gezi fotoğrafları sergisi - ölümsüz bir hatıra !!! -

Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
paylaştığın için teşekkürler çok etkileyıcı ve hoş bi gezi
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
142
walla çok hoş resimler arkadaşım emeğine sağlıkben karagöl falan deyince bizim buralar zannettim:cherry: artvinden :queen:
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
379
süper fotoğraflar! ilk önce bikepics te görmüştüm seni, burda olan activa lı fotoğraf zamanında bikepics te günün fotoğrafı olmuştu. Tebrikler.
 
Katılım
31 Mar 2005
Mesajlar
168
süper fotoğraflar! ilk önce bikepics te görmüştüm seni, burda olan activa lı fotoğraf zamanında bikepics te günün fotoğrafı olmuştu. Tebrikler.

abicim wallaha tebirk ederim. nerden / nasil hatirladin gercekten şaşırdım. 15 Subat 2005'de gunun fotosu secilmisti.
nekadar mutlu oldum anlatamam.

butun arkadaslara degerli yorumlarından dolayi çok çok teşekkur ederim...

resimleri begenmenize cok sevindim ve daha fazlasını sizlerle paylasmak icin bir calisma yaptim. buyrun sizler icin secdiklerime ilaveler...

atom karınca arazide, atalarının izini takip ediyor
1001360oi6.jpg


yalnız silahşör
1002292lz6.jpg


tek rakibim husaberg ( mesut bu senin icin )
10077466wjbs8.jpg


akdeniz sahilleri
dscn4079ze5.jpg

dscn4087rc6.jpg


orta toroslar / bolkar dagları
im000014zs7.jpg

im000029ib8.jpg

sany0053qe9.jpg


seyhan baraj golu
im000494ju0.jpg


çamlıyayla civarı
im000470lx3.jpg


simit şelalesi - egner
im000578wv1.jpg


zeus olbios tapınağı ( buyuk abiye bakış )
im00641os8.jpg


agaclı tesisleri- aydıncık
im000852ow6.jpg


torosların kuzey yamaclarında bir su gecisi
img0623qz9.jpg


yer kopru
img1596rq4.jpg



mkc020zd7.jpg
[/
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abı bırak bu işleri çektiğim butun fotoları calmıssın

m.kemal çelikol bana saygın yoksa sanata saygın olsn butun fotograflarımı calmıssn ogun benım dukkana geldıgındede bu bılgısayar coktu demıstın meger herseyı planlamıssn ayıo sana
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
emeğine sağlık bayağı uğraşmışsın ama değmiş muhteşemdi paylaştığın için çok teşekkür ederiz.
 
Katılım
31 Mar 2005
Mesajlar
168
m.kemal çelikol bana saygın yoksa sanata saygın olsn butun fotograflarımı calmıssn ogun benım dukkana geldıgındede bu bılgısayar coktu demıstın meger herseyı planlamıssn ayıo sana

olum dur ortaligi bulandirma fazer'im mustafam. sonra polis dukkana benim giridigimi sanacak.

arkadaslar bu adam resmen iftira atiyor :queen:

buyrun efendim, arsivimizi biraz genisletelim...

14 ekim'06 cumartesi yer adana, gökyüzü çıldırmış olmali

100300612nm8.jpg


100298412ul7.jpg


100292712ko5.jpg


dörtyol ve iskenderun mevkii yaylalari. yeşilin her tonunun, gokyuzu ve akdeniz ile birlestigi doga harikasi yerler

10032661nl8.jpg


10032621uv3.jpg


iskenderun korfezi ve gs

10031531ae4.jpg
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hanı benm fotolarım ben bosunamı kastım kendımı o kadar

ayıp be benm emeklerıme yazık be ben nerdeym ben
 
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
51
Cok guzel yerler, cok guzel fotograflar, devamının olması dileğiyle...Teşekkürler.
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
1
ben böyle bir keyif görmedim bütün fotoğrafları resmen nefesimi tutup baktım. yeni gezilerinide merakla bekliyorum..
 
Katılım
31 Mar 2005
Mesajlar
168
sizlerin bu fotograflari begenmesi kadar guzel bisey olamaz.
hepinize sonsuz tesekkurler...

bu motivasyonla, Allah'da ömür verirse daha çok çalışır ve insallah begeneceginiz fotograflar cekebilirim.

herkese hayirli kandiller...
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Tek kelimeyle muhteşem...paylaşımın için teşekkürler devamını bekliyorum.:rendeer: Sana da hayırlı kandiller..
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
359
arkadaşım darısı bizlerin başına bu kadar gezmişsin çok güzel

resimlerde gerçekten çok güzel harbiden tam kartpostallık olmuş

inşallah bi gezide seninle karşılaşırız
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Çok güzel fotoğraflar. Eline, kendine ve motoruna sağlık. Özellikle Medetsiz zirvesi ve Karagöl beni duygulandırdı. 2002'de bir kamp için oraya gitmiştim. Bir gece bivakladıktan sonra sabah Karagöl'ün altındaki ufak gölde yüzmüştük ve suyun içinde hala buz parçaları vardı. Makinamı unuttuğum için fotoğraf çekememiştim ve senin fotoğrafların gerçekten çok makbule geçti. Umarım bir gün bende motorumla böyle bir geziye gidebilirim.
 
Katılım
31 Mar 2005
Mesajlar
168
arkadaslar hepinize tesekkur ediyorum.

fotograflari begenmeniz ve benim kisisel bir topic acmama izin vermis olmaniz beni cok memnun ediyor.

bir fotografi daha buraya eklemek istedim. bu fotografin bir ozelligide "bikepics" admin'i bunu gunun fotografi secti ve acilis sayfasini susluyor su an :cherry:

dolunay, firtinali bir deniz, ve gs

1004631hv7.jpg
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Sözde çukurova ünv. mezunuyum ama şu resimleri incelerken gereğini tam yaşamadığımı farkettim. Ellerine sağlık.:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel resimler çekmişsin bizlerle paylaştığın için teşekkür ederiz.fırsat bulduğumda böyle yerleri gezebilmek için bende f650 düşünüyorum..
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
91
hocam sen bu fotoları bmw ye sat...
Süper reklam süper tanıtım alasım geldi walla Resimler harcanıyo :p
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Eline motoruna sağlık hariaka bir gezi, Birşeyi merak ettim o yıldırımı nasıl yakaladınız yaa, Yıldırımı fotoğraflamak çok zor ve milyarlık bir ihtimaldir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst