- Katılım
- 12 Ağu 2018
- Mesajlar
- 93
- Konu Yazar
- #1
Herkese merhabalar.2020 model sıfır km 600 CC supersport sınıfında bir motosiklet alacağım aklımda iki model var.(Zaten ülkemizde de başka model yok.)ZX-6R ve R6.
Aslına bakarsanız çok araştırma yaptım.Genel kanı;pistte kullanmayacaksan R6 alma,ZX-6R daha bi cadde kullanımına uygun.
Her iki motor da opsiyon olarak hemen hemen aynı.ZX-6R konfor bakımından daha önde deniyor.Süspansiyon,oturuş pozisyonu vs.
R6nın görünümüne bitiyorum.ZX-6R da güzel ama R6 bir başka.R6nın bu tasarımı çok ütopik geliyor bana.Karar verme aşamasındayım.İki motorda da %50 gönlüm var.
Son olarak size danışmak istedim.Nedenleriyle beraber sizin fikirleriniz nedir?
Not:İkisini de alma,o kadar para verilir mi,onun yerine şunu al vs. vs. diyecek forumdaşlar hiç yorum yapmasın,ben ikisinden birini kesin alacağım.İkisinden biri hakkında oyunuzu kullanırsanız çok müteşekkir olurum.




Aslına bakarsanız çok araştırma yaptım.Genel kanı;pistte kullanmayacaksan R6 alma,ZX-6R daha bi cadde kullanımına uygun.
Her iki motor da opsiyon olarak hemen hemen aynı.ZX-6R konfor bakımından daha önde deniyor.Süspansiyon,oturuş pozisyonu vs.
R6nın görünümüne bitiyorum.ZX-6R da güzel ama R6 bir başka.R6nın bu tasarımı çok ütopik geliyor bana.Karar verme aşamasındayım.İki motorda da %50 gönlüm var.
Son olarak size danışmak istedim.Nedenleriyle beraber sizin fikirleriniz nedir?
Not:İkisini de alma,o kadar para verilir mi,onun yerine şunu al vs. vs. diyecek forumdaşlar hiç yorum yapmasın,ben ikisinden birini kesin alacağım.İkisinden biri hakkında oyunuzu kullanırsanız çok müteşekkir olurum.




Son düzenleme: