- Katılım
- 16 Nis 2020
- Mesajlar
- 131
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar. çok bunaltmadan kısaca hikayemi yazacağım.
İstanbul'da yaşıyorum.
yıllar süren motosiklet hevesimin ardından geçtiğimiz yıllarda eğitim ve ehliyet alarak bu camiaya katıldım. yaklaşık 1 yıl pulsar 200ns abs kullandıktan sonra sattım. ve 2018 mt-25 abs night fluo (sıfır) alarak yoluma devam ettim. sıfır diye belirtmemin sebebi yanlış anlaşılmasın, çok özenerek 5-6 bayi gezip son bir tane bulduğum için çok kıymetli bir night fluo idi benim için.
bu arada pulsar ile yaklaşık 4000 km yaptım. bu süreç içinde aldığım eğitim ve dikkatli kullanmamdan ötürü e-5 tem vs hiçbir yerde kaza riski bile atlatmadım. ki zaten sakin kullanan biriyimdir. teker vs riskli şeyler hiç yapmadım. yaşım da 30.
tam mt25 1500km'ye geldiğinde talihsiz bir kaza yaptım. önümde aniden duran araca hem geç farketmem hem de bakış kiltlenmesi sebebi ile arkadan çarptım. çok şükür bakkala bile full ekipmanla gittiğim için o gün de ekipmanlarım tamdı ve hiçbir hasar almadan kurtuldum. Motosiklet ise sadece ön çamurluğu kırıldı. Ve o zamanki korku ile motosikletimi çamurluk vs maliyetini fiyattan düşerek 1500 kmde üzülerek sattım. Geçenlerde fotoğrafını görünce içim acıdı resmen boğazım düğümlendi. Özetle çok özledim motosikletimi
Ama ne yazık ki yeni kasalarda o renk yok ve sıfır fiyatları malum. ikinci elde ise hor kullanılmış mt25 lere 29 30 istiyorlar.
Şimdi asıl konuya gelmek istiyorum. Öncelikle tekrar baştan aşağı iyi kalite ekipman dizerek (shoei kask dainese mont pantolon bot eldiven vs) 6-7 bin bunlara ayırdım.
Bunlardan arta kalan param da 25 çok zorlarsam 27-28 olur en fazla. Ben tekrar motosiklete dönmek istiyorum. Ama yüksek cc istemiyorum. mt25 denginde bir motosiklet ile tekrar devam edeceğim. Bu bağlamda baktığımda suzuki gsx250r'lar gözüme çarptı. fakat hem ikinci el durumu hem motosikletin biraz ağır olması biraz düşündürüyor. hız tutkunu olmadığım için top speed beni hiç ilgilendirmiyor. fakat ara hızlanmalar bazı durumlarda tehlikeden kaçabilme ve tem'de 120-130 hızlarda yormadan stabil gidebiliyor mu?
bunun haricinde bana ne tavsiye edersiniz? değerli tecrübeleriniz ve önerileriniz benim için çok önemli.
şimdiden teşekkür ederim.
sevgiler
İstanbul'da yaşıyorum.
yıllar süren motosiklet hevesimin ardından geçtiğimiz yıllarda eğitim ve ehliyet alarak bu camiaya katıldım. yaklaşık 1 yıl pulsar 200ns abs kullandıktan sonra sattım. ve 2018 mt-25 abs night fluo (sıfır) alarak yoluma devam ettim. sıfır diye belirtmemin sebebi yanlış anlaşılmasın, çok özenerek 5-6 bayi gezip son bir tane bulduğum için çok kıymetli bir night fluo idi benim için.
bu arada pulsar ile yaklaşık 4000 km yaptım. bu süreç içinde aldığım eğitim ve dikkatli kullanmamdan ötürü e-5 tem vs hiçbir yerde kaza riski bile atlatmadım. ki zaten sakin kullanan biriyimdir. teker vs riskli şeyler hiç yapmadım. yaşım da 30.
tam mt25 1500km'ye geldiğinde talihsiz bir kaza yaptım. önümde aniden duran araca hem geç farketmem hem de bakış kiltlenmesi sebebi ile arkadan çarptım. çok şükür bakkala bile full ekipmanla gittiğim için o gün de ekipmanlarım tamdı ve hiçbir hasar almadan kurtuldum. Motosiklet ise sadece ön çamurluğu kırıldı. Ve o zamanki korku ile motosikletimi çamurluk vs maliyetini fiyattan düşerek 1500 kmde üzülerek sattım. Geçenlerde fotoğrafını görünce içim acıdı resmen boğazım düğümlendi. Özetle çok özledim motosikletimi
Ama ne yazık ki yeni kasalarda o renk yok ve sıfır fiyatları malum. ikinci elde ise hor kullanılmış mt25 lere 29 30 istiyorlar.
Şimdi asıl konuya gelmek istiyorum. Öncelikle tekrar baştan aşağı iyi kalite ekipman dizerek (shoei kask dainese mont pantolon bot eldiven vs) 6-7 bin bunlara ayırdım.
Bunlardan arta kalan param da 25 çok zorlarsam 27-28 olur en fazla. Ben tekrar motosiklete dönmek istiyorum. Ama yüksek cc istemiyorum. mt25 denginde bir motosiklet ile tekrar devam edeceğim. Bu bağlamda baktığımda suzuki gsx250r'lar gözüme çarptı. fakat hem ikinci el durumu hem motosikletin biraz ağır olması biraz düşündürüyor. hız tutkunu olmadığım için top speed beni hiç ilgilendirmiyor. fakat ara hızlanmalar bazı durumlarda tehlikeden kaçabilme ve tem'de 120-130 hızlarda yormadan stabil gidebiliyor mu?
bunun haricinde bana ne tavsiye edersiniz? değerli tecrübeleriniz ve önerileriniz benim için çok önemli.
şimdiden teşekkür ederim.
sevgiler