2020 Kawasaki ZX-6R mı,2020 Yamaha R6 mı?

Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
93
Herkese merhabalar.2020 model sıfır km 600 CC supersport sınıfında bir motosiklet alacağım aklımda iki model var.(Zaten ülkemizde de başka model yok.)ZX-6R ve R6.
Aslına bakarsanız çok araştırma yaptım.Genel kanı;pistte kullanmayacaksan R6 alma,ZX-6R daha bi cadde kullanımına uygun.
Her iki motor da opsiyon olarak hemen hemen aynı.ZX-6R konfor bakımından daha önde deniyor.Süspansiyon,oturuş pozisyonu vs.
R6’nın görünümüne bitiyorum.ZX-6R da güzel ama R6 bir başka.R6’nın bu tasarımı çok ütopik geliyor bana.Karar verme aşamasındayım.İki motorda da %50 gönlüm var. :)
Son olarak size danışmak istedim.Nedenleriyle beraber sizin fikirleriniz nedir?

Not:İkisini de alma,o kadar para verilir mi,onun yerine şunu al vs. vs. diyecek forumdaşlar hiç yorum yapmasın,ben ikisinden birini kesin alacağım.İkisinden biri hakkında oyunuzu kullanırsanız çok müteşekkir olurum.







 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Türkiye şartlarında her iki markayı da kullanmış birisi olarak R6 diyorum. Aksi bir durum olmadığı sürece her ikisi de tercih edilir, ayrım yapmak ayıp olur, ama iş servis, yedek parça vb. konulara geldiğinde Zmoto adamı kahır eder.

Yamaha Türkiye'de servis olarak cok daha makul bir marka.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
ben almicam ama şunu al ben bile diyemiyorum allah kolaylık versin:) valla hakkını verirmisin bilememde bunların hakkı gerçi bizim yollarda ne kadar veriliyor oda ayrıca tartışılır ama şöyle seç bence daha iyi virajı,piyasası,görüntüsü yamaha.motor gücü ve kimsede olmayan en azından türkyide egzotik bir motor kawasaki.mantık yamaha dicek ama bellide olmaz ben olsam şimdi yotube da kıyaslamarının alayını izliyordum.bu arada fiyatları nedir ?? bide fiyatları kıyaslayalım bakarsın yine klasik honda 1000rr al deriz :)
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
Benim imkanım olsa r6 alırdım. O sesi, neredeyse 20bin devir çevirmesi.
 
Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
93
Türkiye şartlarında her iki markayı da kullanmış birisi olarak R6 diyorum. Aksi bir durum olmadığı sürece her ikisi de tercih edilir, ayrım yapmak ayıp olur, ama iş servis, yedek parça vb. konulara geldiğinde Zmoto adamı kahır eder.

Yamaha Türkiye'de servis olarak cok daha makul bir marka.

Tek sorun servis olsa Honda’ya yöneleceğim zaten. :) Şaka bi yana servis işi de önemli evet.Bu da R6’yı bir adım öne çıkarıyor aslında.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:10 ----------

ben almicam ama şunu al ben bile diyemiyorum allah kolaylık versin:) valla hakkını verirmisin bilememde bunların hakkı gerçi bizim yollarda ne kadar veriliyor oda ayrıca tartışılır ama şöyle seç bence daha iyi virajı,piyasası,görüntüsü yamaha.motor gücü ve kimsede olmayan en azından türkyide egzotik bir motor kawasaki.mantık yamaha dicek ama bellide olmaz ben olsam şimdi yotube da kıyaslamarının alayını izliyordum.bu arada fiyatları nedir ?? bide fiyatları kıyaslayalım bakarsın yine klasik honda 1000rr al deriz :)

Çok fazla video izledim yabancı kaynaklı.Adamlar piste çıkmayacaksan kesinlikle ZX-6R diyorlar.E ben de piste çıkmayacağım zaten.Cevap belli yani.Ama R6’nın tasarımı beni çok gıdıklıyor. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------

Benim imkanım olsa r6 alırdım. O sesi, neredeyse 20bin devir çevirmesi.

Ninja’nın stock egsoz sesi daha efsane aslında...
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
Olabilirim. Hayalimdeki bile eski kasa olabileeği için😂😂
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Zaten belirtilmiş ama ben de tarafımı belli etmek için yazayım. Kawasaki fuara kaılmama, servis sıkıntılarından dolayı önemli miktarda prestij kaybetti. Bilmiyorum ama çok ciddi atılım ve yarı yarıya!! fiyat indirimi yapılmazsa tercih etmek mantık işi değil.
 
Katılım
8 Eki 2018
Mesajlar
346
Valla senin düşüncenin aksine tasarım görünüm olarak zx-6r bambaşka yav
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Şartlar el verdikçe r6 ile seviyeli bir birlikteliğimiz var :)

Bende MT-07 ile aynılarını düşünüyorum :)

Bende MT-07'nin egzozununu sökeyim. Polis amcalar kovalıyor şu aralar. Her zamankinden daha gaddarlar :salut:

Acaba söküp eskisini takmak için hangi alet edavatlar gerekiyor? İşte orasını tam anlamıyla bilemiyorum :pale:
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
244
Bende MT-07 ile aynılarını düşünüyorum :)

Bende MT-07'nin egzozununu sökeyim. Polis amcalar kovalıyor şu aralar. Her zamankinden daha gaddarlar :salut:

Acaba söküp eskisini takmak için hangi alet edavatlar gerekiyor? İşte orasını tam anlamıyla bilemiyorum :pale:

"Stanley St187192 Lokma Takımı 40 Parça" şu tarz bir şey işini görür. Bende baya bir alet edevat var ama düzenli olsun diye bu tarz bir takım alıcam.
 
Katılım
12 Ağu 2018
Mesajlar
93
kawasakinin kasası çok hoşuma gitti benim. daha bi hoyrat duruyor
Ben de bazen Kawa mı daha iyi tasarım diye düşünüyorum kendi kendime,sonra biraz inanıyorum buna.Ninja ya diyorum,çok iyi diyorum.Sonra bi siyah R6 görüyorum sosyal medyada.’’Uff lan,bu ne be!’’ diyorum kendi kendime,efsane. :)
 
Katılım
17 Şub 2020
Mesajlar
235
Geçmişte ZX636 ve R6 sahibi birisi olarak ZX in kesinlikle konfor ve gündelik kullanimda daha iyi oldugunu söyleyebilirim. Üstelik alt devirleri cok daha torkluydu. R6 oldukca spor bir surus pozisyonuna sahip ayrica dusuk devirlerde fazla yurumeyen bir motosikletti.
Gerci benim kullandiklarim arasinda bayagi bir model yili farki vardi ama, sonucta yinede ayni uretilis mantiginda makinalar.

Gelelim fasulyenin faydalarina;
Türkiyede motosiklet alacaksan öncelikle Japon olacak, ardindan Japonun Hondası birinci sirada olmak kaydi ile Yamaha gelir, bundan harici her marka ve model pismanliktir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst