Vitesliden Scooter'a Geçiş Hk.

Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
Scooter şehiriçi dışı çok keyiflidir,daha az titrer.süper pratiktir. Vitesle oynamayı sevene gelmez.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alacagin motor

Sym hd200i

Su sogutmalidir.

Sym hd evo 200 de olur

şu virüs muhabbetine evlere tıkılıp kaldık abi scooter test edip bakmam lazım önce :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------

Yorum yapan herkese çok teşekkür ederim.
ilk fırsatta scooter kullanıp kararımı ona göre vereceğim.

Saygılarımla.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
şu virüs muhabbetine evlere tıkılıp kaldık abi scooter test edip bakmam lazım önce :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------

Yorum yapan herkese çok teşekkür ederim.
ilk fırsatta scooter kullanıp kararımı ona göre vereceğim.

Saygılarımla.

Kisa sureli denemeyle tam anlaşilmaz.

Yakin arkadasinda scooter varsa,biraz kullan,ona gore kararini ver.

İlk motorum manueldi,sonra xmax aldim,cub motorumda vardi,xmax i ve cub motoru sattim tekrar manuel motor aldim.

Ama tekrar scootere dönebilirim
Olmadi

2.el yeni kasa Crypton S alip yakiti koklaya koklaya turlarim

Benim marka model takintim yok.

Tvs nin cub motoru,lifan cub bile alir binerim,çin malida olur,yeterki benzerlerine oranla biraz daha dayanikli olsun

Taş gibi cub.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kisa sureli denemeyle tam anlaşilmaz.

Yakin arkadasinda scooter varsa,biraz kullan,ona gore kararini ver.

İlk motorum manueldi,sonra xmax aldim,cub motorumda vardi,xmax i ve cub motoru sattim tekrar manuel motor aldim.

Ama tekrar scootere dönebilirim
Olmadi

2.el yeni kasa Crypton S alip yakiti koklaya koklaya turlarim

Benim marka model takintim yok.

Tvs nin cub motoru,lifan cub bile alir binerim,çin malida olur,yeterki benzerlerine oranla biraz daha dayanikli olsun

Crypton S vitesli değil mi ?

usta Cub motor kullanımı bizim debriyajlilardan daha mı kolay ?

birde merak ettiğim
125cc debriyajlı vitesli motor ile 125 CC cub motor kıyaslayacak olursak hangisi daha az yakar ?

3 adet soru oldu :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------

@levend84 usta Cub lar biraz cins duruyor sanki yani sevimsizler :))
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Crypton S vitesli değil mi ?

usta Cub motor kullanımı bizim debriyajlilardan daha mı kolay ?

birde merak ettiğim
125cc debriyajlı vitesli motor ile 125 CC cub motor kıyaslayacak olursak hangisi daha az yakar ?

3 adet soru oldu :)

Yari otomatiktir.


Cub motorda debriyaj yoktur.

Vitesler döner şanzimandir

Aşaği yukselir N-1-2-3-4
Yukari düşer

4 ten boşa düşen çin mallari daha az yakar,

Ama japon,taiwan ve hint grubu 4 ten boşa inmez,İkiside ayni yakar

Yillar once

Kymco straight 150 cc bir cub vardi

12 hp
5 vitesli
Ayni cc deki tum manuel motorlari ezip geçiyordu.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yari otomatiktir.


Cub motorda debriyaj yoktur.

Vitesler döner şanzimandir

Aşaği yukselir N-1-2-3-4
Yukari düşer

4 ten boşa düşen çin mallari daha az yakar,

Ama japon,taiwan ve hint grubu 4 ten boşa inmez,İkiside ayni yakar

anladım usta teşekkürler.
 
Katılım
19 Kas 2018
Mesajlar
536
Scooter scooter dır , motosiklet motosiklettir. İkisi aynı şey değil yani :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst