiyatı 30 yaptım 10 lira olmaz mı diye yazanlar oldu :) Sonra fiyatı 90 lira yaptım eldiven 1 hafta sonra 80 liraya satıldı. İlginç bir platform orası.

Ben de kucuk kucuk bir suru sey sattim, 450 lira yazdigim cocuk oto koltugunu 300e de verdim cunku ben de baska bir kolrugu 450 yazmasina ragmen pazarlikla 300 e almistim. Tamam yuzde olarak fazla ama 150 lira kimse icin kayip degil.

Bu arada 9000 verebilirim yazan arkadasa "valla iyi olir, benim de paraya ihtiyacim vardi" yazsam, motoru almadan sadece 9000i verir mi? Sonucta 9000e satar misin dememis. Bir alim satim yok yani ortada
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Yaklaşık 6 ay önce Bursa Kayhan Çarşı'dan motosikletimle geçiyorum . Evime 300 metre neredeyse her gün geçtiğim, ayrıca söz
konusu arkadaşla da 15 sene bilfiil dükkan komşuluğu yaptığım yer . Kebapçı dükkanı çalıştırıyor ve onun çalıştırdığı dükkanın
mal sahibi benim 41 senelik arkadaşım. (( Ali abi bi dakka baksana )) deyince durdum ,stop ettim , yan sehpayı açtım . Buyur
Uğur söyle dedim . (( Ali abi bu motoru bana kaç liradan satarsın ? )) dedi . O ana kadar düşünmemiştim. 6 - 7 saniye tereddüt sonrası --- Uğur sana en son, en son 9500 e bırakırım ---dedim. Aynı gün evonun en düşük netteki fiyatı 8500 liraydı. Sağ elini uzattı . (( Ali abi 7000 lira veririm motoruna )) dedi . Bak Uğur , başkası sorsaydı 10000 den aşağı
kapıyı açmazdım , Ben sana bu fiyatı 15 yıllık komşuluk hatırına söyledim. Allah gönlüne göre motor nasip etsin diyerek
uzaklaştım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
örneğin 20 bin tlye koyduğunuz motosiklet ilanınıza adam 12 bin tl teklif etti. bu gerçek bir ölücü ve mezarcıdır. hiç sinirlenmeyin. cevap olarak google'dan "mezar fiyat" yazıp bir mezarcının numarasını alıp adama atın. adam 2-3 dakika sonra "kardeşim yanlış numara verdin heralde" falan der. sinir olma zamanı ondadır.
Mezarciya yazik degil mi yahu?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zaten adamlar mesguller bu ara...

Resmi verilere gore yeni korona vakasi sayisinda dunyada ucuncuyuz bugun, Amerika ve Rusya'nin hemen arkasinda...
 
Katılım
15 Eki 2019
Mesajlar
206
Motosikleti
Tracer 7
Letgo gerçekten çok enteresan bir platform, motosikletimi buradan almam tamamiyle şansıma oldu sanıyorum. Ne zaman bir ilan koysam acıklı bir hikaye yazıp” Abi işte bu yüzden satılmazsa bedavaya verir misin?” Diye piyasa değeri 700-800 olan fakat 300-400 liraya koyduğum ürünlere böyle komik teklifler geliyor. İnsan gerçekten hayret ediyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst