Scooter şehiriçi dışı çok keyiflidir,daha az titrer.süper pratiktir. Vitesle oynamayı sevene gelmez.
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Alacagin motor
Sym hd200i
Su sogutmalidir.
Sym hd evo 200 de olur
şu virüs muhabbetine evlere tıkılıp kaldık abi scooter test edip bakmam lazım önce
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------
Yorum yapan herkese çok teşekkür ederim.
ilk fırsatta scooter kullanıp kararımı ona göre vereceğim.
Saygılarımla.

Kisa sureli denemeyle tam anlaşilmaz.
Yakin arkadasinda scooter varsa,biraz kullan,ona gore kararini ver.
İlk motorum manueldi,sonra xmax aldim,cub motorumda vardi,xmax i ve cub motoru sattim tekrar manuel motor aldim.
Ama tekrar scootere dönebilirim
Olmadi
2.el yeni kasa Crypton S alip yakiti koklaya koklaya turlarim
Benim marka model takintim yok.
Tvs nin cub motoru,lifan cub bile alir binerim,çin malida olur,yeterki benzerlerine oranla biraz daha dayanikli olsun
Crypton S vitesli değil mi ?
usta Cub motor kullanımı bizim debriyajlilardan daha mı kolay ?
birde merak ettiğim
125cc debriyajlı vitesli motor ile 125 CC cub motor kıyaslayacak olursak hangisi daha az yakar ?
3 adet soru oldu![]()
Yari otomatiktir.
Cub motorda debriyaj yoktur.
Vitesler döner şanzimandir
Aşaği yukselir N-1-2-3-4
Yukari düşer
4 ten boşa düşen çin mallari daha az yakar,
Ama japon,taiwan ve hint grubu 4 ten boşa inmez,İkiside ayni yakar
anladım usta teşekkürler.
Rica ederim dostum,
Dedigim 150cc 5 vites cub bu,
2.el bulabilirsen,tipini boşver gidişi yeter...
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/63974-bir-hafta-sonu-gezisi-ayvalik_cunda.html