Turkiye de yasayip Honda yi kotuleyen nankor motorcular

Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
adam ruh hastası :queen::queen: adama gece gece koymuş otur ağla istersen :cherry: haa bu arada 4 japondan en dandik motor üreticisi honda dır :cherry: aklında bulunsun.1000 kişiye sor hatta aç japonyaya telefon aç sonuç değişmez.honda alırmıyım havada karada 10 kere alırım.ya first class motor yaparlar ya yapmazlar genelde yapmazlar.first class motora örnek goldwing cb1000r en son çıkan cbr1000 rrr.yine haa bu arada yapmadığından yapamadığından değil para meselesi ve tüketiciye ulaşma çabası.dünyanın en büyük motor üreticisi hondadır bunun gibi.ama en sevdiğim beyin seninki.körü körüne marka sempatizanı tüketiyicin azına sıçsa yine korur o markayı ne yaparsa yapsın senin gibiler yüzünden marka hep kusursuzmuş gibi görünür.bana hangisi en ucuza en iyi motoru verirse onu tutarım.ha bu arada bende marka tutarım ducati yamaha kawasaki triumph favorilerim bunlar.bu arada yaş kaçtı ? 10 demede
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adam ruh hastası :queen::queen: adama gece gece koymuş otur ağla istersen :cherry: haa bu arada 4 japondan en dandik motor üreticisi honda dır :cherry: aklında bulunsun.1000 kişiye sor hatta aç japonyaya telefon aç sonuç değişmez.honda alırmıyım havada karada 10 kere alırım.ya first class motor yaparlar ya yapmazlar genelde yapmazlar.first class motora örnek goldwing cb1000r en son çıkan cbr1000 rrr.yine haa bu arada yapmadığından yapamadığından değil para meselesi ve tüketiciye ulaşma çabası.dünyanın en büyük motor üreticisi hondadır bunun gibi.ama en sevdiğim beyin seninki.körü körüne marka sempatizanı tüketiyicin azına sıçsa yine korur o markayı ne yaparsa yapsın senin gibiler yüzünden marka hep kusursuzmuş gibi görünür.bana hangisi en ucuza en iyi motoru verirse onu tutarım.ha bu arada bende marka tutarım ducati yamaha kawasaki triumph favorilerim bunlar.bu arada yaş kaçtı ? 10 demede

Adamlara kanitlarla geliyorum,mantikli konusuyorum olmiyor olmiyor olmuyorrr :)

Kafa basmiyor demek ki,zorlamamak lazim.

Yas 12 hocam,bisiklete biniyorum..24 vites
 
Katılım
26 Haz 2008
Mesajlar
178
Hocam surekli bina otoparkinda silecekleri kaldiran emekli albay gibisin valla neye saracagini sasiriyorsun :)
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Çağlar o kadar içten söylemiş ki katılmadan edemiyorum :) hırbonun yorumlarında trollük sezsemde kendimce cevaplıyayım. Bu son seneye kadar hondanın rakiplerine 2 avantajı vardı 1 sağlamlığı 2 ucuz fiyatı. Özellik bakımından çöp yapmakta üstüne yok hondanın. Tr deki motorcuların 2. elin değer kaybetmemesine olan muhtaçlıkları hondayı hep satış birincisi yapmıştır malesef. Bu sene kendini aştı honda orası ayrı.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
aga marka takıntısı yapmayın, bir marka size kıyak geciyor diye begenmek zorunda değilsiniz.


honda favorimdir, servis ağı olsun kalitesi olsun.

Ancak bazı modellerdeki anlamsız sorunlarını da çözemedim orası ayrı.


Bir marka için motorcu arkadaşlarına saydırmayı hiç çözemedim :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aga marka takıntısı yapmayın, bir marka size kıyak geciyor diye begenmek zorunda değilsiniz.


honda favorimdir, servis ağı olsun kalitesi olsun.

Ancak bazı modellerdeki anlamsız sorunlarını da çözemedim orası ayrı.


Bir marka için motorcu arkadaşlarına saydırmayı hiç çözemedim :pr:

Psikolojik problemler bence. Amiyane tabirle, "memlekette manyaktan bol ne var." :)

Ama Honda'ya laf eden carpilir. Onun gibi motosiklet yapan var mi baska?

Bir buzdolabi kadar saglam, bir buzdolabi kadar guvenilir, ve malesef bir buzdolabi kadar da zevkli... :)
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
Psikolojik problemler bence. Amiyane tabirle, "memlekette manyaktan bol ne var." :)

Ama Honda'ya laf eden carpilir. Onun gibi motosiklet yapan var mi baska?

Bir buzdolabi kadar saglam, bir buzdolabi kadar guvenilir, ve malesef bir buzdolabi kadar da zevkli... :)

aklıma geldi bi ara ls2 diyeni taşlıyor bajaj diyeni dövüyorlardı forumda :queen:
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
İnsan, kendi doğası gereği sahip olduğu ürünü övme eğiliminde oluyor. Örneğin 5 ay önceye kadar hayatında Kawasaki kullanmamış ben bile kendimi Kawasaki'yi bu başlıkta övmek zorundaymışım gibi hissediyorum. Boşverin beyler kim daha iyi, kim hangi ülkede daha fazla satıyor konusunu. Şu an neye sahipsin ve sahip olduğun motordan keyif alıyor musun sorularının cevabı daha önemli. Varsın olsun 650R benim 12 senelik motordan daha hızlı ve kaliteli olsun, varsın olsun Yamaha'nın bir modeli benimkinden daha hafif ve daha torklu olsun ya da Suzuki'nin tipi daha güzel olsun. 4 Japonun da iyi olduğu kadar patates modelleri elbet vardır.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
İnsan, kendi doğası gereği sahip olduğu ürünü övme eğiliminde oluyor. Örneğin 5 ay önceye kadar hayatında Kawasaki kullanmamış ben bile kendimi Kawasaki'yi bu başlıkta övmek zorundaymışım gibi hissediyorum. Boşverin beyler kim daha iyi, kim hangi ülkede daha fazla satıyor konusunu. Şu an neye sahipsin ve sahip olduğun motordan keyif alıyor musun sorularının cevabı daha önemli. Varsın olsun 650R benim 12 senelik motordan daha hızlı ve kaliteli olsun, varsın olsun Yamaha'nın bir modeli benimkinden daha hafif ve daha torklu olsun ya da Suzuki'nin tipi daha güzel olsun. 4 Japonun da iyi olduğu kadar patates modelleri elbet vardır.

Daha önce yazdım biz burada motorları tartışırken japon eli ile göbeğini tutmuş gülüyor :D Aynı fiat ile fordun rakip olması ama koçun her satılan fiat ile forddan para kazanması gibi :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya sizler hicbisey anlamamisiniz dediklerimden..

Ben burda honda icin yaratilan, en kotu japon veya tofas algisinin ne kadar safsata oldugundan yakindim..

Adamlar rakiplerinden daha iyi motorlarini daha pahaliya satabilecek durumdayken ciddi sekilde ucaza satiyolar fakat gordukleri muamaleye bakin...

Yurtdisinda rakipleriyle ayni veya daha pahaliya sattiklari bu motorlar, rakiplerini neden ezip geciyor dedigim de ise tek bir allahin kulu cevap veremedi..

Abicim acik acik soyleyin bari..tum dunya motordan anlamiyor turk motorculari ise bu iste uzman diye...

Cahil cuhelaya laf anlatmaya calisiyorum bende..ne haliniz varsa gorun :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:08 ----------

Soichiro Honda sen misin?

Lucascim selam,su caglar denen adama ceza vereceksin degil mi ?

Ayni ifadeyi ben kullansam aninda sutlardiniz beni..biraz adaletli olun lutfen
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Her markanın kendine göre avantajı dezavantajı var ama marka fanatikliği yapmanın anlamı yok. Honda ülkede yaygın servis ağı ve parça ucuzluğundan dolayı tercihim oluyor ama hep bir gözüm kawaya kayıyor. Cesaret edip alamıyorum çünkü servis yok, parça pahalı. Yamaha zaten adam kazıklamakta üstüne yok. İşin özü hangisi cebinize ve gözünüze hitap ediyorsa onu alın.
Cbr650r kısmetse olacak
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
Muhtemelen istediği motoru alamamış, parası yetmemiş yeni yetme bir motorcu da demeyimde apaçisin. Çok da umrunda Honda'nın, Muhtemelen motorunda Suzuki vanvan 125. git şeklini bayiye yap koçum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst