- Katılım
- 24 Ara 2019
- Mesajlar
- 2,051
adam ruh hastası :queen::queen: adama gece gece koymuş otur ağla istersen :cherry: haa bu arada 4 japondan en dandik motor üreticisi honda dır :cherry: aklında bulunsun.1000 kişiye sor hatta aç japonyaya telefon aç sonuç değişmez.honda alırmıyım havada karada 10 kere alırım.ya first class motor yaparlar ya yapmazlar genelde yapmazlar.first class motora örnek goldwing cb1000r en son çıkan cbr1000 rrr.yine haa bu arada yapmadığından yapamadığından değil para meselesi ve tüketiciye ulaşma çabası.dünyanın en büyük motor üreticisi hondadır bunun gibi.ama en sevdiğim beyin seninki.körü körüne marka sempatizanı tüketiyicin azına sıçsa yine korur o markayı ne yaparsa yapsın senin gibiler yüzünden marka hep kusursuzmuş gibi görünür.bana hangisi en ucuza en iyi motoru verirse onu tutarım.ha bu arada bende marka tutarım ducati yamaha kawasaki triumph favorilerim bunlar.bu arada yaş kaçtı ? 10 demede