Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
19000₺’ye almıştım ben. O zamanda bir dünya laf yemiştim buralarda. O motora bu para verilir mi falan die. Dominar , mt-25’ten daha güzeldi deyince de linç yedim. Şimdi badem gözlü oldu Dominar :)


Şimdi yeni dominara 32 bin verilirmi diyenler.

2 sene sonra,

Ahh ulan 32 binden almadik şu motoru

Şimdi 45 bin oldu keşke alaydim sitemleri...

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:52 ----------

Rks aldığım zamanlar 17 civarı hem Domi vardı hem Cf Moto 400 Nk. Cf'nin tipi çok hoşuma gitmişti bayide.

Nk da guzel.motor ama

Yeni D 400 UG ve 2.el mevzusu,dominari kesinlikle açik ara önde yapiyor
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Çok çok çok teşekkürler arkadaşlar.
Anladığım, 3 cm lik yükseltme aparatı ile herhangi bir tel değiştirmeden kullababiliyoruz. Bu bilgi hiç bir videoda yok.
Önü 16 yaptıkmı da sorun çözülüyor.
Zaten standart bilgidir; ön 1 diş büyürse, arka 3 diş küçültmeye eşittir.
Ama ön dişli değişimi titreşimi alıp, son hızdaki düşüşü engelliyor ve vites arasını da açarken daga düşük devirde daha yüksek hız sunuyor.
Eğer doğru anlamışsam, parağraftaki bilgi; saatlerce forum okuyup video izlemenin damıtılmış hali.

Teşekkür ederim herkese..
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bende gp-kompozitin nc750x uzatma aparatı vardı. Hem yukarı hem de kendine doğru eğebiliyordun gidonu. Ellerde de gene aynı markanın elcik korumaları vardı ki tavsiye ederim on numara elcik korumalar. Bir tur camı ve arka çanta ile İzmir’e gidip geldim. O zamanlar orjinal dişlilere dönmüştüm. Genede çok efsaneydi. Sele üstünde tırtıklı kokudur vardı. Toto hiç yanmadı sıcaklarda. Hatta belki evde bir yerde bile duruyor o kılıf. Bilmiyorum nerede.

İzmir’den dönerken mola bile vermemiştim. Şimdi İstanbul il sınırını terk edemiyoruz :farao:
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
ben 17 ye almıştım :)

16.800 den piyasaya girmisti zaten.

Valla alan aldi,bindigide kâr kaldi.

Eski kasayi mt25 le mukayese ediyorlardi ama yeni kasasi mt25 i iki kere cebinden cikartir..donunda sallar...

Yok çift silindirmiş yok 36 hp miş,yok aga yok..alt devirleri cansiz motor bize gelmez..

Dominarada 12 bin rpm çevirt bakalim,son kasasi 200km/h gorur..
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Bende gp-kompozitin nc750x uzatma aparatı vardı. Hem yukarı hem de kendine doğru eğebiliyordun gidonu. Ellerde de gene aynı markanın elcik korumaları vardı ki tavsiye ederim on numara elcik korumalar. Bir tur camı ve arka çanta ile İzmir’e gidip geldim. O zamanlar orjinal dişlilere dönmüştüm. Genede çok efsaneydi. Sele üstünde tırtıklı kokudur vardı. Toto hiç yanmadı sıcaklarda. Hatta belki evde bir yerde bile duruyor o kılıf. Bilmiyorum nerede.

İzmir’den dönerken mola bile vermemiştim. Şimdi İstanbul il sınırını terk edemiyoruz :farao:

Bana özelden o ürünlerin linklerini atabilir misin?
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
Ön cam konusunda kullanıcıların bilgisine ihtiyacım var, 37cm ve 59 cm iki versiyon var. Bence ikisi de motorun havasını bozuyor, ama tur için de olmazsa olmaz.
37cm lik olan nisbeten daha az göze batıyor, rüzgarı nereye kadar kesiyor bilen var mı? 59 cm olan kaskta türbülans yapıyor ilave uzatma takmak gerekiyor diye okudum biryerlerde. Kullanıcı yorumlarını bekliyorum...
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ben 37’lik kullanmıştım galiba. Pulsar camı gibi idi. Belkide 59’dur bilmiyorum ama boyutları aynı idi. 183cm boyum var ve tam kaskta patlıyordu. Haaa yağmur yağınca göğsüme kadar su gelmiyordu orası ayrı. Ben İstanbul içinde söküyordum, uzağa gidecekken takıp, kulak tıkaçları kullanıyordum.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Ön cam konusunda kullanıcıların bilgisine ihtiyacım var, 37cm ve 59 cm iki versiyon var. Bence ikisi de motorun havasını bozuyor, ama tur için de olmazsa olmaz.
37cm lik olan nisbeten daha az göze batıyor, rüzgarı nereye kadar kesiyor bilen var mı? 59 cm olan kaskta türbülans yapıyor ilave uzatma takmak gerekiyor diye okudum biryerlerde. Kullanıcı yorumlarını bekliyorum...

Merhaba, ben önce Biadil'in servislerde takılan camını taktım, ve çok yatık durduğu için 1.85 boyla rüzgarı direkt kafaya yedim ve kısa sürede çıkartıp sattım. Sonra GP kompozit'in aşağıdaki videolarda görünen camını taktım ve çok rahat ettim, boyu daha kısa olmasına rağmen daha dik duruyordu ve rüzgar kaskımda patlamayı bıraktı. Hatta kışın bu camın üstüne bir de deflektör takıyordum, şimdilerde aynı deflektörü xmax'ın devasa ön camına da taktım, arabada gider gibi gidiyorum yağmurda filan.:)
Görüntü olarak Biadil daha çok yakışıyordu bence ama işlev olarak GP benim çok işime yaradı doğrusu. Onunla rahat ettim.
Memnun kaldığım cam aşağıda:


Bu arada gidon yükseltme aparatı soran da olmuş. Ben Gp kompozit 3 cm olanı kendim taktım, ancak takarken gidonun sol tarafından km teli çıkmıştı, taktıktan sonra sabitledim, sonra da serviste iyice sağlamladıydım. Ama o gidon yükseltme de çok işime yaradıydı doğrusu. zaten yukarıdaki videolarda yaptığım tüm değişiklik ve aksesuarlar görünüyor meraklısına ondan paylaşmak istedim. Yoksa büyük youtuber iddiasında filan değilim, amatörce çekip paylaşmıştım.

Herkese selamlar ve sağlıklı günler dilerim.
Evde kapalı olunca, girmeyecem yazmayacam dese de insan arada bir ayranı kabarıyor... :)
Motosikleti filan boş verin de şu virüs işi bir an evvel bitse de herkes hayatına geri dönse, yoksa motor filan bunlar hep yan unsur bence hayatta, sağlık olmadıktan sonra...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
Bilgi için teşekkür ederim, şu günler bitsin de yine yollara düşelim sağlıkla, keyifle gezelim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Tem 2019
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ieQQVe.jpg
[/url][/IMG]
SMK CRUİSER marka çantayı çok araştırdım.ama dominara olup olmadığı hakkında bilgi bulamamıştım.satıcı firmaya sorduğumda ise orjınal çanta demiri yok ama sizin becerinize kalmış dediler.bende biraz uğraşarak takmayı başardım.600 lira ortalamasında bunun kadar kalitelisini ve şekil olarak güzelini bulamadım.tamamen fiyat performans ürünü.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
[url]https://i.hizliresim.com/ierS2V.jpg[/url][url]https://i.hizliresim.com/K3MCIC.jpg[/url][url]https://i.hizliresim.com/KRjPCR.jpg[/url][url=https://hizliresim.com/ieQQVe][url]https://i.hizliresim.com/ieQQVe.jpg[/url][/url]
SMK CRUİSER marka çantayı çok araştırdım.ama dominara olup olmadığı hakkında bilgi bulamamıştım.satıcı firmaya sorduğumda ise orjınal çanta demiri yok ama sizin becerinize kalmış dediler.bende biraz uğraşarak takmayı başardım.600 lira ortalamasında bunun kadar kalitelisini ve şekil olarak güzelini bulamadım.tamamen fiyat performans ürünü.

Orjinal gibi olmuş.
Hayırlı olsun :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Tem 2019
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Orjinal gibi olmuş.
Hayırlı olsun :)

eyvallah saolasın.normal bi çanta alsan ayrıca 450 liraya çanta demiride alman gerekiyor.bunun demirleri üzerinde var,ayrıca çantaların içinde bayada aparat var.iş görüyor yani.ben çantanın üzerindeki ve içindeki parçalarla yaptım montajı.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
eyvallah saolasın.normal bi çanta alsan ayrıca 450 liraya çanta demiride alman gerekiyor.bunun demirleri üzerinde var,ayrıca çantaların içinde bayada aparat var.iş görüyor yani.ben çantanın üzerindeki ve içindeki parçalarla yaptım montajı.

Çok iyiymiş..
Nereden aldınız?
Özelden link veya telefon yollar mısınız?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Tem 2019
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok iyiymiş..
Nereden aldınız?
Özelden link veya telefon yollar mısınız?

n11 den aldım dostum,ben 600 e almıştım dün baktım 550 yede vardı.burdan link nasıl paylaşılıyor bilmiyorum ama google da smk cruıser yan çanta diye taratırsan çıkıyor dostum.
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
79
Merhabalar,

Malumunuz Dominar'ın ön fren diskinde yamulma sorunu var.
Yenilerini bilemem tabii ki ama benim 2018 Dominar'ın 2. diski de yamuldu maalesef.
Orjinal diskin yamulmasından sıkılıp fabrika ürünü dışında bir marka taktıran var mı?

Selamlar
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Merhabalar,

Malumunuz Dominar'ın ön fren diskinde yamulma sorunu var.
Yenilerini bilemem tabii ki ama benim 2018 Dominar'ın 2. diski de yamuldu maalesef.
Orjinal diskin yamulmasından sıkılıp fabrika ürünü dışında bir marka taktıran var mı?

Selamlar

Fabrika dışı yani yan sanayi yok, istersen duke 390 diski uyuyor ise ona bir bakın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst